Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

1.4e a 100 oktanu??


raydowe

Recommended Posts

Ahojte.

mam 207mu s touto motorizaciou a preto asi nikoho neprekvapi, ze by som si chcel pomoct trochu lepsim vykonom. je to moje prve auto a tak sa este moc nevyznam, ci je nejaky problem ked tam nalejem namiesto 95 oktanov 100 oktanovy benzin. Taktiez ci sa to na motore nejako neprejavy, ak sa tam bude pouzivat dlhodobo.

Dik za rady.. s pozdravom Ivo :super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemá to náhodou předepsáno 95/98? Já mám teda na krytu nádrže napsáno Nat95/98.

Někteří tvrdí, že pociťují rozdíl. Já jsem tedy mezi 95 a 98 ve výkoku žádný rozdíl necítil, spíš naopak se mi zdálo, že motor byl hlučnější.

Někteří dávají 98 jednou začas na "propláchnutí".

Osobně si myslím, že případný nárůst výkonu o jeden, dva koníky stejně nepoznáš a akorát budeš sypat prachy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A jak se bude chovat spotřeba s těmi 100 oktany? Nepůjde dolů? Né že by se tím ušetřilo, ale celkový rozdíl v nákladech na benzín možná nebude tak veliký. (ptám se proto, že mě 406 se 100 okt líp v zimě startuje a tak to tam teď leju...)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

v papieroch je 95ka.. mam pocit ale, ze predajca hovoril kludne aj 98ku. ta sa ale uz nerobi. aspon nie OMV a shell. lejem tam teraz 95ku carreru Pak uz je 100 carrera, ktora udajne zvysuje znatelne vykon motoru. tak ma to zaujalo ale nechcel som tam nic liat bez rad skusenejsich..:))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja leju 100 do 206 1.6 8v a rozdil je znatelnej, jak na spotrebe tak na vykonu, motor lip tahne a zere opravdu minimalne o 0,5 litru min, na dlouhy vzdalenosti svyzna jizda 6,5 - 7 i v zime, ve meste je 10 v zime a 8 v lete, akorat prvnich cca 100 km to bylo hlucny a liny, motor si na to musi zvykonut

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jednoznacne je lepsie davat 100benzin.

- motor ma lepsi tah malych otackach

- pokial lepsi tah nebudes zneuzivat na sviznejsiu jazdu tak dosiahnes nizsiu spotrebu asi o 1l/100 co vyvazi vyzsiu cenu 100benzinu.

95 sa mi najviac osvedcila slovnaft(jurki) obycajna bez aditiv/evo nic moc

95 od jet/esso/shell motor je lenivejsi

95 od OMV trochu horsia ako slovnaft.

100 wpower racing shell je naj.

Původně zaslal: Raydowe

Ahojte.

mam 207mu s touto motorizaciou a preto asi nikoho neprekvapi, ze by som si chcel pomoct trochu lepsim vykonom. je to moje prve auto a tak sa este moc nevyznam, ci je nejaky problem ked tam nalejem namiesto 95 oktanov 100 oktanovy benzin. Taktiez ci sa to na motore nejako neprejavy, ak sa tam bude pouzivat dlhodobo.

Dik za rady.. s pozdravom Ivo :super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: kamen22

Jednoznacne je lepsie davat 100benzin.

- motor ma lepsi tah malych otackach

- pokial lepsi tah nebudes zneuzivat na sviznejsiu jazdu tak dosiahnes nizsiu spotrebu asi o 1l/100 co vyvazi vyzsiu cenu 100benzinu.

95 sa mi najviac osvedcila slovnaft(jurki) obycajna bez aditiv/evo nic moc

95 od jet/esso/shell motor je lenivejsi

95 od OMV trochu horsia ako slovnaft.

100 wpower racing shell je naj.

Původně zaslal: Raydowe

Ahojte.

mam 207mu s touto motorizaciou a preto asi nikoho neprekvapi, ze by som si chcel pomoct trochu lepsim vykonom. je to moje prve auto a tak sa este moc nevyznam, ci je nejaky problem ked tam nalejem namiesto 95 oktanov 100 oktanovy benzin. Taktiez ci sa to na motore nejako neprejavy, ak sa tam bude pouzivat dlhodobo.

