falcon16

použitelnost dílů SM na NM

23 posts in this topic

Ahoj,

trošku sem poladil svou 405 a potřebuju pár věcí.

Chladič, sahary, blatník, nárazník, světlo, blinkr, podběh a kapotu.

Mám možnost koupit starej model break 1.9 SRI.

Co všechno z toho půjde použít na 2.0 SRI NM?

Asi bude problém se světlem, ale šlo by použít aspoň dočasně?

Dík.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Světlo tam půjde namontovat, ale nebude fungovat ovládání sklonu z místa řidiče. Jinak jde použít všechno, akorát chladič může mít jinak vývody,a sahara jiné konektory, nicméně i to jde snadno přendat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super, takže do toho asi půjdu.

Jen kdyby to bylo blíž než 250 km. :(

A potom vymyslet co se zbytkem auta. :myslim

Jo zapomněl sem zmínit že já mám sedan, ale to na předek asi nemá vliv, ne?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hlavně se ujisti, že vše co seženeš bude pasovat - aby ses nespálil. Já nedávno zjistil, že mezi mým P 405 GL 1994/1995 a p 405 SRi 1990 je rozdílne naprosto vše, krom skel a rozteče kol :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jako fakt? :o

Tak nevím...

Oddie píše že to bude pasovat a ty že ti to nepasovalo. :roll

S takovou to rovnou zabalím a koupím nějakou 406. :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zajímavé, že s SRI mi to nesedělo ... a s Mi16 rv. 1989 už ani rozměrově. Ale připouštím, že oddie tomu rozumí více než já ... já jen říkám, co jsem zažil na vlastní kůži (měl jsem "doma" zhnitou 405 mi16 s tím že ji vykuchám a nevyměnil jsem ani blbej čudlík na dveřích).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koukal jsem hlavne na : Predni svetla, zadni svetla, el. okna , zrdcatka , odemykani kufru , zapadky na dverich , chytky na ruce u hlavy , a dalsich 10 veci a zjistil, ze krom mozna zadni napravy a skel nevymenim nic ... leda ze bych si to fyzicky upravil, at uz zapojenim a s tim spojenymi komplikacemi, nebo uplnou vymenou na jiny mechanismus apod.

*zminovanej Chladic , naraznik (predni) a svetlo bych nevymenil pokud bych si s tim nedal praci jinou nez "sundat/nasadit" ... hlavne tedy ty svetla, at uz predni nebo zadni ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Přední světla - rozměrově shodné, liší se v systému sklápění od řidiče (hydraulika vs. elektrické ovl.)

Zadní světla - u sedanů jiné díky jinému tvaru víka kufru, u combi stále stejné

zrcátka - rozměrově shodné a plně zámenné, liší se ovládání pákou/lankem

Odemykání kufru - viz zadní světla

Západky na dveřích nevím co má být, mechanismy zámků jsou stejné

Madla ve střeše jsou jako většina interiérových věcí jiná.

Chladič existuje ve více mvariantách nezávisle na SM/NM, to se musí řešit tak jako tak kus od kusu.

Přední nárazník je pořád stejný

Chladičovka (sahara) je pořád stejná - jedna vrtule benzíny mimo Mi, dvě vrtule všechny diesely a Mi.

kapota je pořád stejná, stejně tak blatníky.

Světla byly zmíněny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lisia sa aj dvere... ale ja na starom modely mozes najst uz dvere z noveho modelu(rovnake panty+vystuhy).. predsne smerovky mas rovnake... sa mi zda ze aj ventilator topenia je zhodny.. vyfukove potrubie...niektore motory su zhodne ( napr 1,6i)..tych dielov je viac rovnakych.... ale ked som napisal bludy tak ma neukamenujte:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: oddie

Přední světla - rozměrově shodné, liší se v systému sklápění od řidiče (hydraulika vs. elektrické ovl.)

Zadní světla - u sedanů jiné díky jinému tvaru víka kufru, u combi stále stejné

zrcátka - rozměrově shodné a plně zámenné, liší se ovládání pákou/lankem

Odemykání kufru - viz zadní světla

Západky na dveřích nevím co má být, mechanismy zámků jsou stejné

Madla ve střeše jsou jako většina interiérových věcí jiná.

Chladič existuje ve více mvariantách nezávisle na SM/NM, to se musí řešit tak jako tak kus od kusu.

