Sign in to follow this  
Followers 0
vlacir1

Nabíjení baterie mimo vůz

30 posts in this topic

Jako správnej panelákovej obyvatel bez garáže bych rád dobil baterii, ale musím to udělat mimo vůz. Nedělal jste to někdo??? Jde mi o to, že musím po vyjmutí baterie auto nějak zamknout a následně zase odemknout. V manuálu ani v chytré knize "P307 - Jak na to" jsem se o tom nic nedočetl. :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

skus to riešit tak že si kup novu bateriu a budeš mat dve pre taketo pripady alebo keby ti mal kto požičatdalšiu baterku ja som v starej 405 nosil dalšiu bateriu v kufri pre istotu he

Share this post


Link to post
Share on other sites

odemčení/ zamčení dveří by mělo fungovat i mechanicky klíčkem, musíš jen zamknou všechny zvlášt.

případně bych otevřel haupnu, zamkl dálkou a poté odpojil baterku, pak si odemkneš u řidiče a vrátíš baterku.

předpokládám že by to mělo jít i u 307

Share this post


Link to post
Share on other sites

mk405: díky, to má logiku.

Jenom ještě k tomu vlastnímu vyndání baterky. V knize "P307 - jak na to" se mluví o povolení šroubů levého kola atd ??? - viz přiložený obrázek. To mi připadá jako docela ujetý. Nemělo by to končit bodem č.6??? :myslim:bojim

post-0-14109597454425_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

otevři kapotu,zamkni auto dálkáčem,odpoj baterii,pozor na autoradio s kodem pokud mas kod není problem,zabouchni kapotu,pak to otevres klickem u ridiče

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pro vyjmutí AKU stačí jednoduše povolit svorné kontakty +, - a povolit jediný šroub M8, kterým je upevněna baterie k držáku. Pochopitelně ale nejdříve musíš "vypáčit" plastový kryt AKU, který je po obvodu jazýčkama zasunut do držáku.

V knížce opravdu je to tak psáno, ale platí to pro demontáž DRŽÁKU AKU. Z vlastní zkušenosti vím, že pokud tento držák chceš demontovat, tak musíš také sundat LPřed. kolo a také výplň podběhu, abys povolil šroub, který je tak nešťasně přístupný. Držák byl zkorodován od kyseliny a tak jsem ho dal znovu nalakovat. Při zpětné montáži jsme ten problematický, jediný šroubek dali obráceně a teď je povolování držáku už jenom z motoru. Např. jednodušší přistup pro - údržbu lanek řazení.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to mi spadnul kámen ze srdce. :) Už jsem nyslel, že budu muset kvůli vyndání baterie udělat i generálku motoru. :D

[upravil dne 26.12.2007 vlacir1]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Pegoo

otevři kapotu,zamkni auto dálkáčem,odpoj baterii,pozor na autoradio s kodem pokud mas kod není problem,zabouchni kapotu,pak to otevres klickem u ridiče

presne tak, ale on nemusi riesit kod do radia...je tam multiplex....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jsem baterku dle výše uvedeného postupu vyndal, nabil a dal nazpět. Z pohledu nějakých elektro komplikací to bylo v poho. Jenom jsem potom musel nastavit datum a čas na PP a předvolby na rádiu. Pouze ty plasty byly v tom mrazu dost ztuhlý a blbě se s nimi manipulovalo, ale dopadlo to gud. :papa:roker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Škoda, že jsem nereagoval včas:

podle mne je nejjednodušší projet auto, asi 20 minut. Pokud je dobíjení v pořádku, musí to stačit, pokud není, musí se opravit. Takže zajet nakoupit, nebo malý výlet, a je to. Myslím, že je to jednodušší rada, než vyndavat baterku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prozatím si nemysím, že by bylo něco s dobíjením, ale v mém případě se v posledních dvou měsících jednalo spíše o popojíždění ve městě. Brzo ráno studený start pod bodem mrazu, popojetí cca 5 km, stop, odpoledne to samé a tak pořád dokola. Pro jistotu ale dobíjení prověřím. :papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nedávno se tu někde psalo že se někomu vybila baterka a musel s tím do servisu na počítač. Prý se snad něco vymaže z nějaké paměti jak je auto bez proudu určitou dobu, tak nevím.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Cat

Nedávno se tu někde psalo že se někomu vybila baterka a musel s tím do servisu na počítač. Prý se snad něco vymaže z nějaké paměti jak je auto bez proudu určitou dobu, tak nevím.

to jsem psal já, stalo se to strejcovi, jde o to že když ti dochází pomalu baterie a furt jí cucáš až do konce začnou se ti zablokovávat nějaké okruhy či co (nebyl jsem u toho, ale něco v tom smyslu tvrdili peugeotáci HB strejcovi) a pak to musí na PC, pokud se baterka normálně odpojí ničemu to nevadí;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pro: p607 OLDA, mk 405 - v žádném případě nestačí alternátor v dnešním období, kdy se svítí, topí a poslouchá rádio...dobít dostatečně AKU. On ti to pouze oživí, ale nedobije! Ideální stav je, pokud elektrika je O.K. dobíjet baterku 1x do roku a přitom také zkontrolovat, popř. vypáčit lištu se špunty a dolít elektrolit. Také tolik chválené wartungfrei akumulátory jsou často bez vody! Přesný název je - "...s menší údržbou"!

