bob307 Odesláno 2. leden 2008 Sdílet Odesláno 2. leden 2008 zdravím všechny. jen takový malý dotaz. v autorizovaném servisu mi tvrdí že rozvodový řemen se mění při dosažení 120 000km nebo za 10 let .ty kilometry se mne netýkají stim co najezdím ale těch 10 let ?? dá se tomu věřit?? ma někdo nějakou zkušenost??, jinak mam 1.6 benzín asi rok, je kupovaná v AAA jsem druhy majitel po roce provozu cca 10 000 km bez jediné chyby Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinR Odesláno 2. leden 2008 Sdílet Odesláno 2. leden 2008 Najdeš to i ma www.peugeot.cz.Záleží co máš za rok výroby nebo ještě lépe podle VIN. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rikistrecha Odesláno 2. leden 2008 Sdílet Odesláno 2. leden 2008 V návode ja 120 000km. Podla mojich info 120 000km alebo 5 rokov. Pokial často jazdíš kratke trate, mesto... tak 80 000 km. Preventívne.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Velickin Odesláno 2. leden 2008 Sdílet Odesláno 2. leden 2008 Já budu měnit dle pokynů servisu ve 160 000 Km. Taky jsem na to zíral, ale je to tak. Tyhle motory jsou prý takhle stavěné - mluvím o 1.6 HDI... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cat Odesláno 3. leden 2008 Sdílet Odesláno 3. leden 2008 Přihlas se tady: http://public.servicebox.peugeot.com/ pak se podívej na plán údržby a tam všechno najdeš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bob307 Odesláno 4. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 4. leden 2008 diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fakir Odesláno 4. leden 2008 Sdílet Odesláno 4. leden 2008 Původně zaslal: Velickin Já budu měnit dle pokynů servisu ve 160 000 Km. Taky jsem na to zíral, ale je to tak. Tyhle motory jsou prý takhle stavěné - mluvím o 1.6 HDI... Aby tě pak nepřekvapilo, až ti rupne, to by byla drahá oprava. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhaus65 Odesláno 5. leden 2008 Sdílet Odesláno 5. leden 2008 1,6 HDi má max. mez 240 000 km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bigicek Odesláno 6. leden 2008 Sdílet Odesláno 6. leden 2008 Neměnil už ho někdo, kolik přijde servis při 120 tis. km. Mám 2.0 Hdi r.v. 2003 a brzy mě to čeká, tak jestli mám už začít šetřit. Budou se dělat rozvody v motoru, Fapku dám recyklovanou a další kapaliny a podobně. Kdo dělal servis při 120? Kolik to zhruba vyjde? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lurch Odesláno 6. leden 2008 Sdílet Odesláno 6. leden 2008 tera som menil rozvody 1.6 16v 2003 pri 114 000 km. remen 1000.- , kladka 3420.- , cerpadlo 1285.- , serv praca 1000.- takto mam na bločku. menil som aj sviečky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
faget1 Odesláno 10. leden 2008 Sdílet Odesláno 10. leden 2008 aky kod mam dat na to prihlasnenie sa do toho servisu ? alebo podla čoho to je hm.. počul som všeličo tak teraz neviem vdaka moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Velickin Odesláno 2. únor 2008 Sdílet Odesláno 2. únor 2008 Také jsem už vyměnil RŘ ve 150 000 km. V servisu Peugeot v Plzni. Cena: čerpadlo 2150,- sada rozv. řemene+kladky 6500,- celkem s prací a různým těsněním 9500 bez daně. Teklo mi už čerpadlo chladící kapaliny, jinak bych do těch doporučovaných 160 000 km ještě jezdil... Bohužel mi prosakuje olej pod "mezihlavou" za turbem, což jsem chtěl opravit. Řekli ale cenu za opravu cca 10 000, tak to si raději budu dolévat olej - i když zatím je únik takový, že jsem dolít mezi výměnami nemusel. Motor mám ale nepěkně zaolejovaný. Neřešil jste taky někdo únik oleje v tomhle místě u 1.6 HDI 80KW? