Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

větrání 406


Ditr

Recommended Posts

mám 406tku rv. 98 všechno jelo ok...ale najednou mi vynechává větrák...pak zase chvilku jel....a minulý týden sem jel na snb nastartoval sem..větrák fučel..po chvilce vypnul a celou cestu na hory se ani nehnul......večer sem nastartoval a nefučel....po cestě z5 se rozjel asi na 7minut a zase vypnul....a od té doby už nejede

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest servisman

já osobně bych jej vyndal a mrkl na uhlíky zda-li nejsou na odchodu jsou to jen 3 šrouby a je venku.Jinak větrák běží stále i když na minimum

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak říká sarkomi je jedna varianta, nebo může být v háji ten regulátor otáček. Spravoval jsem to mojí na 306 a byl špatný přepínač rychlostí. On je tam sice trochu jíný než v 406, ale vzhledem k častému používání rád odchází (mě se tam trochu roztavil plast pod kontaktem a ten přestal doléhat, stačilo to vyčistit a podpožit). Na tvém místě bych vyndal motorek, dopojil ho na přímo a pokud pojede, rozdělej palubku a mrkni na ten vypínač, jinak uhlíky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja som to uz tiez absolvoval, ale mal som silovy + uz spaleny od zleho kontaktu, musel som rozobrat regulator -mala doska v telese ventilatoru a nadojit novym kablom. Preventivne odporucam kazdemu pri kontrole ventilatoru aspon vycistit kontakty a ak ma izolaciu pri pacickach konektoru tmavsiu vymenit pacicky a nove na kable najlepsie priletovat

Původně zaslal: Ditr

tááák už to větráááá byl vypadlý konektor u větráku mělo to špatný kontakt

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kukam ze na tej tvojej foto je osadeny len jeden ten tranzistor no funkcia bude rovnaka. Ja tam mam 2 ale su paralene takze tento jeden asi je vykonnejsi.

Funkcia regulatoru je jednoducha. Na zaklade signalu privedeneho od tenkym kablikom od ovladacieho prvku otaciek ventilatoru na palubke (mechanickeho alebo climatronik) sa vykonove tranzistory viac alebo menej otvaraju a tym tecie cez obvod samotneho motoru ventilatora tym vacsi prud cim je tranzistor viac otvoreny. Tym sa menia otacky ventilatora z nuly a na max, pricom pri max rychlosti vent. spina rele na tejto doske priamo +12V na motor.

Původně zaslal: sarkomi

zde je drobet vidět

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mam tiez sedan 95/96 ale na tom nezalezi zrejme je iny vyrobca. Vyrobit si to moze ako sa mu zlibi ak to bude fungovat. Raz som to robil jednem automechanikov do xantie bolo to uplne to iste len iny tvar konektorov. Jemu sa oba tranzistory prerazili na skrat a jak si otocil klucom hned isiel vent. naplne knedle. Tak som to mal cele rozobrate. nity som odvrtal, tranzistory vymenil za 2 KD615 este zo starych zasob tesly, priletoval prisroboval a snad mu to fici dodnes

Původně zaslal: sarkomi

nevím prootože jsou to fota ze sedanu co jsem měl ten byl rok 95.Ale někde jsem to měl kompletní návod a nemohu jej jaksi najít:super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...