aaischa

výměna rozvodovýho řemenu..?

36 posts in this topic

ahoj, podle tohohle se musí pro výměnu rozvodovýho řemene vyzvednout částečně motor, je to kuli sundání toho "uložení motoru" jak je na měm šrou č3 na obrázku? nebo se to dá dělat i bez toho..?

rem1.jpg

rem2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozice 3 značí zřejmě držák motoru. Bez jeho demontáže nelze sundat řemen. Vlastně lze, za použití nože.... :D Ovšem montáž za použití nože nedoporučuji....:aut

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Hafity

Pozice 3 značí zřejmě držák motoru. Bez jeho demontáže nelze sundat řemen. Vlastně lze, za použití nože.... :D Ovšem montáž za použití nože nedoporučuji....:aut

takže si můžu nechat zajít chuť na domácí výměnu a počítat s celkem nepříjemnou částkou v servise ? :(:grr

Share this post


Link to post
Share on other sites

vůbec nee tyhle rozvody na 205 jsou v pohodě, pod motor si dej třeba pumpovací hever nebo něco co ti ho podrží a pak ten držák klidně můžeš oddělat;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: jerry2

vůbec nee tyhle rozvody na 205 jsou v pohodě, pod motor si dej třeba pumpovací hever nebo něco co ti ho podrží a pak ten držák klidně můžeš oddělat;)

tak to sem rád, ještě jedna věc, zvládne to člověk udělat doma když by to dělal poprvé, páč vim co by se mohlo stát kdybych to udělal blbě.. nebo je to prakticky nereálný..? v knizce a este v jednom manualu je to popsaný celkem slušně, tys to tvořil sám.. ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

No z mýho pohledu je to malina. Záleží jakou oplýváš šikovností a pokud něco takového děláš poprvé, tak nespěchat a raději se zeptat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Hafity

No z mýho pohledu je to malina. Záleží jakou oplýváš šikovností a pokud něco takového děláš poprvé, tak nespěchat a raději se zeptat.

tak ju, dojde na to až bude venku trošku teplejc, páč i v garáži jekolem nuly... určitě se poradim ;) každopádně sem rád že se to dá udělat i takhle :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

já sem prvně koukal na kámoše mechanika odkoukal sem tak troje rozvody a pak sem to zkusil. když si pořádně všechno zajistíš (vačku,čerpadlo,kliku) neměl by v tom být problém:super, jj a poprvé mi to taky trvalo celkem dlouho je lepší nespěchat jak píše Hafity a když si nebudeš jistý tak se poradit:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

já to měnil s otem doma pře barákem a vše OK, nevím o otm že bych sundával ten držák,vyšlo mě to na 1600,-

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Kamart

já to měnil s otem doma pře barákem a vše OK, nevím o otm že bych sundával ten držák,vyšlo mě to na 1600,-

Ty máš motor řady TU. Tam to není třeba. U motorů řady XU musí dolů.... A máš o kolečko míň.... Teda na motoru.... :D

[upravil dne 25/12/2007 Hafity]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Kamart

já to měnil s otem doma pře barákem a vše OK, nevím o otm že bych sundával ten držák,vyšlo mě to na 1600,-

jestli to neni u benzínu trošku jinak, tohel je pro 1.6 benzíny... ty druhý motory to maj jinak...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Není to tak složitý,hlavně mimo aretací se vyplatí i oznáčení polohy kliky,vačky i čerpadla,kdyby náhodou aretace nepomohla.Jinak dneska se hodně používá i ukazatel napnutí řemene,po montáži doporučuji protočit motor golou o 360 a pak skontrolovat polohu,musí sedět úplně přesně.přeju hodně štěstí

Share this post


Link to post
Share on other sites

O 360, neboli dvakrát dokola. To dělám automaticky u rozvodů na jakémkoli autě. Páč jistota je, jak známo, kulomet....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Hafity

O 360, neboli dvakrát dokola. To dělám automaticky u rozvodů na jakémkoli autě. Páč jistota je, jak známo, kulomet....

to pisou i v knizce k 205ce ze dvakrat otocit dokola :) takze jestli to dobre chapu, tak ta poloha kdy se to da zaaretovat je jenom jedna..? bude tem vzdycky nejaka dira v tom ozubenym kole kudy v jedny poloze zastrcim neco na to zajistění polohy, napnout tim napínákem... protocit zkontrolovat napnutí a je to ok.. ? moc místa na tu práci tam člověk asi mít nebude :( ale to snad nějak pude, takže tam žádná kladka neni..? ten napínák se taky mění ?

rem3.jpg

[upravil dne 25.12.2007 aaischa]

Share this post


Link to post
Share on other sites

aaischa to asi dělá poprvé,proto tahle maličkost;)mimo jiné mám pocit,že by se to mělo dělat i při určité teplotě(venkovní)aspoň podle upozornění co dávaj k obalu,ale nejsem si až tak jistej jak moc to vadí nevadí a promiň už sis to našel.Tu kladku bych vymněnil určitě

[upravil dne 25.12.2007 subin]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: subin

aaischa to asi dělá poprvé,proto tahle maličkost;)mimo jiné mám pocit,že by se to mělo dělat i při určité teplotě(venkovní)aspoň podle upozornění co dávaj k obalu,ale nejsem si až tak jistej jak moc to vadí nevadí a promiň už sis to našel.Tu kladku bych vymněnil určitě

[upravil dne 25.12.2007 subin]

tak ju když už tak všecko jak řikáš... jenom nechápu proč se podle návodu maj vyndavat žhavící svíčky...je to opravdu nutný.. ? nějak mi to nedochází :roll

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asi kvůli protočení,aby to šlo lépe,ale já sem je nikdá nevyndaval a to už jsem jich pár dělal:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: subin

Asi kvůli protočení,aby to šlo lépe,ale já sem je nikdá nevyndaval a to už jsem jich pár dělal:)

tak je vyndavat nebudu , páč věčinou dou pěkně těžko páč sou zatažený, ikdyž je mam nedávno měněný. zajízdy je taky nikdo nevyndavá tak to nic udělat nemůže ne ? nebo .. ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.