aaischa Odesláno 25. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 25. prosinec 2007 Ahoj, má někdo schéma nebo návod na otáčkoměr, kerej měří otáčky podle zvlnění napětí dynamem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pata Odesláno 25. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 25. prosinec 2007 k cemu to potrebujes? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aaischa Odesláno 26. prosinec 2007 Autor Sdílet Odesláno 26. prosinec 2007 Původně zaslal: Pata k cemu to potrebujes? no kdyby to nebylo nijak rizeny nejakym mikroprocesorem nebo tak, tak je to nejjednodussi zpusob jak si udělat otáčkoměr... ale nejspíš to bude dosti komplikovaný nevim no.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 26. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 26. prosinec 2007 Nejjednodušší způsob, jak k 205D přidat otáčkoměr, je využít snímače, který už tam je, a zapojit k němu otáčkoměr z 309D nebo 405D. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aaischa Odesláno 26. prosinec 2007 Autor Sdílet Odesláno 26. prosinec 2007 Původně zaslal: oddie Nejjednodušší způsob, jak k 205D přidat otáčkoměr, je využít snímače, který už tam je, a zapojit k němu otáčkoměr z 309D nebo 405D. tak jstli to pasuje tak by to bylo fajn, páč co tu lidi psali tak ten snímač nebo otáčkoměr měl snad mít jenom nějaká novější serie, něco takovýho tam mam jak sem se ptal na ten vývod, ale nějak je mezi těma vývodama akorát pořád odpor a nic víc, takže to je nejspíš už někde uhnilý nebo něco podobnýho páč to vylejzá z motoru v místech kde je to celý od oleje a všeho možnýho.. mě by ten otáčkoměr nikam nepasoval né? mam palubku kde mam vlevý části teploměr, uprostřed rychlost a počítadlo celkovejch ujetejch, dení počítadlo nemam, a v pravo palivo nemam etn kde sou i hodiny.... [upravil dne 26.12.2007 aaischa] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AKCZ Odesláno 27. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 27. prosinec 2007 Nic sloziteho to nebylo na mem starickem byvalem Fiatu Uno Resp. delal mi to jeden clovek a byl to pomerne malej plosnak s par soucastkama.. nicmene tady je opravdu lepsi vyuzit toho co tam uz je Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aaischa Odesláno 27. prosinec 2007 Autor Sdílet Odesláno 27. prosinec 2007 Původně zaslal: AKCZ Nic sloziteho to nebylo na mem starickem byvalem Fiatu Uno Resp. delal mi to jeden clovek a byl to pomerne malej plosnak s par soucastkama.. nicmene tady je opravdu lepsi vyuzit toho co tam uz je musel bych nekam pridat najekou krabicku s otackomerem z 309ky, mozna bych dal prednost tomu ot jak si rikal ty, asi bys nenasel nebo nesehnal od kolegy to zapojení ? bych bych moc vděčnej by to už vypadalo líp v digitálu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Escaper Odesláno 27. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 27. prosinec 2007 podle zvlneni se to dela dost spatne, musi to byt hodne dobre sestelovane a v mometu kdy je baterie naplno naba je zvlneni minimlani a dost spatne se snima. Jednodizsi je kdyztak vyvest nejaky kablik od motoru kde bude signal jasny a dobre zpracovatelny. Pak staci nejaka ta elektronika at uz "chytrejsi" nebo "hloupejsi". Ja bych se priklanel k procesoru protoze nemusis nic nastavovat, presnost e dana programem a neni zavisla na okolni teplote.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AKCZ Odesláno 27. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 27. prosinec 2007 Původně zaslal: aaischa Původně zaslal: AKCZ Nic sloziteho to nebylo na mem starickem byvalem Fiatu Uno Resp. delal mi to jeden clovek a byl to pomerne malej plosnak s par soucastkama.. nicmene tady je opravdu lepsi vyuzit toho co tam uz je musel bych nekam pridat najekou krabicku s otackomerem z 309ky, mozna bych dal prednost tomu ot jak si rikal ty, asi bys nenasel nebo nesehnal od kolegy to zapojení ? bych bych moc vděčnej by to už vypadalo líp v digitálu Bohuzel papirove to nebylo zpracovany a toho cloveka vidam ted jednou za uherskej rok ale pokud se mi to povede dam vedet.. hlavne sem to jen natukl ze to nebylo nic extra slozityho takze bych se te myslenky nevzdaval.. dokonce ty soucastky i vysly na par korun.. otacky pak byly zpracovany leddiodama.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 27. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 27. prosinec 2007 Na LEDkovej otáčkoměr, nebo na ručičkovej z nšjakýho budíku, stačí pohledat na netu - co takhle třeba google, co? Tyhle návody vycházely v amáru, tak bude určitě nějaký i na netu. Digitální otáčkoměr jsem kdysi dělal i sám, ale je to na houby, analogový je lepší, ten digitál pořád poskakuje. Nejlepší je stejně sebrat ten orig. otáčkoměr z 309D, trochu ho přistřihnout a nacpat do palubky místo hodin vlevo od tacho - a hodiny dát někam digitální. Pokud budeš otáčkoměr stavět, budeš stejně řešit problém s kalibrací, kdežto u orig. ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aaischa Odesláno 27. prosinec 2007 Autor Sdílet Odesláno 27. prosinec 2007 Původně zaslal: oddie Na LEDkovej otáčkoměr, nebo na ručičkovej z nšjakýho budíku, stačí pohledat na netu - co takhle třeba google, co? Tyhle návody vycházely v amáru, tak bude určitě nějaký i na netu. Digitální otáčkoměr jsem kdysi dělal i sám, ale je to na houby, analogový je lepší, ten digitál pořád poskakuje. Nejlepší je stejně sebrat ten orig. otáčkoměr z 309D, trochu ho přistřihnout a nacpat do palubky místo hodin vlevo od tacho - a hodiny dát někam digitální. Pokud budeš otáčkoměr stavět, budeš stejně řešit problém s kalibrací, kdežto u orig. ne. já ale hodiny nemam jak sem psal mam jinou palubku, vlevy části teploměr, uprostřed tacho, v pravo palivoměr, hodiny nemam... nemam takový ty dvě místa kam bych místo hodin hodil otáčkoměr...hledat nestačí sou to samí benzíňáky tam se to bere z cívky kerá hází jiskry to je jednoduchý, ale na nafťáky se dá najít kulový [upravil dne 27.12.2007 aaischa] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aaischa Odesláno 27. prosinec 2007 Autor Sdílet Odesláno 27. prosinec 2007 Původně zaslal: Escaper podle zvlneni se to dela dost spatne, musi to byt hodne dobre sestelovane a v mometu kdy je baterie naplno naba je zvlneni minimlani a dost spatne se snima. Jednodizsi je kdyztak vyvest nejaky kablik od motoru kde bude signal jasny a dobre zpracovatelny. Pak staci nejaka ta elektronika at uz "chytrejsi" nebo "hloupejsi". Ja bych se priklanel k procesoru protoze nemusis nic nastavovat, presnost e dana programem a neni zavisla na okolni teplote.... musí to bejt použitelný, na STK na emisích to tak měřej.. píchnou dráty na baterku a podle toho vytočej motor a měřej emise... nebo snad nee? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 27. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 27. prosinec 2007 já nevím co řešíš... otáčkoměr k čemu ? Když chci řadit na 5-ku, tak vždy při 70 km/h ( a je jedno, jestli jedeš z kopce, po rovině nebo do kopce) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 27. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 27. prosinec 2007 Původně zaslal: aaischa Původně zaslal: Escaper podle zvlneni se to dela dost spatne, musi to byt hodne dobre sestelovane a v mometu kdy je baterie naplno naba je zvlneni minimlani a dost spatne se snima. Jednodizsi je kdyztak vyvest nejaky kablik od motoru kde bude signal jasny a dobre zpracovatelny. Pak staci nejaka ta elektronika at uz "chytrejsi" nebo "hloupejsi". Ja bych se priklanel k procesoru protoze nemusis nic nastavovat, presnost e dana programem a neni zavisla na okolni teplote.... musí to bejt použitelný, na STK na emisích to tak měřej.. píchnou dráty na baterku a podle toho vytočej motor a měřej emise... nebo snad nee? Na baterku, nebo piezo na vstřik - to je jistější, protože od altíku musí být znám převod. Nicméně je hovadina se s něčím takovým drásat, když máš na tom motoru snímač přímo k tomu určený. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aaischa Odesláno 27. prosinec 2007 Autor Sdílet Odesláno 27. prosinec 2007 Původně zaslal: oddie Původně zaslal: aaischa Původně zaslal: Escaper podle zvlneni se to dela dost spatne, musi to byt hodne dobre sestelovane a v mometu kdy je baterie naplno naba je zvlneni minimlani a dost spatne se snima. Jednodizsi je kdyztak vyvest nejaky kablik od motoru kde bude signal jasny a dobre zpracovatelny. Pak staci nejaka ta elektronika at uz "chytrejsi" nebo "hloupejsi". Ja bych se priklanel k procesoru protoze nemusis nic nastavovat, presnost e dana programem a neni zavisla na okolni teplote.... musí to bejt použitelný, na STK na emisích to tak měřej.. píchnou dráty na baterku a podle toho vytočej motor a měřej emise... nebo snad nee? Na baterku, nebo piezo na vstřik - to je jistější, protože od altíku musí být znám převod. Nicméně je hovadina se s něčím takovým drásat, když máš na tom motoru snímač přímo k tomu určený. asi se na to vyfláknu pravda, no z toho vývodu co tam je moc chytrej nejsem, mezi těma vývodama je pořád jenom nějakej odpor ale ta hodnota se nijak neměni.. palubka je takováhle tam by to moc nepasovalo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ticcino Odesláno 27. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 27. prosinec 2007 musí to bejt použitelný, na STK na emisích to tak měřej.. píchnou dráty na baterku a podle toho vytočej motor a měřej emise... nebo snad nee? No, u nás na emisích měli jinej bazmek. Z převodovky zundali jakousi zátku a do díry začli blikat ručním stroboskopem. Je ale pravda, že to bylo u starého auta... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 27. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 27. prosinec 2007 Na tom snímači bys měl hlavně naměřit nějaký kmitočet. Jinak mám dva zbytečný přídavný otáčkoměry.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
subin Odesláno 27. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 27. prosinec 2007 Původně zaslal: Ticcino musí to bejt použitelný, na STK na emisích to tak měřej.. píchnou dráty na baterku a podle toho vytočej motor a měřej emise... nebo snad nee? No, u nás na emisích měli jinej bazmek. Z převodovky zundali jakousi zátku a do díry začli blikat ručním stroboskopem. Je ale pravda, že to bylo u starého auta... také používají uni snímače na vstřik.trubičku prvního válce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 27. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 27. prosinec 2007 No jistěže je mezi těma vývodama jen odpor, jehož hodnota se nemění. Jak píše Hafity, na výstupu je signál o různém (proměnlivém) kmitočtu, pochopitelně... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aaischa Odesláno 27. prosinec 2007 Autor Sdílet Odesláno 27. prosinec 2007 Původně zaslal: oddie No jistěže je mezi těma vývodama jen odpor, jehož hodnota se nemění. Jak píše Hafity, na výstupu je signál o různém (proměnlivém) kmitočtu, pochopitelně... tak už sem našel že 2 impulzy na otočení motoru, díky teď vykoumat jak s tim dál jestli nějakej čítač a děličku aby to počítalo nějak použitelně no uvidíme je tam něco indukčního co bude indukovat nějaký malý napětíčko ? [upravil dne 27.12.2007 aaischa] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.