Sign in to follow this  
Followers 0
qity3

hladal som a nenasiel tak sa pytam na turbo 1.8 405

24 posts in this topic

Kupil som peugeot 405 1.8 TD a nefunguje mu turbo po tom, co dal predchadzajuci majitel repasovat cerpadlo lucas nevite v com moze byt problem? diky za kazdu radu popripade odkaz na rieseny problem

[upravil dne 25.12.2007 qity3]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spíš se nevyplatí kupovat nový (cenovka cca 38.000,-Kč);)

Tys měřil plnící tlak, že víš, že je po smrti? Nebo jak jsi to poznal?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee jenom sem mnel 405 1.9D hladky, ten mi ztotalkovali. takze vim jak jezdi hladkac. Inak to bol 1. majitel, serv. knizka 260 t km ozajstnych na tachaci no auto v zabehu. skoda ho bola :grr

Pak jsem mnel 1.9 TD 306 r.v. 96 a tam mi taky ficalo turbo a tah jj to jelo.

Ted mam 1.8 TD 405 r.v. 92 a jede super, len ako hladky, skratka zadny tah ani svistanie turba, no ted ho nemam doma pac je u znameho na technickej, takze vam nemohu napsat nic blizsieho

I majitel mi hovoril, ze skratka po oprave cerpadla v servise mu to auticko jede dako lenivo a ze tam bol a ze je vse ok ale tie Bratislavacke servisi, vime svoje.

[upravil dne 25.12.2007 qity3]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: qity3

nee jenom sem mnel 405 1.9D hladky, ten mi ztotalkovali. takze vim jak jezdi hladkac. Inak to bol 1. majitel, serv. knizka 260 t km ozajstnych na tachaci no auto v zabehu. skoda ho bola :grr

Pak jsem mnel 1.9 TD 306 r.v. 96 a tam mi taky ficalo turbo a tah jj to jelo.

Ted mam 1.8 TD 405 r.v. 92 a jede super, len ako hladky, skratka zadny tah ani svistanie turba, no ted ho nemam doma pac je u znameho na technickej, takze vam nemohu napsat nic blizsieho

I majitel mi hovoril, ze skratka po oprave cerpadla v servise mu to auticko jede dako lenivo a ze tam bol a ze je vse ok ale tie Bratislavacke servisi, vime svoje.

[upravil dne 25.12.2007 qity3]

Spis to bude asi tim cerpadlem. Sice se to asi neda srovnat, ale me kdyz praskla (pekne do kopce v tahu, 3500 ot na 4) hadice k turbu tak zaprvy pekna rana, za druhy to aboslutne nejelo a hlavne pri vetsim seslapnuti silene cernej kour z vejfuku. Tak si myslim, ze podle toho by jsi to hlavne poznal...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taky bych tipoval, že něco podělali na čerpadle- třeba ovládání zvýšené dávky paliva, když tlačí turbo. Když nefunguje, turbo může tlačit, ale neni to k ničemu (tak trochu to znám, občas mi taky "vyplivne" hříbeček na čerpadle;))...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Dundee

Taky bych tipoval, že něco podělali na čerpadle- třeba ovládání zvýšené dávky paliva, když tlačí turbo. Když nefunguje, turbo může tlačit, ale neni to k ničemu (tak trochu to znám, občas mi taky "vyplivne" hříbeček na čerpadle;))...

akos i to myslel stym hrebickem???

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: ondris

Původně zaslal: Dundee

Taky bych tipoval, že něco podělali na čerpadle- třeba ovládání zvýšené dávky paliva, když tlačí turbo. Když nefunguje, turbo může tlačit, ale neni to k ničemu (tak trochu to znám, občas mi taky "vyplivne" hříbeček na čerpadle;))...

akos i to myslel stym hrebickem???

Dundee nemyslel hřebíček, ale hříbeček. To je takový nástavec na čerpadle, který hladký diesel postrádá. V něm se skrývá zařízení, které přidá naftu podle přetlaku od turba. Máš čerpadlo Bosch?

