Sign in to follow this  
Followers 0
Gargamell

Jaký motor?

53 posts in this topic

Ségra se chystá na koupi 306ky. Poraďtě který motor do tohoto krasavce. Nepotřebuji výsoký výkon ale spolehlivost a nízkou spotřebu. Dik

Share this post


Link to post
Share on other sites

S 1.4 jezdim do prace ve trech za cca 6,7 (20km silnice 1.tridy-Vysocina). Dynamika jeste ujde.Pri plnym aute je to horsi. Jinak sama spokojenost. (nejsem pilot F1) Za spolehlivost a nizkou spotrebu plati 1.9D. Takze muj nazor je: pokud naftu, tak 1.9D (taky s ni obcas jezdim-ma ji tatka), pokud benzin, tak klidne tu 1.4. I kdyz jako optimum dneska pro me se jevi spis 1.6. A pokud by se ji libil sedan :-),tak se muzete ozvat. Rozhodl jsem se pro 307...;) Honza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdárek- ja osobne som mal 306, 2HDi, r.v.2000 v plnej výbave okrem kože. Je to super jazdenie a komfort, ale až kým sa Ti niečo nepokur..í. Takže ak možem poradiť tak by som si určite kúpil ten najnovší model s čirou optikou, ale len s hladkým dieslom 1,9. Je to spolahlivý a veľmi úsporný motor, aj keď trošku hlučnejší. A pre segru určite taký výkon postačí. :super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myslim 1.9 Atmosferickej 51 kw je jasná volba. Malá spotřeba a nezničitelnej motor.A nebo HDI ale to potřebuješ drobet víc peněz.:D A povinný ručení je taky už dneska přijatelný.

1.4 benzin vůbec nejede. Nebo takhle po městě dobrý ale na dálnici to nejni a když s tebou jede víc lidí táák to musíš točit a máš vyšší spotřebu. Takže když benzín tak 1.6 ale bude drobet vyšší spotřeba.

Tady se podivej jsou tu motory 306 : http://www.peugeot-club.com/modely/306/technickeudaje.htm

Hlavně záleží kolik km?????najezdí sestra za rok. A kolik na to máš peněz. Ale myslim za 40-50 tis. Se dá sehnat 306 v dost dobrym stavu. Tak aby jsi jen dolejval olej a pohonou látku.:potlesk

P.S. Chce to koupit od někoho kdo se o to auto staral.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co motorista to názor, ale já bych se přikláněl k benzínové jednašestce.Na trhu jsou dvě výkonové verze 65kW a 72 kW.Tu silnější mám prověřenou a mohu říci, že úspornější benzínový motor 1,6 nenajdeš. Dovolená s plně naloženým autem za 5,6 l :super:super.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokud benzin tak 1.6 a pokud naftu tak HDi .. a pokud mozno rok 98 a vejs..

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja byt na tvojom mieste by som volil 1.6 benzin. ak s tym nenajazdi moc km tak rozdiel voci nafte je zanedbatelny. ja som mal 1.6 8ventil 90PS. na to auto to akurat stacilo. spotreba 6,2 bezne. rekord bol 5,4.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokud benzín tak spíš tu 1.6, já s ní mám průměrnou spotřebu cca 7 l/100km a rozhodně nejezdím na spotřebu. Jinak ta silnější verze 72kW se hůř schání, moc jich tu není. Nejvíc právě narazíš na tu slabší 65kW verzi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

S dovolením to vložím sem.

Zdravím všechny, po pár letech jsem nucen pořídít nějakého spotřebáka a docela se mi zamlouvá 306 v combi. Protože jezdím z 90% město a to dost krátké trasy tak bych rád benzin. Jaký motor bude nejvhodnější? 1.4, 1.6? Jedná se opravdu o krátké trasy např. do 6km, ježdění hlavně ve městě a sem tam mimo město. Nejde mi o výkon, spotřeba nejlépe kolem 8l/100 a co se týká výbavy tak ta nerozhoduje, výhoda by byla klima.

