Sign in to follow this  
Followers 0
macho

Ofukovani predniho skla

17 posts in this topic

Ted kdyz se ochladilo to zacina byt stale citelnejsi, pri ofukovani predniho skla to bohuzel na strane ridice skoro vubec nefouka na sklo, cili mam pred sebou zamlzeno. Mam podezreni, ze ty trubky jsou nejaky ucpany. Jinak u spolujezdce to celkem spolehlive odmlzi vzdy. Mate nejakej napad, treba jak ty trubky protahnout, aniz bych musel sundavat celou palubovku?

peugeot 405 starsi model

Share this post


Link to post
Share on other sites

To macho: Tak to jsme dva: Mam stejnej problem. Jenže mam takovej pocit že to bude někde pod palubkou v těch rozvodech a sundavat palubku se mi opravdu nechce.

Určitě by nám poradil Oddie nebo Hics ty to měli rozebraný.

Čus maxim:cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uz si to presne nepamatuji, ale zkus odmontovat vrchni dil palubky, je na trech sroubech......treba tam bude pristup na kontrolu mechanismu a potrubi. Treba je vypadla trubka ofuku a fouka to i jinam;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

To Radek V. : dík za radu ale tam to není. Pokud se sundá vrchní část palubky tak tam jsou vidět pouze výdechy. Ty trubky jsou pod palubkou. ČUS MAXIM:cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

A odmontovat dole ty bocnice, to by tam nebylo videt?

Ono by to mohlo mozna byt i prepinacim mechanismem smeru vzduchu, ale toto bych opravdu nechal treba na oddieho...;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No po podrobnejsim testovani tam prece jen nejakej vzduch proudi, ale strasne malo. Takze staci vetsinou odmlzit jen kousek skla nad steracem :-(

Share this post


Link to post
Share on other sites

K plastovým trubkám se člověk dostane jen zespodu, po odmontování krytů středního tunelu. Pak je třeba zalehnout pod volant a koukat... Pokud to nejde řešit tudy, nezbývá než sundat palubku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ba ba,... Jak píše Oddie. Mám pocit, že je povysunutá, nebo vypadlá trubka k ofukům a ta se dá nasadit jen když se sundá palubka. Druhá varianta je ta, že nemusí beyt v pořádku mechanizmus táhel ovládajících klapky, ale tady platí to samý - sundat přístrojovku.... Ono to zase nejni nic tak složitýho, páč nemusí jít ven celá. Stačí ji jen povolit na všech úchytech a povysunout. Nemusí se tudíž rozpojovat elektrika a na přístup k ventilační jednotce a hadicím to stačí.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To Hics: Nemáš tklhle náhodou nějaké schéma kolik a kde jsou ty šrouby. Nerad bych něco povoloval a pak zjistil že to nebylo nutné povolit.

Dik maxim:cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

No, schéma, jak povolit palubku nemám, ale dá se na to bez problému přijít. 3 šrouby sou ve vrchní části a sou přístupný z motorovýho prostoru, pak sou dva po stranách v interieéru (sundej plastový kryty prahů a uvidíš je. Na další se dostaneš po demontování \"kapličky\" a středovýho panelu. Tuším jeden někde v centru pod středovým panelem a dva po stranách dole u přední hrany konzoly řadící páky. Obnáší to sejmout ty boční plasty prahů, kapličku, volant, budíky (kvůli náhonu tacha), popelník, plasty kolem řadicí páky, plasty kryjící spodek středovýho tunelu (sou v nich spodní ofuky). Doufám, že sem na nic podstatnýho nezapoměl. Pár drobností mi jistě vypadlo, jako třeba nezapomenout povolit šrouby na úchytech regulace ventilace, páč by si ti pak celá palubka držela za bowdeny, ale na to se dá přijít v průběhu demontáge...

Share this post


Link to post
Share on other sites

TO Hics: Tak to je moc pěkné to mě čekaj pěné věci (pokud na to nehodim bobek). Tuto zimu s tím budu muset ještě vydržet jelikož nemam vyhřejvanou garáž.

Na jaře udělám GO interieru.

Dik Maxim:cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kdyz jsem si precetl postup od Hicse, tak me to taky docela preslo. Demontovat celou palubovku, to je tak minimalne na celej den. A vysledkem celodeniho snazeni bude, ze mi mozna bude trochu vic foukat na okno :(

Takze to asi taky necham na jaro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale notak chlapy! :D:D:D Dyk to nejni nic tak nepřekonatelnýho. Pokud si vemete k ruce jednoho spolehlivýho člověka, taxe to dá za odpoledne zvládnout. Ono to možná vypadá hrůzostrašně, ale zasejc takovej problém to vážně nejni. My s me to s Oddiem dělali tak 4-5 hoďin a to sme to rozebrali do mrtě vč elektriky, měnili sme svazek atd...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hics: pro tebe to mozna je jednoduchy, ty mas pozaceny ruce, ale my lamy si muzeme akorat prohlezet tvuj roman na pokracovani a tise ti zavedet tvoji sikovnost :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jakou šikovnost! Já to beru jako kamikadze při který sem to náhodou přežil....:D:D:D. Mám filozofii, že když to jednou dal někdo do kupy, tak to musí jít rozebrat a zase skupit.

poznámka autora - z vlastní zkušenosti: neplatí např. při demontáži HDD.... :D:D:D

Např. do čerpadla bych se v životě neš?oural...

Share this post


Link to post
Share on other sites

To Hics: Já nemam strach že bych to neuměl rozebrat a dát následně dohromady ale nechce se mi to dělat v zimě venku. Návíc když je to všechno studený a skřehlí, nerad bych něco ulomil nebo jinak poškodil. Dík za tip na opravu. MAXIM:cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.