Sign in to follow this  
Followers 0
bob307

rozvodový řemen

22 posts in this topic

zdravím všechny. jen takový malý dotaz. v autorizovaném servisu mi tvrdí že rozvodový řemen se mění při dosažení 120 000km nebo za 10 let .ty kilometry se mne netýkají stim co najezdím ale těch 10 let ?? dá se tomu věřit?? ma někdo nějakou zkušenost??, jinak mam 1.6 benzín asi rok, je kupovaná v AAA jsem druhy majitel po roce provozu cca 10 000 km bez jediné chyby

Share this post


Link to post
Share on other sites

V návode ja 120 000km. Podla mojich info 120 000km alebo 5 rokov.

Pokial často jazdíš kratke trate, mesto... tak 80 000 km. Preventívne....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já budu měnit dle pokynů servisu ve 160 000 Km. Taky jsem na to zíral, ale je to tak. Tyhle motory jsou prý takhle stavěné - mluvím o 1.6 HDI...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Velickin

Já budu měnit dle pokynů servisu ve 160 000 Km. Taky jsem na to zíral, ale je to tak. Tyhle motory jsou prý takhle stavěné - mluvím o 1.6 HDI...

Aby tě pak nepřekvapilo, až ti rupne, to by byla drahá oprava.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neměnil už ho někdo, kolik přijde servis při 120 tis. km. Mám 2.0 Hdi r.v. 2003 a brzy mě to čeká, tak jestli mám už začít šetřit. Budou se dělat rozvody v motoru, Fapku dám recyklovanou a další kapaliny a podobně.

Kdo dělal servis při 120? Kolik to zhruba vyjde?

Share this post


Link to post
Share on other sites

tera som menil rozvody 1.6 16v 2003 pri 114 000 km.

remen 1000.- , kladka 3420.- , cerpadlo 1285.- , serv praca 1000.- takto mam na bločku. menil som aj sviečky

:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

aky kod mam dat na to prihlasnenie sa do toho servisu ? alebo podla čoho to je hm.. počul som všeličo tak teraz neviem vdaka moc :roll

Share this post


Link to post
Share on other sites

Také jsem už vyměnil RŘ ve 150 000 km. V servisu Peugeot v Plzni. Cena: čerpadlo 2150,- sada rozv. řemene+kladky 6500,- celkem s prací a různým těsněním 9500 bez daně. Teklo mi už čerpadlo chladící kapaliny, jinak bych do těch doporučovaných 160 000 km ještě jezdil...

Bohužel mi prosakuje olej pod "mezihlavou" za turbem, což jsem chtěl opravit. Řekli ale cenu za opravu cca 10 000, tak to si raději budu dolévat olej - i když zatím je únik takový, že jsem dolít mezi výměnami nemusel. Motor mám ale nepěkně zaolejovaný. Neřešil jste taky někdo únik oleje v tomhle místě u 1.6 HDI 80KW?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Velickin

Také jsem už vyměnil RŘ ve 150 000 km. V servisu Peugeot v Plzni. Cena: čerpadlo 2150,- sada rozv. řemene+kladky 6500,- celkem s prací a různým těsněním 9500 bez daně. Teklo mi už čerpadlo chladící kapaliny, jinak bych do těch doporučovaných 160 000 km ještě jezdil...

Bohužel mi prosakuje olej pod "mezihlavou" za turbem, což jsem chtěl opravit. Řekli ale cenu za opravu cca 10 000, tak to si raději budu dolévat olej - i když zatím je únik takový, že jsem dolít mezi výměnami nemusel. Motor mám ale nepěkně zaolejovaný. Neřešil jste taky někdo únik oleje v tomhle místě u 1.6 HDI 80KW?

To se mi zdá hodně drahý :myslim. Taky sem nechal měnit rozvody v Peugeotu a sada rozvodového řemene 3690,- vodní čerpadlo 780,- Ještě měnili hadici, 2x žárovky, dolili kapaliny a opravili vodítko na opěrce a celkem sem platil i s prací 7060,- s DPH.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Připadá ti normální porovnávat cenu oprav z rozdílných motorů??

Share this post


Link to post
Share on other sites

To: Martinsk

A jak se ti ta odcházející spojka projevuje? Mě se už dost dlouho při rozjíždění - hlavně na zpátečku- ozývá takové divné zahučení. Zdá se mi to ale odněkud zpod auta, jakoby drnčela nějaká táhla. Chod spojky se mi ale zdá normální.

To: PoOle

Souhlas s Rebikem, porovnáváš zcela jiné konstrukce. Dnes je skoro co VIN, to jiné náhradní díly.

[upravil dne 3.2.08 Velickin]

Share this post


Link to post
Share on other sites

To: Velickin

Tá spojka mi šmýka napr. na 4. okolo 1800 ot/min a pridám, tak otáčky prudko vyletia o 400 a potom klesnú a rýchlosť sa pomaly doťahuje hore.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Martinsk

to: Velickin

zatiaľ nie mám tam len 92 000 km. A asi mi odchádza spojka :grr

Tak pokud by to byla spojka,tak to budeš mít asi hodně drahý.Jednomu známímu odešla a údajně platil něco okolo 30 papírů.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jen malá zkušenost s motory... (mám 1.6 HDI 80kW). Měl jsem můj SW týden v servisu (zmíněný RŘ + oprava laku - proto tolik dní) a půjčili mi 307 break 2.0 HDI 66kW. Subjektivně musím říci, že to bylo sakra znát na tahu motoru. Poznal jsem to na trase Plzeň - K. Vary, kterou znám poslepu a přesně vím kolik a kde jede můj motor. Nástup tahu byl zhruba ve stejných otáčkách, ale pak dvoulitr zrychloval prostě svým pomalým tempem, kdežto můj reagoval o dost lépe na plyn. Prosím neberte to jako kritiku "slabšího dvoulitru", vím že neříkám nic nového, ani nechci slabší motor pomlouvat. Prostě jsem jen měl možnost bezprostředně po sobě vyzkoušet tyto dva motory a poznat jak se skutečně liší. Jsem hrozně rád, že mám silnější verzi. Není mi už dvacet a nijak nedivočím, ale přesto už jsem se nemohl dočkat až mi vrátí mé auto a zase si jízdu budu užívat. Všem kteří se rozhodují mezi motory a není jim jedno jak to jede, doporučuji určitě 1.6 80kW. Stojí za to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.