Přední nárazník je pořád stejný

Chladičovka (sahara) je pořád stejná - jedna vrtule benzíny mimo Mi, dvě vrtule všechny diesely a Mi.

kapota je pořád stejná, stejně tak blatníky.

Světla byly zmíněny.

Západky:

Starý model:

33250.jpg

Nový model:( už na pohled nelze zaměnit, jsou jiné stejně jako komplet vnitřek dveří)

zapadky405new.JPG

*Sehnal jsem je po půl roce, huráááá. btw : Pro lidi co jim to taky chybělo a maj problém to sehnat, maj to i laguny tak případně hledejte na jejich fóru. Na netu jsem to k prodeji nenašel, všude jen starý model.

ps : Právě že ty verze GL/GR/SRI apod. se samy o sobě hodně liší + ještě do toho ten starý/nový model. Já jen, ať si někdo nemyslí že pořídí druhou 405 a vezme si z ní co chce ... o to mi totiž jde, já měl pod rukama 2 komplet jiné 405 rozebrané na detaily, rozřezané etc. a vzal jsem si jen ty západky :-D

Share this post


Link to post
Share on other sites

btw oddie : Moje 405 rv. vyrobeno 12/1994 - do provozu 2/1995 , má panty hodně imbecilní ti řeknu .... dveře od řidiče, které byly do teď paradoxně nejlepší, musím trošičku více přibouchnout , dveře "za mnou" 2x skočí při otevření (pant se urval s kouskem plechu kde je přichycen) , zadní pravé se musí trochu silněji ... a nakonec dveře od spolujezdce. Ty mi kamarádka při vystupování otevřela stylem alá McLaren F1 - takže znovu přivařeno a je tam jiný čep :-/

*Abys to nesvedl na zacházení s autem hh, krom těchto problémů je jako nové a né jedna STK/servis řekl(a), že zachovanější 405 se jen tak nevidí :( Serv. knížka, první majitel , ... a takové problémy, fňuk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sektor: Tak ty západky údajně na starej model vidim poprvé. Táta měl 405GLX rv.90 (SM) a měl tam stejný západky jako já ve 405GL rv.93 (NM).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sektor: Máš nějaký divný obrázky:myslim

Ty západky z druhého obrázku jsou na starý model, na nový jsou jen nepatrně pozměněný;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Dundee

Sektor: Máš nějaký divný obrázky:myslim

Ty západky z druhého obrázku jsou na starý model, na nový jsou jen nepatrně pozměněný;)

*Na starý model je ten obrázek orientařní, ale jejich princip je identický stejně jako vzhled (prostě "váleček") co jsem měl možnost vidět.

2 Dundee : Ta tvá poslední věta se mi opravdu nezdá a potvrdil jsem si to nejméně 10x jelikož jsem ty západky scháněl asi 6 měsíců :-))

Západky NEW model (1993-1996) - jsou identické :

DSC02165b.JPG

Update : Plná kvalita fotky

Dole : Můj Peugeot 405 GL 1994/1995 (možná by se našly i fotky jak se auto kupovalo přímo v prodejně Peugeot a následná fotodokumentace doma všeho možného hh ... a dveře, stejně jako vše ostatní, to má původní) :-)

Nahoře : *Jednu ztratil ; Peugeot 405 Mi16 GR 1994 (klima, metla, ...)

*Dále jsem měl možnost ty stejné vidět v Mi16 4x4 1994 a zelené 405 v metle co tu jezdí (taktéž new model, rok nevím)

Jestli je, ty co teď přikládám na obrázku, měly staré verze, proč je mají zase ty poslední ? Pravda ale, že z roku 1993 lze najít hybridy se starým kufrem a novou palubkou, paradoxně zase ale starým interiérem dveří a s tím související otvírání el. oken apod.).

ps : Zajdu zítra za kámošem co mý Mi16 rv. 1990 a druhým s SRi 1991 a ukážu ti, že mají to podobající se obrázku číslo 1 (váleček).

[upravil dne 10/1/08 Sektor]

Share this post


Link to post
Share on other sites

"váleček" jsem na 405 nikdy neviděl, všechny modely co jsem tu měl i s výbavou sociál měly vždy jen a pouze tyhle západky, i model z r. 88.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.