Sign in to follow this  
Followers 0
Placanek

Motor 1.7D?

18 posts in this topic

no, ona 1.7D je maskovaná jako 1.8D. 1.7D (resp. 1.8D) měla zdvihový objem 1757 ccm (což po zaokrouhlení dává 1.8 a Dé k tomu), 1.9 D je rovných 1905 ccm.

:xvul já nemluvím, já píšu...:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motor XUD se dělal jen ve dvou kubaturách....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Placanek

Máš to teda braný jako 1.8 že...Tak na ty 1.7 to asi někdo zaokrouhlil místo nahoru tak dolu.

Hold ten kdo to špatně zaokrouhlil asi propadal z matematiky.

No ale píšou to tak na příručce Haynes Diesel...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Marcel505

Původně zaslal: Placanek

Máš to teda braný jako 1.8 že...Tak na ty 1.7 to asi někdo zaokrouhlil místo nahoru tak dolu.

Hold ten kdo to špatně zaokrouhlil asi propadal z matematiky.

:mrk:super:super:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

U XUD jsou pouze dva objemy, 1769 a 1905. Můžete si to spočítat sami, zdvih je u obou 88mm, vrtání je 1,8D 80mm a u 1,9D 83mm.

Označuje se to různě, jeden jako 1,7D a jako 1,8D, druhý jako 1,9D a jako 2,0D. Vždy jde ale o jeden a ten samý motor. Důvod toho označování devatenáctky jako 2,0D, i když má jen 1905ccm, už jsem tu taky psal několikrát.

Share this post


Link to post
Share on other sites

to je same jako u me 1124, kdy v technicaku je 1.2 a dle pezota 1.1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.