Sign in to follow this  
Followers 0
daemon

Tvrdý chod 1.9td

8 posts in this topic

Mam docela problém. Motor má hrozně tvdej chod.Když si zvednu haubnu tak bych ohluchnul.Nemáte s tim někdo zkušenosti??Jina sem to měl než to začalo dělat ve škole na diagnostice a v paměti závad bylo:

1 snímač otáček (nevěrohodný signál)

14 snímač pohybu jehly (navěrohodný signál)

37 relé kompresoru klimy (přerušení,zkrat na +)pozn. klima funguje bez problémů

36 magnetický ventil zvýšení volnoběžných otáček (přerušení,zkrat na kostru)

144 regulace počátku dodávky (nevěrohodný signál)

Občas mi za jízdy blikne MIL,ale jede to pořád stejně.Teď mam i problém se startovánim,nějak nechce chytnout a to i 2x žhavim a i napumpuju naftu tak to prostě ne a ne chytnout a všude smrdí nespálená nafta jak když se startuje Avie...

Nevíte někdo co by s tim mohlo bejt??Já se jen chci poradit než to dam do servisu jestli by to nebyla jen nějaká prkotina...

Předem díky moc za odpovědi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: daemon

Teď mam i problém se startovánim,nějak nechce chytnout a to i 2x žhavim a i napumpuju naftu tak to prostě ne a ne chytnout a všude smrdí nespálená nafta jak když se startuje Avie...

To vypadá na vadné "žhaviče".

Měl jsem se startováním podobný problém - 2 ks žhavičů byly v pr**** /vadný/.

Share this post


Link to post
Share on other sites

s tim startovanim bych to taky videl na zhavice. Je to cca 2 mesice zpet co jsem auto uz vubec nenastartoval a museli me odtahnout do servisu.

Pred tim mi vsichni tvrdili ze to budou vstriky a servis odhalil 3 vadny zhavicky

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hm,zítra mi má přijít známej se na to mrknout.Táta si myslí že přeskočil rozvoďák.

Ono to neblbne jenom při startování ale tak nějak furt...Jinak to žere tak do 7L což mi přijde v pohodě.Takže vstřiky bych asi zatim nechal,no uvidim no.Když na mojí 205 byly v háji vstřiky tak to jelo jak lemra a bralo si to tak 7,ale teď už mi to jede celkem normálně a spotřeba krásných 5l...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak už sem to vyřešil.Na vstřiku 1. válce je snímač pohybu jehly,kterej snímá předvstřik a ten byl odpojenej.Tak sem to připojil a starty bez problémů,tvdrej chod zmizel,teď jde krásně.A vůbec si nezakouří a to mam radost,protože sem měl věčně špinavej zadek...

Takže kdyby se někomu stalo něco podobnýho tak je to takovej dvoupinovej štekr u vstřiku 1.válce.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No jelikož sem tam přišel na to že byla na tom konektoru rozlomená pojistka tak se to vyklepalo,tak sem tam dal jako pojstku drátek a drží to zatim dobře.No ale pozlobilo to teda pěkně.Když sem pořádně přidal třeba ve městě tak za mnou bylo černo a výkon nic moc.Teď najednou 140 ani nevim jak,takže radost maximální.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.