Sign in to follow this  
Followers 0
Placanek

Posilovač řízení

6 posts in this topic

Původně zaslal: kobr

No, pokud si chceš rozbít hubu a nejen sobě, klidně si ho tam dej

Jako nevim proč by jsi mel rozbijet obličej!!!:xvulNeni to zase tak špatný nápad vzhledem k tomu,že to ma 1,9D kde volantem pujde na miste otačet velmi těžko!:roker

Share this post


Link to post
Share on other sites

No potřeba jistě bude jina převodka řízení s orbitolem(a to si kup rovnou i nový axiální táhla,ba i kul.čepy--pač na vrakáči je to většinou pěkně vysr),dále pak vysokotlaké a nízko tlake trubice a hadice,vyrovnávací nádržku na servo-olej,držák čerpadla,čerpadlo a jiný plochý drážkový řemen...

Bohužel nakres nemam,ale dodelaval jsem to do 405 a uplně v poho...:cool::papa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Pája Rybišár

No potřeba jistě bude jina převodka řízení s orbitolem(a to si kup rovnou i nový axiální táhla,ba i kul.čepy--pač na vrakáči je to většinou pěkně vysr),dále pak vysokotlaké a nízko tlake trubice a hadice,vyrovnávací nádržku na servo-olej,držák čerpadla,čerpadlo a jiný plochý drážkový řemen...

Bohužel nakres nemam,ale dodelaval jsem to do 405 a uplně v poho...:cool::papa

To jsi trochu vedle, do 309D se to dodělává poněkud hůř než do 405, resp. je toho potřeba vyměnit o dost víc.

309D nemá dost prostoru mezi motorem a chladičkovou stěnou, takže nemá smysl snažit se narvat servopumpu pod altík, kde ji má nový model 405, a i kdyby se to povedlo, musí se vyměnit ještě samotný alternátor a řemenice na klice. Jinak orig. u 309D/TD patří servopumpa nahoru na držák na převodovce a poháněna je klínovým řemenem od vačky. Tzn pokud máme brzdovou vývěvu řemenovou, stačí vyměnit řemenici za dvojitou, držák servopumpy a servopumpu, a je to, pokud má ale dotyčné auto vývevu přímo na vačce, je smůla, a buď se musí vyměnit vačka a dát řemenová vývěva, a nebo dát servopumpa elektrická např. ze 106.

Share this post


Link to post
Share on other sites

OT: Já bych se na to vykašlal. Měli jsme Escort 1.9D, taktéž bez posilovače řízení. Pravda, točit koly na místě šlo ztuha, ale ono se to stejně nemá, neb se drbou pneumatiky. Lepší alespoň trošku při točení jet dopředu či vzad. Prostě ta dodělávka je málo muziky za moc námahy.

Sorry za offtopic, je to jen názor...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.