okfocus

Chladic PEUGEOT 605-2,1 SVD

19 posts in this topic

AHOJ VSICHNI, POTREBUJI PORADIT.

MUZE MI NEKDO POSKYTNOUT DETAIL NI PLANEK NEBO NEJAK PORADIT JAK SE DOSTANU K CHLADICI? MAM TYP PEUGEOTU 2,1SVD, r.v. 91. POTREBOVAL BYCH TAKY NEJAKY MANUAL, POKUD JE KE STAZENI, CHLADIC , HADICE KE KLIMOSCE. PREDEM MOC DEKUJI.:super

P.S.: Upraveno, pokud budeš mít příště opět takový nápis, smažu to téma. Admin

[upravil dne 29.12.2007 Jirkap]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myslíš radiátor topení?

Edit: nebo jestli fakt myslíš chladič tak spíš napiš co s ním chceš dělat nebo co je špatně.

[upravil dne 29/12/2007 Fusion]

Share this post


Link to post
Share on other sites

A nekřič tu jak na poplach na to tvoje POMOOOOOOOOOOOOOOOOC moc lidí neuslíší,napiš třeba Chladič P 605 2,1 SVD

Share this post


Link to post
Share on other sites

no vepredu mam dva chladice, ten bliz k motoru je na klima a ten za nim je na vodu, tak ten mi vepredu nahore nekde tece, snazil jsem se tam nalit nejake emulze a nic to nezalepiklo, tak asi budu potrebovat novy.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: okfocus

no vepredu mam dva chladice, ten bliz k motoru je na klima a ten za nim je na vodu, tak ten mi vepredu nahore nekde tece, snazil jsem se tam nalit nejake emulze a nic to nezalepiklo, tak asi budu potrebovat novy.

no jestli jsi tam nalil nejake emulze tak novy určite potřebovat budeš! a modli se jestis s tim neucpal chladici kanaly v motoru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak to jsi me tedy potesil. A existuje nekde nejaky manulal nebo navod jak se k tomu chladici dostat?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: okfocus

no vepredu mam dva chladice, ten bliz k motoru je na klima a ten za nim je na vodu, tak ten mi vepredu nahore nekde tece, snazil jsem se tam nalit nejake emulze a nic to nezalepiklo, tak asi budu potrebovat novy.

neměl by být ten vepředu na klima a ten k motoru na vodu,já jen,že co sem viděl tak to tak je snad u všech aut:myslim snad se nepletu,jinak někdy jde chladič opravit,záleží na stavu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Musis sundat naraznik dolu. Odsunout plastovy hebel na kterem drzi sahary dopredu odpojis chladic od hadic a vysunes ho smerem nahoru. Vsecky chladice jsou tam nasunute jako kazety zeshora.

Zacni asi takhle - mrizka mezi svetlama, svetla, naraznik, sahary (nesudavat uplne, musel bys odstrojit kable = opruz.) naraznik, a dal zase opacne.

davam ke stazeni jakysi nemecky manual z Fusionova CD, jdou tam i obrazky, takze by to melo pomoct, co kde sroubovat.

http://rimmer.cz/files/karosserie.pdf

Share this post


Link to post
Share on other sites

musim se omluvit, ten chladic je opravdu bliz k motoru a ten na klimu je pred nim , hned za mrizkou. Pises ze musim sundat naraznik? No tak to je strasny, nesel byjenom povysunout abych mohl ten chladic vytahnout jako plást s medem? Nemate nekdo chladic na ten to muj typ? Muj problem byl ze se mi ztracela voda, Teplota v moturu nestoupala ale stale voda klesala do urciteho bodu v exp. nadobe , kde se vzdy zastavila. pak jsem si vsiml ze mi jde para nekde z predni strany toho chladice a tak jsem koupil ten srac na zadelavani direk, nalil jsem to tam dle navodu a na druhy den se stalo toto: Dira se asi zacelila , ale tak ze jiz vodu nepusti do chladice, ale jde poze do hadic a ty se tak natlakuji ze mi voda strika pres pojistny ventil exp. nadobky a okamzite stoupa teplota az na 110 C. Zkuste se mnou trochu popremyslet, da se to nejak profouknout? A nrbo opravdu musim dat novy chaldic? Pro mne to je strasna prace, jenom sundani toho naraznoiku je pakarna na celly den a ted jeste mrzneeeee:bojim

