Sign in to follow this  
Followers 0
gogogo

táhlo řazení zarezlý čep

14 posts in this topic

Zdravím.

Řešil tu už někdo tento problém,na konci toho táhla je silenblok krz který by mněl volně procházet čep z další části řazení(vidlice),která je momentálně jeho pevnou součástí.Prostě když zařadím tak se to vtom nepootočí,pouze překroutím ten silenblok což jak jsem se dočetl muže být důvot vypadávání rychlostí.Jen nová tyč origo by stála 2000 kč.Tak sem to sháněl na vrakáči po okolý ale bez uspěchu.

Pokusy o rozhýbání jaksi nefungují,ještě sme to neskoušely lehce ohřát,ale kvůly té gumně to bude problém.

Napadlo mně to destruktyvně ovolnit a nahradit silenblok pevným pouzdrem třeba z teflonu,což by však nemuselo být to pravé ořechové pro parádu tam ta guma není.Nebo přímo vyrobit ten silenblok.

Přikládám foto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak pokud by tohle mělo za příčinu vypadávání rychlostí tak mě to taky zajímá...:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

na jaký to máš motor? se zkusím podívat, mělo by se mi to válet v hromadě - jen nevím kde :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tohle je taky známá "závada" našich 205tek. Já měl ten čep kdysi taky zarezlej a za jízdy mi vyskakoval 2. a 3. rychlostní stupeň. Stačilo přejet menší nerovnost a rychlost byla venku.

Chce to namočit štěteček do brzdový kapaliny a ten čep pěkně napatlat, nechat to působit(klidně půl dne) a pak to zkusit rozdělat.

V nejhorším případě by ta guma šla vykuchat a udělat to nějak jinak, protože ta guma tam jenom tlumí vibrace od motoru.......ale to už nechám na vás:papa:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak píše vinorak mám TU ,na vrakáči měly stříbrné gti což je taky xu no a bylo to jiný,což mě nepřekvapilo poněvač jsem to věděl.

Dnes to zkusíme ohřát a uvidím.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co mi přišlo vůbec nejhorší tak jednoznačně vyháknutí tý tyče z kulového čepu pod autem u řadící páky vzal jsem na to pořádnej šroubovák a bez toho aniž by druhej držel řadící páku jsem si ani neprd jo a když to z toho vyskočilo tak jsem se ještě bouchnul a udělal si stínku:)

Jinak povolit ten šroub,který drží tu vydlici v nápravnici nebylo taky nic lehkýho,ale povedlose.Při dotažení toho šroubu kouká pěknej kus volnýho závitu a ten samozvřejmě orezne a je to tady.

Stříkal jsem na to wedečko a malým ocelovým kartáčkem jsem ho furd očištoval jak jsem s ním pootáčel,znova ho utahoval nastříkal,povoloval furt dokola a nakonec šel.No a pak jsem objevil pěkně vyžranou rozpěrnou trubičku a vydřené spodní plastové puzdro takže tam byla celkem pěkná vůle,kterou jsem na řadící páce nijak nepocítil.Asi protože jsem to měl řazený napružený přes ten zarezlej čep v silenbloku.

post-0-14109598073692_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

no snad to povolim:nevim je tam dost debilní přístup. člověk se ohejbá a je tak zkroucenej že má prd sílu... mě to táhlo de vyháknout celkem snadno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tohle promazávám u obou 205 tak 2x do roka, naštěstí mám možnost auta na zvedák, tak je to super:super Tohle dost trpí..a vůbec povolovat cokoli dole je lahůdka..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jsem to nakonec celý vykuchal,ted se zkusím poohlédnout po silendbloku jestly by se nedal náký použít.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.