Sign in to follow this  
Followers 0
Fusion

Práce s plexisklem

8 posts in this topic

Nevěděl jestli spíš autohifi nebo tuning tak to zkusím tady protože třeba někdo dělá v oboru.

Zajímá mě jak pracujete v domácích podmínkách s plexisklem. To co mám já má asi 2 nebo 3mm.

Včera sem zkoušel pár blbostí a byl dost problém si uříznout rovnej kus. Přímočarkou nic, to se taví a praská. Odlamovacím nožem je to opruz a stejnak se to neulomilo tak jak sem chtěl.

Tudíž by mě zajímaly nějaký rady jak řezat, udělat třeba zaoblený rohy apod. Nařadí mám ale nic spešl na plexi.

Ještě sem zkoušel jeden kus horkovzduškou ohnout podle dřevěné formy, to se docela povedlo, leštit taky umím.

[upravil dne 29/12/2007 Fusion]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já to zkoušel přímočarkou a šlo to, ale musí se nastavit pomalá frekvence pohybu pilky, jinak se to právě taví. To samé vrtání. Zaoblené rohy jsem taky dělal přímočarkou podle předtím vytvořené dřevěné šablony. Lze to taky řešit klasickou modelářskou pilkou na balzu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já dělil plexi pomocí klasický trafopájky a kraje jsem pak jen zabrousil pilníkem a smirkem do roviny;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ještě u té přímočarky vyzkoušej předkop toho plátku a nebo otestuj plátek do pilky na železo...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: KoudaK

A ještě u té přímočarky vyzkoušej předkop toho plátku a nebo otestuj plátek do pilky na železo...

Tak tak. Možná se dělají i plátky na materiál, co je velmi citlivý (myslím tím materiál co se může loupat, je nějak dýhovaný apod.), takže možná ten by udělal to plexi taky. :papa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: BoneDaddy

Původně zaslal: KoudaK

A ještě u té přímočarky vyzkoušej předkop toho plátku a nebo otestuj plátek do pilky na železo...

Tak tak. Možná se dělají i plátky na materiál, co je velmi citlivý (myslím tím materiál co se může loupat, je nějak dýhovaný apod.), takže možná ten by udělal to plexi taky. :papa

Poptat se a nebo otestovat různý druhy plátků.. (druhy zubů,velikost a množství zubů..) A nebo zapátrej v google.cz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Dundee

Já dělil plexi pomocí klasický trafopájky a kraje jsem pak jen zabrousil pilníkem a smirkem do roviny;)

dá sa použiť aj trafopájka.

Mne sa tak marí, že na Zákl. Škole sme používali aj trafo s odporovým vodičom, ktorý sa rozšeravil a potom prehrial materiál a šlo to ako maslom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.