Dik za rady.. s pozdravom Ivo :super

a tu 100vku carreru si neskusal?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mno,moje první autíčko byl Renault 19 a měl jsem 1,7 benzínovou,a kdysi si pamatuju že jsem zkusil natankovat u Shellu V Power racing a ten měl 99 oktanů,a přiznám že to pak jelo jako ďas,byl tam celkem poznat výkon a dost,myslel jsem si že se zasekl plyn,jenže to bylo staré vícebodové vstřikování ( myslím ) ale poznat to bylo( rychlí rozjezdy,a tolik to nekouřilo a pěkně se to pročistilo ),ovšem dneska ?? Už jsou jiné koncepce vstřikování a moderní motory takže pokud chceš zvýšit výkon,zkus to načipovat ale jinak to asi nepoznáš,a jak tady zmiňují kolegové z hora,nějakou tu desetinku na spotřebě zřejmě nepoznáš...

Zdar Buri

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zatial nie.

Původně zaslal: Raydowe

Původně zaslal: kamen22

Jednoznacne je lepsie davat 100benzin.

- motor ma lepsi tah malych otackach

- pokial lepsi tah nebudes zneuzivat na sviznejsiu jazdu tak dosiahnes nizsiu spotrebu asi o 1l/100 co vyvazi vyzsiu cenu 100benzinu.

95 sa mi najviac osvedcila slovnaft(jurki) obycajna bez aditiv/evo nic moc

95 od jet/esso/shell motor je lenivejsi

95 od OMV trochu horsia ako slovnaft.

100 wpower racing shell je naj.

Původně zaslal: Raydowe

Ahojte.

mam 207mu s touto motorizaciou a preto asi nikoho neprekvapi, ze by som si chcel pomoct trochu lepsim vykonom. je to moje prve auto a tak sa este moc nevyznam, ci je nejaky problem ked tam nalejem namiesto 95 oktanov 100 oktanovy benzin. Taktiez ci sa to na motore nejako neprejavy, ak sa tam bude pouzivat dlhodobo.

Dik za rady.. s pozdravom Ivo :super

a tu 100vku carreru si neskusal?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čipovat atmosférickou 1.4 8V jsou vyhozený peníze, to začíná mít smysl až u motorů >100 PS (přemapování ECU), případě u turbomotorů, tam je to jasný. Já osobně tankuju převážně Shell V-Power (95 okatnů) a jezdí to na něj parádně. V-Power Racing jsem ještě nezkoušel, ale určitému zvýšení výkonu bych věřil. Otázka je, jestli to malé zvýšení výkonu vyváží cenu přes 34 Kč za litr. Druhá věc je, že odbyt VP-R asi nebude takový, jako u běžného naturalu, takže by mně zajímalo, jak dlouho jim v té nádrži na pumpě ten benzín leží, než ho doplní čerstvým. Dlouhým skladováním se jeho vlastnosti samozřejmě zhoršujou, což je začarovaný kruh, protože se to spousta lidí bojí kupovat, protože si řeknou, že to tam leží dlouho a když to nekoupí, tak to tam bude ležet dlouho. Podobný případ je i "obyč" V-Power, který má ale odbyt pochopitelně větší (32,80 za litr - v porovnání s 31,50 za natural je moje volba jasná).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Osobne si myslim ze kvalita benzinu sa zhorsuje ak je ho v tej nadrzi uz malo no a to uz zalezi na obsluhe pumpy. Samozrejme ak je ho tam malo a dlho to nikto nekupuje je to zle. Preto chodim na pumpy kde je velky provoz

Původně zaslal: Fakir

Čipovat atmosférickou 1.4 8V jsou vyhozený peníze, to začíná mít smysl až u motorů >100 PS (přemapování ECU), případě u turbomotorů, tam je to jasný. Já osobně tankuju převážně Shell V-Power (95 okatnů) a jezdí to na něj parádně. V-Power Racing jsem ještě nezkoušel, ale určitému zvýšení výkonu bych věřil. Otázka je, jestli to malé zvýšení výkonu vyváží cenu přes 34 Kč za litr. Druhá věc je, že odbyt VP-R asi nebude takový, jako u běžného naturalu, takže by mně zajímalo, jak dlouho jim v té nádrži na pumpě ten benzín leží, než ho doplní čerstvým. Dlouhým skladováním se jeho vlastnosti samozřejmě zhoršujou, což je začarovaný kruh, protože se to spousta lidí bojí kupovat, protože si řeknou, že to tam leží dlouho a když to nekoupí, tak to tam bude ležet dlouho. Podobný případ je i "obyč" V-Power, který má ale odbyt pochopitelně větší (32,80 za litr - v porovnání s 31,50 za natural je moje volba jasná).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...