No a jak vznikají fámy, tak to nám napsal mk 405!?!

...začnou se ti zablokovávat nějaké okruhy či co (nebyl jsem u toho, ale něco v tom smyslu tvrdili peugeotáci HB strejcovi).

JEDINÝ PROBLÉM můžeš mít s nastavením rádia. Po nastartování běží chvilku motor na provizorním - neekonomickém režimu, který se dá ovlivnit, když nebudeš hned akcelerovat a chvilku počkáš na volnoběhu. Vše má nějaké vysvětlení, nehledejte problémy tak, kde žádné nejsou! Akorát nevím, jak mohla manželka otěhotnět, když jsem s ní tři měsíce nic neměl!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

K hedání problémů, tam kde žádné nejsou, od toho jsou informatici. :mrk:mrk:mrk:D:D:D

4 pilot : Možná, že používáte společnou osušku. :super:super:super:D:D:D:D:D:D

Občas nabít a dolejt akumulátor to chce.:myslim

[upravil dne 8/1/08 Bohumil]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z provozních důvodů a díky informaci od Vlacir1 jsem demontoval bez zábran již nestartující a polovybitou baterku z auta. Odměřením jsem zjistil 11,5V a kromě startování funguje vše.

Aku jsem ve 12/07 dobil nechal mimo auto a do auta instaloval až na začátku 5/08, napětí na baterii bylo v té době stále 12,6V. Největší porod byl s tím PVC krytem a jeho montáží přes svazky kabelů do pojistkové skříně. Příště tam ten kryt dávat již nebudu. Tak jsem připojil a trnul, jak pokmitám do servisu.Rozsvítil se display, auto šlo nastartovat, vše bylo OK, kromě resetovaného kalendáře a hodin.Mám RD3, paměti s obsahem stanic OK, žádný kod to nevyžadovalo, údaje pal. počítače zůstaly nastaveny.Před odpojením aku byla hláška Antidepolution system faulty po připojení hláška trvala.Tedy také se odpojením nevymazala. Po ujetí několika km hláška zmizela. Tolik jako info pro ostatní účastníky fóra, co je trápí stav baterie, různé resety zadávání kódů a výměna aku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak si představuji smysl tohoto fóra! Pokud někdo položí otázku a je mu různě \"poraděno\", měl by také po skutečným odstranění závady napsat, co to bylo za závadu a jak byla opravena! Málo je tu vidět: - problém/- vyřešeno! Pak se předejde úvahám - ...začnou se ti zablokovávat nějaké okruhy či co (nebyl jsem u toho, ale něco v tom smyslu tvrdili peugeotáci HB strejcovi...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: pilot

Tak si představuji smysl tohoto fóra! Pokud někdo položí otázku a je mu různě \"poraděno\", měl by také po skutečným odstranění závady napsat, co to bylo za závadu a jak byla opravena! Málo je tu vidět: - problém/- vyřešeno! Pak se předejde úvahám - ...začnou se ti zablokovávat nějaké okruhy či co (nebyl jsem u toho, ale něco v tom smyslu tvrdili peugeotáci HB strejcovi...

...pod toto ma kľudne podpíš. :potlesk:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

406 HDi, po těžkém startu v mrazu, ujel 40 km, ale pak nešlo vypnout (tuším) podsvětlení palubní desky. Pak už nerozeznal imobilizér v klíči (transpondér), takže nenastartoval a byl nutný odtah do zastoupení Peugeot (40 km) a nahrání softwaru. Moje vlastní zkušenost.

Ještě jedna zkušenost - 406 3V6, r.v.97, jednou za jízdy pořád rozsvěcovalo a zhasínalo stropní světlo. Pomohlo zastavit a odpojit akumulátor.

Ještě k tomu, co jsem výše radil o zimním projíždění auta: opravdu si myslím, že odstavení auta v zimě na delší dobu spíše škodí, lepší je pravidelně projet, rozhýbat, zahřát.

[upravil dne 19.5.2008 P607Olda]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.