moreli

Pár dotazů 2,0HDi 80Kw

53 posts in this topic

O víkendu jsem koupil toto auto, ale prosím o objasnění několika faktů, které bych rád věděl.

I. Nefunkční ostřikovač skla - pojistky OK, když podržím páčku na ostřik tak se chvíli nic neděje (zpožďovač) a pak jedou stěrače na sucho 3x. Motorek nevrčí, kapaliny dost. Je tam někde nějáký citlivý kontakt nebo je v háji motorek?

II. Spojka - zabírá úplně nahoře a na 4. a 5. převodový stupeň od 1600otáček když se naplno přidá plyn tak po naplnění turba otáčky stoupnou o cca 450 a pak zase klesnou, auto po celou dobu lineárně zrychluje. Patrně prokluzuje spojka, ale na 1. - 3. převodový stupeň to nedělá. Když plyn přidávám postupně, je vše v pořádku, k zžádnému nárustu otáček nedochází. Jde to neják seřídit nebo mě čeká výměna spojky?

III. Ukazatel teploty oleje (malý budík úplně vpravo) - nefunguje, né že bych ho k jízdě potřeboval, ale když už tam je. Kde má čidlo?

IV. Rozvody - po kolika KM se provádí jejich výměna a co všechno se tam mění.

děkuji, to je ZATÍm vše

Share this post


Link to post
Share on other sites

co kapalina v ostřik byla zima snad je zamrzlá nebo já měl zoxidovaný konektor prostříkl a šlape.

rozvody bych nechal udělat po koupi auta jistota je jistota,a rovnou i s vodní pumpou

Share this post


Link to post
Share on other sites

K té spojce ,čeká tě výměna,dokonce se to tady řešilo ,seštelovat určitě nejde.Pokud si to nedávno koupil určitě bych to reklamoval u prodejce.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostrikovace vyreseny - byla spalena pojistka v motoru

S tou spojkiu jste me nepotesili....

Share this post


Link to post
Share on other sites

rozvody udelej-121tkm uz je dost. Tu spojku bych reklamoval u prodejce driv nez do toho zacnes rvat peniz.

Jinak at slouzi.:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prece jenom je to auto z bazaru, bojim se neuznani reklamace...

Mate nekdo zkusenosti jak postupovat?

dekuji

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rozvody určitě udělej,já dělal rozvody hned po koupi a měl jsem 110000 km tak pro jistotu....a zdá se mi že 121000 km je na spojku dost brzo.......není to stočené?????:myslim:myslim:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

ad I uz mas vyresene

ad II spojka je jasna a pocitej s cenou nekde kolem 30tisic, mozna i vic, takze bych to hlava nehlava tlacil na reklamaci

ad III jak daleko si s tim jel, omno se to hrozne dlouho ohrejva

ad IV rozvody se maj delat po 120t u novejsich po 160t

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: buml

ad I uz mas vyresene

ad II spojka je jasna a pocitej s cenou nekde kolem 30tisic, mozna i vic, takze bych to hlava nehlava tlacil na reklamaci

ad III jak daleko si s tim jel, omno se to hrozne dlouho ohrejva

ad IV rozvody se maj delat po 120t u novejsich po 160t

Za co tolik penez?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: MatrixChose

Původně zaslal: buml

ad I uz mas vyresene

ad II spojka je jasna a pocitej s cenou nekde kolem 30tisic, mozna i vic, takze bych to hlava nehlava tlacil na reklamaci

ad III jak daleko si s tim jel, omno se to hrozne dlouho ohrejva

ad IV rozvody se maj delat po 120t u novejsich po 160t

Za co tolik penez?

no za spojku, protoze jen hazarder to meni bez setrvaku;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: buml

no za spojku, protoze jen hazarder to meni bez setrvaku;)

Ale i tak je to asi 17 t. + prace. Ale nevim, pro hazarder, ty setrvaky vydrzej dost si myslim. U me se menilo jen lozisko a taky chodi i kdyz uz to neni ono... (nedrzi poradne v pritlacaku)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: MatrixChose

Původně zaslal: buml

no za spojku, protoze jen hazarder to meni bez setrvaku;)

