vvvrtep Odesláno 30. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 30. prosinec 2007 Dobrý den, Chtěl bych,protože se mi rozrostla rodina, přesedlat z 405 1.6 sedan na 406 1.8i Break z 1997 s plynem.Lev je lev a ničím ho nenahradíš. Mám nabídku dovozu z Holandska za 80 000 Kč. Auto vypadá na pohled docela dobře má ale najeto 270 000 km.A z toho mám docela obavu. Na co všechno je potřeba se pořádně u 406 zaměřit ? Říkám si,jesli raději něco nepřidat a nekoupit si něco novějšího .Svoji 405 mám už prolezlou skrz naskrz ale nerad bych na něco pozapomněl. Dík Petr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MatrixChose Odesláno 30. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 30. prosinec 2007 Pokud je tech 270 poctivejch tak se niceho extra bat nemusis, ale jak je to u benzin. motoru nevim. Ja mam HDi, najeto pres 400 a odesla mimo tech spotrebnich veci spojka a cerpadlo v nadrzi. Takze zadna tragedie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
macik.83 Odesláno 30. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 30. prosinec 2007 mozna to tu je, ale nic jsem nenasel, tak se jukniTADY Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 30. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 30. prosinec 2007 Bacha na ten plyn, většinou to různě zlobí, chcípe. Tlaková nádrž po 10 letech potřebuje výměnu. Já bych to do baráku (mám garáž v domě) nechtěl. Nesmí do společných garáží. Kilometry jsou OK, 270 000 nevadí. Ročník 97 taky dobrý. Klimu ať má origo, nedodělávanou (takhle jsem se vypekl). [upravil dne 30.12.2007 P607Olda] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 30. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 30. prosinec 2007 jj přesně tak , je potřeba po 10 letech vyměnit nadrž na lpg , navic v ČR jeminimum autoervisu co berou do oprav auta s lpg . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maxik70 Odesláno 31. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 31. prosinec 2007 Tak já bych se toho plynu nebál, je fakt, že po 10ti letech je třeba vyměnit nádrž, ale to není taková ohromná investice. Že by auta s LPG nebrali do servisu o tom jsem ještě neslyšel. Odborníci tvrdí, že je plyn bezpečnější než benzín, (lépe chráněn), ale každý se zastává toho svého. Je fakt, že když si v servisu s něčím neví rady, tak se na LPG vymlouvají (protože mají na co!). Dnešní systémy jsou už vymakané. Co ale vím, tak pokud je LPG montované v cizině, což je asi váš případ, tak těch servisu není hodně a těžko se shání náhradní díly, ale pokud je to namontované u nás,tak by neměl být problém. K výběru auta moc neporadím, jen se s ním moc krásně jezdí, má ho kamarádka. Přeji úspěšný výběr a vše nej,nej v novém roce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
subin Odesláno 1. leden 2008 Sdílet Odesláno 1. leden 2008 Nejsem si jistej jak v holandsku,ale v německu jsou dva typy plynu-erdgas a autogas.Jeden z nich je schodnej s lpg u nás a do druhýho lpg nenatankuješ.Jen tak pro zajímavost;)Jinak mám 406 1,8 16v a max spokojenost [upravil dne 1/1/08 subin] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 1. leden 2008 Sdílet Odesláno 1. leden 2008 Ad servis a LPG - problém, proč některé servisy nechtějí brát auta s LPG přímo souvisí s tím, že servis k tomu, aby mohl auta s LPG opravovat musí investovat do super odvětrání dílny (ze stejného důvodu NESMÍ auta s LPG do podzemních garáží a parkovacích domů) jinak, pokud se na dílně něco stane, tak majitele servisu může čekat pěkná polízanice. 