Sign in to follow this  
Followers 0
dýzl

Teplota motoru

29 posts in this topic

Není na našich vozech nějaká roletka před chladičem o které nevím:myslim?Topí sice dobře:super,ale ukazuje max 75°C :bojima to více méně jen při jízdě do kopců,při jízdě po rovině do 70° a sjezdy ještě méně.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pořád pootevřenej termostat (žvejkla se těsnící guma mezi dosedací plochu termostatu a zavírací kroužek s pružinou), měl jsem to samý;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mimo prvních dvou vozů (F125P 1300, Seat ibiza 1,8GLD) mi to dělalo na všech.Na š105 vlétě OK a vzimě málo,z bídou do 80,BX14RE-tam jsem neměl přepážku co je před chladičem a nyní P405.U škodné to vyřešila dečka,u citra kus kartonu před chladič a potom byla teplota OK.Ale tyto modely měli větrák za chladičem nebo masku přes kterou to šlo utěsnit.Mohla by to být taky závada nebo proměřování teplměru.Jsem rád že stejnou věc má více Pežotů.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: dýzl

Není na našich vozech nějaká roletka před chladičem o které nevím:myslim?Topí sice dobře:super,ale ukazuje max 75°C :bojima to více méně jen při jízdě do kopců,při jízdě po rovině do 70° a sjezdy ještě méně.

mám to uplně přesně taky tak;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja s 1.9D jsem taky rad,kdyz rucicka teplomeru preleze 70,znamy ma 1.9TD a chova se mu to taky tak :o takze asi normalni stav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Měl jsem dva nové termostaty z druhovýroby a oba dva byli vadné!Až origoš byl ok.Vidím to taky na závadu termostatu. :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

na obou autech meneno preventivne i cidlo teploty. chce to kvalitni termostaty :). Ideal je original....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zjišťoval jsem to i na bxclubu com,jak víte bx má stejné motory jako 405,a tento problém mají i na nich,dokonce i na 1,9 ZX.Tudíž to nebudu řešit jako vadu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja mam 405 gld teplotu mam 80 a kdyz stojim kolonu v hicu tak 90 jo a roletka je je to spis doplnek ale origo když se sunda maska tak se ze zadu nacvaknou takovy ledviny z plastu a ty ucpou pruduchy takze motor se rychleji ohřeje a pomalu vystydne:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

mne sa teplota mota okolo 75C ked je zima a okolo 80 v lete ale jednu chybu to ma ze v zime ked zacnem kurit( po vasom topit) tak sa mi z dnu vsetky skla orosia a neviem cim to je a to nemusim pustit topeni uplne naplno

[upravil dne 2.2.2008 banan1987]

Share this post


Link to post
Share on other sites

No může blbnout čidlo, ale když pak poznáš rozdíl v tom, jak dlouho trvá než se auto vytopí... Prostě v pořádný zimě to trvá fakt dýl než třeba na podzim... :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

To banan 1987 je logické že se ti orosí skal.Z topení jde teplejší vzduch a sráži se vlhkost,ale také dříve oschnou.Osobně jsem po radě při dojezdu nechal větrat studeným vzduchen+ otevřít okna (hlavně po dlouhé jízdě).poté se tak nerosí pokud vůbec.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: dýzl

To banan 1987 je logické že se ti orosí skal.Z topení jde teplejší vzduch a sráži se vlhkost,ale také dříve oschnou.Osobně jsem po radě při dojezdu nechal větrat studeným vzduchen+ otevřít okna (hlavně po dlouhé jízdě).poté se tak nerosí pokud vůbec.

no ale inym sa to tak nerosi ale mne sa hned ako to zacne hriat a potom to neuschne ale ked dlhsie hreje tak to normalne tecie z okien dole az tak silno sa to rosi preto mi to nejde do hlavy kamaratovi sa to orosi len troch hned na zaciatku a potom to hned oschne

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: banan1987

no ale inym sa to tak nerosi ale mne sa hned ako to zacne hriat a potom to neuschne ale ked dlhsie hreje tak to normalne tecie z okien dole az tak silno sa to rosi preto mi to nejde do hlavy kamaratovi sa to orosi len troch hned na zaciatku a potom to hned oschne

todle mě dělá když zavřu přívod vzduchu z venku a nechám jen vnitřní cirkulaci. mrkni jestli ti dobře vunguje ta regulace nasávání vzduchu z venku nebo vnitřku

[upravil dne 2.2.2008 zzip]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.