Ale i tak je to asi 17 t. + prace. Ale nevim, pro hazarder, ty setrvaky vydrzej dost si myslim. U me se menilo jen lozisko a taky chodi i kdyz uz to neni ono... (nedrzi poradne v pritlacaku)

tak mozna uz sou ceny trochu niz. Videl sem jich nekolik rozpadlejch;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: buml

tak mozna uz sou ceny trochu niz. Videl sem jich nekolik rozpadlejch;)

Vim, ze u 307 strasne odchazej, ale u 406 ne. Jinak se jeste menil venec, byly sjety zuby od starteru, ale ten stal origo 1400,-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jen doplním, že pokud je to motor 2.0HDi 8ventil, tak tam není dvojhmotnostní setrvák kterej se sere a tím pádem není třeba měnit setrvák jen spojku v ceně kolem sedmi tisíc. Serou se až ty dvouhmotové, jednohmota vydrží životnost motoru většinou.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Celou dobu na foru čtu,že 2HDi 80kw má dvouhmotnostní setrvák a 66kw obyčejný. Jak to teda je?????Thank you.:roker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co se týče reklamece: na skryté vady máš půl roku záruku ( tj. vada, která není uvedena v kupní smluvě ). Pozor, prodejce se bude určitě ohánět tím, že auto je ojeté a že se to musí čekat. Nenech se přesvědčit a buď dostatečně "tvrdej". Předpokládám, že jsi koupil auto v bazaru. Pokud to bude soukromá osoba, tak platí to samé, ale . . . . . Jinak důležité informace o reklamacích najdeš na stránkách www.sos.cz ( je tam tel.a můžeš se přímo konkrétně informovat). Hlavně se nenech odradit, stojí to nervy, ale výsledek pak lépe "chutná":) Za poslední dobu jsme se ženou absolvovali dvě takové to "akce". Tak hodně štěstí:papa :papa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Xantik

Jen doplním, že pokud je to motor 2.0HDi 8ventil, tak tam není dvojhmotnostní setrvák kterej se sere a tím pádem není třeba měnit setrvák jen spojku v ceně kolem sedmi tisíc. Serou se až ty dvouhmotové, jednohmota vydrží životnost motoru většinou.

to co pises bohuzel plati pouze pro slabsi 90tikonovou verzi:(

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: buml

Původně zaslal: Xantik

Jen doplním, že pokud je to motor 2.0HDi 8ventil, tak tam není dvojhmotnostní setrvák kterej se sere a tím pádem není třeba měnit setrvák jen spojku v ceně kolem sedmi tisíc. Serou se až ty dvouhmotové, jednohmota vydrží životnost motoru většinou.

to co pises bohuzel plati pouze pro slabsi 90tikonovou verzi:(

Tak to se pleteš, to platí i pro 80kW. Sám mám tento motor s jednohmotnostním setrvákem a dával se i do prvních HDI 406tek, tuším, že změna přišla až s FAPem, jinak je tam jednohmoťák, klidně Ti tu vystavím schéma servisního dílu, že to je tak jak říkám.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Xantik

Původně zaslal: buml

Původně zaslal: Xantik

Jen doplním, že pokud je to motor 2.0HDi 8ventil, tak tam není dvojhmotnostní setrvák kterej se sere a tím pádem není třeba měnit setrvák jen spojku v ceně kolem sedmi tisíc. Serou se až ty dvouhmotové, jednohmota vydrží životnost motoru většinou.

to co pises bohuzel plati pouze pro slabsi 90tikonovou verzi:(

Tak to se pleteš, to platí i pro 80kW. Sám mám tento motor s jednohmotnostním setrvákem a dával se i do prvních HDI 406tek, tuším, že změna přišla až s FAPem, jinak je tam jednohmoťák, klidně Ti tu vystavím schéma servisního dílu, že to je tak jak říkám.

a tohle je co???

KLIKOVÝ HŘÍDEL VZNĚTOVÝ MOTOR TURBO DW10ATED BEZ FAP A MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA NEBO VZNĚTOVÝ MOTOR TURBO DW10ATED FAP A MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA

12

0532 L0

01

DVOJ SETRVAČNÍK

- VZNĚTOVÝ MOTOR TURBO DW10ATED BEZ FAP A MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA

01

- VZNĚTOVÝ MOTOR TURBO DW10ATED FAP A MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA

klikovkaATED.jpg

jeste dodam cenu udavanou peugeot.cz 15240,-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.