10ti leté LPG auto bych si velice rozmyslel 1) z důvodu předepsané výměny LPG nádrže 2) proto, že se dá předpokládat, že na tom autě postupně začnou odcházet různé komponenty a pokud ten systém není zde montovaný, tak může nastat i velký problém s následným servisem 270 000 km u benzína mi přijde už celkem dost na to, aby se provoz na LPG začal negativně projevovat vzhledem k výdrži motorových součástek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 1. leden 2008 Sdílet Odesláno 1. leden 2008 Kilometry jsou OK, 270 000 nevadí. Ročník 97 taky dobrý. Klimu ať má origo, nedodělávanou (takhle jsem se vypekl). [upravil dne 30.12.2007 P607Olda] Souhlasím. Mám najeto poctivých 264400km (benzin), ročník 1996 a spokojenost. Spotřeba je okolo 7,5l/100km podle pp. Jen je třeba po koupi co nejdříve udělat rozvody, olej + všechny filtry a zkontrolovat přední a zadní nápravu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
daemon Odesláno 1. leden 2008 Sdílet Odesláno 1. leden 2008 Ono bůhví jestli ty km sou poctivý.Jestli to nemá nalítáno 500 a neni to stočený na 270.A pokud to nemá servisku nebo neni to prověřený tak bych si tim nebyl jistej.Jinak měl sem Favorita na lpg a byla max spokojenost.Poměrně levnej provoz.Nevýhoda je,že se každej rok nebo 10 000km musí udělat revize.Na emisích se platí 2x,jednou za benzín,jednou na lpg.Ono lpg je dobrá věc pro někoho kdo jezdí hodně.Ale nejdřív bych zjistil co je v tom za systém lpg.A jestli ten systém dělá nějaká firma v čr.Jestli né,tak se ti to mega prodraží když se něco vysype.A ve 300 tisících bych tomu i věřil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcelus Odesláno 4. leden 2008 Sdílet Odesláno 4. leden 2008 Ahoj s tím mám zkušenosti, tak se rád podělím. Já jsem před sedmi měsíci přesedlal ze 405break do 406break a vybral jsem si 1,8 16V r.v. 1998 taky dovoz z Holandska. Je to předělávka na LPG se systémem Autogas (myslím, že AG-DGI 2000). Auto je po jediném majiteli, který si ihned po koupi nechal namontovat plyn s toroidní nádrží místo rezervy. Auto mělo na tachometru při koupi 122tisíc km, ale ještě při prohlídce vozu jsem našel servisní knížku, podle které byl majitel před 1/2 rokem na prohlídce a to měl najeto 246 tisíc... Síla, co? Každopádně auto je ve skvělém stavu, plyn šlape jako hodinky, takže jsem chtěl slevu a auto koupil. Tady na sever. Moravě to servisují např. v Opavě. Co jsem slyšel, tak bývá opravdu problém s náhradními díly pro tyhle holandské plyny, ale prý to jsou držáky a moc se neserou, tak uvidím. Každopádně já už jezdím 7 měsíců úplně bez problémů. Určitě se podívej na expiraci nádrže. Ze zákona může mít opravdu max. 10 let, což mi např. právě vypršelo. Nová toroidní nádrž (včetně multiventilu) vyjde cca na 8tisíc s DPH i prací. Cena 80 000Kč je podle mě dobrá (pokud tam máš alespoň funkční orig. klimu). Já dal za tu svou 116 000Kč před 7mi měsíci. Každopádně ta má je opravdu nebouraná ve skvělém stavu a evidentně jezdila opravdu pravidelně na servisní prohlídky. Stavu najetých km bych asi věřil, odpovídalo by to v podstatě i stavu u mě než to někdo opravil. Myslím, že kdyby Ti to chtěl někdo přetočit, tak půjdou někde ke 150 tisícům. U nás si většina lidí myslí, že když má auto 250 000km, tak je na odpis, což samozřejmě vůbec nemusí být pravda. PS: Ve 406break je opravdu příjemné povozeníčko, ale ta ztráta výkonu oproti 405 break 1.9sri je brutální. Nejsem sice závodník, ale musel jsem si prostě zvyknout na podstatně klidnější jízdu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.