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinsk Odesláno 2. únor 2008 Sdílet Odesláno 2. únor 2008 to: Velickin zatiaľ nie mám tam len 92 000 km. A asi mi odchádza spojka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest PoOle Odesláno 2. únor 2008 Sdílet Odesláno 2. únor 2008 Původně zaslal: Velickin Také jsem už vyměnil RŘ ve 150 000 km. V servisu Peugeot v Plzni. Cena: čerpadlo 2150,- sada rozv. řemene+kladky 6500,- celkem s prací a různým těsněním 9500 bez daně. Teklo mi už čerpadlo chladící kapaliny, jinak bych do těch doporučovaných 160 000 km ještě jezdil... Bohužel mi prosakuje olej pod "mezihlavou" za turbem, což jsem chtěl opravit. Řekli ale cenu za opravu cca 10 000, tak to si raději budu dolévat olej - i když zatím je únik takový, že jsem dolít mezi výměnami nemusel. Motor mám ale nepěkně zaolejovaný. Neřešil jste taky někdo únik oleje v tomhle místě u 1.6 HDI 80KW? To se mi zdá hodně drahý . Taky sem nechal měnit rozvody v Peugeotu a sada rozvodového řemene 3690,- vodní čerpadlo 780,- Ještě měnili hadici, 2x žárovky, dolili kapaliny a opravili vodítko na opěrce a celkem sem platil i s prací 7060,- s DPH. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rebik Odesláno 2. únor 2008 Sdílet Odesláno 2. únor 2008 Připadá ti normální porovnávat cenu oprav z rozdílných motorů?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 2. únor 2008 Sdílet Odesláno 2. únor 2008 presne tak, jsou to zlodeji. ja dal za rozvodak na 309ku asi 6 stovek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Velickin Odesláno 3. únor 2008 Sdílet Odesláno 3. únor 2008 To: Martinsk A jak se ti ta odcházející spojka projevuje? Mě se už dost dlouho při rozjíždění - hlavně na zpátečku- ozývá takové divné zahučení. Zdá se mi to ale odněkud zpod auta, jakoby drnčela nějaká táhla. Chod spojky se mi ale zdá normální. To: PoOle Souhlas s Rebikem, porovnáváš zcela jiné konstrukce. Dnes je skoro co VIN, to jiné náhradní díly. [upravil dne 3.2.08 Velickin] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinsk Odesláno 4. únor 2008 Sdílet Odesláno 4. únor 2008 To: Velickin Tá spojka mi šmýka napr. na 4. okolo 1800 ot/min a pridám, tak otáčky prudko vyletia o 400 a potom klesnú a rýchlosť sa pomaly doťahuje hore. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sekaj Odesláno 4. únor 2008 Sdílet Odesláno 4. únor 2008 Původně zaslal: Martinsk to: Velickin zatiaľ nie mám tam len 92 000 km. A asi mi odchádza spojka Tak pokud by to byla spojka,tak to budeš mít asi hodně drahý.Jednomu známímu odešla a údajně platil něco okolo 30 papírů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Velickin Odesláno 4. únor 2008 Sdílet Odesláno 4. únor 2008 Jen malá zkušenost s motory... (mám 1.6 HDI 80kW). Měl jsem můj SW týden v servisu (zmíněný RŘ + oprava laku - proto tolik dní) a půjčili mi 307 break 2.0 HDI 66kW. Subjektivně musím říci, že to bylo sakra znát na tahu motoru. Poznal jsem to na trase Plzeň - K. Vary, kterou znám poslepu a přesně vím kolik a kde jede můj motor. Nástup tahu byl zhruba ve stejných otáčkách, ale pak dvoulitr zrychloval prostě svým pomalým tempem, kdežto můj reagoval o dost lépe na plyn. Prosím neberte to jako kritiku "slabšího dvoulitru", vím že neříkám nic nového, ani nechci slabší motor pomlouvat. Prostě jsem jen měl možnost bezprostředně po sobě vyzkoušet tyto dva motory a poznat jak se skutečně liší. Jsem hrozně rád, že mám silnější verzi. Není mi už dvacet a nijak nedivočím, ale přesto už jsem se nemohl dočkat až mi vrátí mé auto a zase si jízdu budu užívat. Všem kteří se rozhodují mezi motory a není jim jedno jak to jede, doporučuji určitě 1.6 80kW. Stojí za to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.