[upravil dne 26/12/2007 Hafity]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Hafity

Původně zaslal: ondris

Původně zaslal: Dundee

Taky bych tipoval, že něco podělali na čerpadle- třeba ovládání zvýšené dávky paliva, když tlačí turbo. Když nefunguje, turbo může tlačit, ale neni to k ničemu (tak trochu to znám, občas mi taky "vyplivne" hříbeček na čerpadle;))...

akos i to myslel stym hrebickem???

Dundee nemyslel hřebíček, ale hříbeček. To je takový nástavec na čerpadle, který hladký diesel postrádá. V něm se skrývá zařízení, které přidá naftu podle přetlaku od turba. Máš čerpadlo Bosch?

[upravil dne 26/12/2007 Hafity]

ano to chapem, sak mam to iste cerpadlo... a co vypliuvne ten hribecek??? lebo mne casto plive naftu... a neviem preco...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: ondris

ano to chapem, sak mam to iste cerpadlo... a co vypliuvne ten hribecek??? lebo mne casto plive naftu... a neviem preco...

Mě ten hříbeček neplive naftu, ale "vyplivne", tzn. nepracuje jak má. Uvnitř je membrána, která podle přetlaku od turba reguluje dávku nafty. Někdy mi ta membrána asi nepracuje jak má a auto jede jako diesel bez turba

Share this post


Link to post
Share on other sites

no to by asi slo pac i kdys mu seslapnu tak z nej nejde zadna dymovnice lenze ho stale nemam doma takze nemozem experimentovat

Share this post


Link to post
Share on other sites

mam krasavca uz doma a nejde to uplne ako hladky diesel ale taha az pri veeelmi vysokych otackach t.j 3ka a 100 km za hodinu a na petke je to citit tak pri 120? cca to sa mi zda moooc vysoko a podruhe ked to porovnam s mojou byvalou 306 1.9 td tak fuuurt leniveee. da sa dako skontrolovat turbo ako ide? ci tlaci atd?. a please dake foto ak to ide. diikkk

Share this post


Link to post
Share on other sites

no ja čo som mal 405 1.8 SRD Turbo tak to zapinalo turbopri 3000otačkach čo je na 3ka asi 60-70km/h takže ti dost neskoro alebo slabo zapina noo nemal som s tym problem takl ti asi neporadim ale odbornik by si mal s tym dat rady teraz ale ked mam 307 1.4l aj ked je to 16V oproti tomu turbu je to hodne a dost velmi cititelne pomale a lenive brrr ale čo už chcel som nove tak mam nove teda hovori sa aj to že hlavne že je nove a ide :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chlapi, turbo nezapíná ani nespíná. Prostě jen a pouze tlačí, čili přeplňuje.;)

Pokud je cítit zátah až opravdu ve vysokých otáčkách, tak buď je pootevřený Wastegate (obtokový ventil, který upouští tlak), nefunguje již zmiňovaný "hříbeček" na čerpadle nebo má turbo takové vůle, že dokáže ten tlak vyvinout až ve vysokých otáčkách...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takze s tym zajdem do servisu les sa tych autorizovanych trochu bojim, oni najradsej vsetko hned menia a neopravuju.

Este jedna otazka Dundee myslis ze je to opravitelne? abo je po nem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do autorizáku nejezdi určitě, tam by ses nedoplatil (cpali by ti nový turbo):bojim:bojim

Tady je potřeba zjistit, kde je chyba. Zkus nějakýho garážmistra nebo dieselservis (určitě jsou i na slovači). Pokud je chyba ve Wastegate (zarezlý v určité poloze např.), tak se dá určitě rozhýbat. Pokud je chyba v hříbečku, i ten se dá opravit. Pokud je v loji turbo jako takový (velký vůle), to se dá zrepasovat nebo se dá sehnat starší za relativně slušný peníz (zkus člena "ondris", mělo by mu zbýt KKK, i když s nějakými vůlemi;)).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.