Díky za rady

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nuž, zas príde xy názorov, ale ja voči 1,4 nemám výhrady, spotreba bola 6,5 priemer, dlhé trasy pod 6l/100 km aj s klímou...no chcem tým proste povedať, že spotrebovo je 1,4ka dobrá, je to jeden z najúspornejších starších benzínov...akurát dosť leňoch, hlavne vo vyšších otáčkach. V nízkych a stredných otáčkach je to v pohode, citeľne lepšie, ako napr. Fabia 1,4 16V...

Al eneviem, mám Megana 1,9D a teda nemám pocit, žeby to malo problém na krátkych trasách do 6km...veru nie...mne sa jazdí lepšie na Megane a to pritom 306ku som mal v top stave.

[upravil dne 4.2.2013 18:09 od ferrari]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jde mi o co nejmenší počet \"kurvítek\", nyní mám Felcii 1.3MPi a to je tak jednoduchý motor, že se tam nemá snad co pos.. bohužel koroze jí žene do hutí. Co jsem koukal na 306 tak tam to s korozí bude o dost lepší ale nemám ani páru ohledně motorů. Co se týká nafty, tak tam mam pocit že jí zimní ranní 3km prospívat nebudou:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

usporný a spolehlivý bez kurvítek jedině 1.9D

ranní 3km tomu nijak extrémně vadit nebudou.. ;-) základ bude jen v zimě dobrý žhavky, jinak by to bylo v pohodě..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Díky za rady, chápu že 1.9D bude ze všeho asi nejvíce bezproblémový motor, ovšem nejsem moc nadšen z nafty, stačí mí jedno TDi:) Co jsem se koukal, tak převažuje v inzerce 1.6 a sem tam je tam 1.4. Má ta 1.6 nějaké větší bolesti než 1.4 nebo je to +- stejné?

Share this post


Link to post
Share on other sites

viacmenej nie, mal som 1.6, dynamika dobrá, tiež sa tam nemá čo pokaziť, maximálne stvrdnute gufera ventilov, kvôli čomu vie papat olej, ale inak mu nič nevadí. Kvôli výmene gufer sa musí dať dole a rozobrať hlava, ale servisy to zmaknu. Dynamika dobrá. Pohladal by som facelift po 99, a tam je už myslím 72kw motor. Nebral by som 1.8 8v.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na výmenu gufier väčšinou nemusí ísť dole hlava, ale ak sú KO guferká, oplatí sa sundať hlavu, zrovnať ju a dať new tesnenie...

Inak ale pravdou je, že odolnosť 306ky voči korózii je super...len treba mať zadný podblatník...

[upravil dne 4.2.2013 20:08 od ferrari]

Share this post


Link to post
Share on other sites

mám motor 1,6 8v a musím povedať že motor ala tuti, olej nepapá nema sa na nom čo moc pokazit, spotreba v meste cca 8l kombinovaná cca 7l, je dynamický a v plnenaloženom kombíku si myslím že bude ťahať lepšie ako 1,4

je to len na tebe treba len pohdať zachovalý kúsok

Share this post


Link to post
Share on other sites
Díky za rady, chápu že 1.9D bude ze všeho asi nejvíce bezproblémový motor, ovšem nejsem moc nadšen z nafty, stačí mí jedno TDi:) Co jsem se koukal, tak převažuje v inzerce 1.6 a sem tam je tam 1.4. Má ta 1.6 nějaké větší bolesti než 1.4 nebo je to +- stejné?

:D 1.4i ve výbavě Break, je ideální do horských oblastí - do kopce jedeš 40 km/h a kocháš se. Vždyť na horách je tak krásně. :super

Spíše si připlať za stav než za motor (spotřebu a pojistku bych fakt neřešil)

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je inak pravda, treba uprednostniť stav pred typom motora. Aj preto som kúpil 1,4B, aj keď som pôvodne chcel 1,9Td, alebo D...

Share this post


Link to post
Share on other sites

vixi

Break je označení karoserie kombi, né výbava, to bys jako starý kozák mohl vědět

Ale jinak máš pravdu, s tou 1.4 se v horách bude kochat a se spotřebou 10/100 :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.