Share this post


Link to post
Share on other sites

no to ti nepřeju,nevim jak s demontáží,ale neviděl bych to na celej den,jinak novej chladič stojí ´3800-6000 co jsem viděl a pak to skusit propláchnout a možná jestli se ti k tomu ještě nesek termostat:bojim

Share this post


Link to post
Share on other sites

A TEN TEN NAJDU KDE????? tERMOSTAT. HELE JESTE JSEM SLYSEL, ZE MUZU VYNECHAT CHLADIC , SPOJIT HADICE A CHLADIC SI VYJMOUZT. ALE TED JSI MNE POSTRASIL S TIM TERMOSTATEM.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: okfocus

A TEN TEN NAJDU KDE????? tERMOSTAT. HELE JESTE JSEM SLYSEL, ZE MUZU VYNECHAT CHLADIC , SPOJIT HADICE A CHLADIC SI VYJMOUZT. ALE TED JSI MNE POSTRASIL S TIM TERMOSTATEM.

Kdo ti poradil takovouhle ho****nu:grr.Pokud chceš odepsat motor tak prosím.Nejsem si jistý jak u 605,ale měl by být na horní hadici od chladiče u motoru

Share this post


Link to post
Share on other sites

TAK TO ZATIM PROPOJIMM S NEJAKYM JINYM MENSIM CHLADICEM NEZ SEZENU TEN PRAVY. MAS NEJAKE DILY A NEBO TYPP NA NEKOHO?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: okfocus

A TEN TEN NAJDU KDE????? tERMOSTAT. HELE JESTE JSEM SLYSEL, ZE MUZU VYNECHAT CHLADIC , SPOJIT HADICE A CHLADIC SI VYJMOUZT. ALE TED JSI MNE POSTRASIL S TIM TERMOSTATEM.

Opravdu "vynikající" nápad, rád bych viděl toho trotla co ti to doporučil. :grr :grr

Share this post


Link to post
Share on other sites

TED MYSLIS PROPOJENI TECH HADIC A VYNECHANI CHLADICE A NEBO ZATIM NAPOJIT JINY NEJAKY CHLADIC NEZ SE SEZENE ORIGINAL?

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

JESTE SE OPTAM , JESTLI NAHODOU NEVITE ZDALI SE NA TEN MUJ TYP PEUGEOT 605 2,1 SVD/ BEZ TURBA/ R.V. 91, HODI CHLADIC VYNDANY Z AUTA , KTERE MELO TURBO , ALE OBSAH BYL STEJNY

:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: okfocus

TAK TO ZATIM PROPOJIMM S NEJAKYM JINYM MENSIM CHLADICEM NEZ SEZENU TEN PRAVY. MAS NEJAKE DILY A NEBO TYPP NA NEKOHO?

Ty díly seženeš u kelly co sem se díval tak vychází levněji než ostatní od kterejch beru sou tam dva typy tak se mrkni na sem a radši bych s tím moc nelaboroval.motor máš jenom jeden a jeho škoda

Share this post


Link to post
Share on other sites

sundani narazniku kdyz jsem to delal poprve bylo cca 3 hodiny - nemel jsem ani navod ani nic. Proste jsem mel pouze hlavu. Ostatne slozitosti je to asi tak jako vymena kola - jsou tam taky jenom srouby :papa, ja sem teda sundaval klimachladic, ale je docela mozne, ze vodni pude sundat bez narazniku, pac je uplne u motoru. Budes muset ale povolit ten plast nad nim, tahne se z leve strany na pravou nad chladicema, musis na to sahnout, tlachanim u pocitace to neopravis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.