Sign in to follow this  
Followers 0
mares

MOTORY HDI

21 posts in this topic

DV2 TED = 1.2 HDi 37 KW soit selon (1ch = 0.7355KW) = 50,3ch Horizon 2007 ?

DV4 TD = 1.4 HDI 54ch Alu turbo géométrie fixe

DV4 TD = 1.4 HDI 70ch Alu turbo géométrie fixe

DV4 TED4 = 1.4 HDI 92ch 16V Alu échangeur Air + turbo géométrie variable

DV6 ATED4 = 1.6 HDI 75ch 16V Alu Echangeur Air + turbo géométrie fixe

DV6 ATED4 = 1.6 HDI 92ch 16V Alu Echangeur Air + turbo géométrie fixe

DV6 TED4 = 1.6 HDI 110ch 16V Alu Echangeur air + turbo géométrie variable avec une variante FAPisée

DV6 BTED4FAP = 1.6 HDI puissance? 16V Alu

DW10 TD = 2.0 HDI 90ch ?

DW10 ATED = 2.0 HDI 110ch 8V

DW10 ATED4 = 2.0 HDI 110ch 16V avec variante FAPisée

DW10 BTED4 = 2.0 HDI 136ch 16V avec variante FAPisée :love:

DW10 CTED4 ? = 2.0 HDI 150ch 16V.... avec double suralimentation en étage? ==> ce sera le prochain :mouai:

DW12 TED4? = 2.2 HDI 136ch 16V avec variante FAPisée

DW12 BTED4 = 2.2 HDI 16V 156 à 170ch avec double suralimentation en étage

DW12 CTED4 = 2.2 HDI 16V puissance ?

DT17 TED4 = 2.7 HDI V6 à 60° 24V 200 à 207ch bi-turbo à géométrie variable

+ variante avec 1 seul turbo (mais empièterait sur le DW12CTED4 ? )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motory HDI jsou velice kultivované.Koukám, že bude i s obsahem 1,2 litru.Nebude to žádný sprinter, ale v takové 207 bude stačit.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: jeník

Motory HDI jsou velice kultivované.Koukám, že bude i s obsahem 1,2 litru.Nebude to žádný sprinter, ale v takové 207 bude stačit.

hlavně ta spotřeba by mohla bejt lákavá :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak 1,2ku HDI bych určitě nechtěl, jel jsem ve 207ě s 1,4 HDI a i tenhle motor je na to auto slabej, natož pak 1,2ka. Co se týče spotřeby, podle mě lze jezdit mnohem úsporněji se silnějším motorem (třeba 2,0 HDI), který se nemusí tolik točit, než s motorkem, který když chci jet tak, abych nebyl brzdou pro ostatní účastníky, musím točit až do červených.

Viz. Fóbie 1,2 HTP, která si na dálnici není líná říct i o 10 l/100 km.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Medvěd

Tak 1,2ku HDI bych určitě nechtěl, jel jsem ve 207ě s 1,4 HDI a i tenhle motor je na to auto slabej, natož pak 1,2ka. Co se týče spotřeby, podle mě lze jezdit mnohem úsporněji se silnějším motorem (třeba 2,0 HDI), který se nemusí tolik točit, než s motorkem, který když chci jet tak, abych nebyl brzdou pro ostatní účastníky, musím točit až do červených.

Viz. Fóbie 1,2 HTP, která si na dálnici není líná říct i o 10 l/100 km.

tak to je až nehezký :( asi pravda taky, když vidim jak se 406kama maj někteří kolem 5.5L zas by s tou 1.2 bylo nizky povinný, a na nějaký nakupování, jezdení kolem a tak pro manželku by to mohlo bejt optimální těžko říct

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: aaischa

Původně zaslal: Medvěd

Tak 1,2ku HDI bych určitě nechtěl, jel jsem ve 207ě s 1,4 HDI a i tenhle motor je na to auto slabej, natož pak 1,2ka. Co se týče spotřeby, podle mě lze jezdit mnohem úsporněji se silnějším motorem (třeba 2,0 HDI), který se nemusí tolik točit, než s motorkem, který když chci jet tak, abych nebyl brzdou pro ostatní účastníky, musím točit až do červených.

Viz. Fóbie 1,2 HTP, která si na dálnici není líná říct i o 10 l/100 km.

tak to je až nehezký :( asi pravda taky, když vidim jak se 406kama maj někteří kolem 5.5L zas by s tou 1.2 bylo nizky povinný, a na nějaký nakupování, jezdení kolem a tak pro manželku by to mohlo bejt optimální těžko říct

Měl jsem půjčenou 207 SW 1.6 HDI 81 kW (stejný výkon mám ve 406ce, ale 2,0 HDI) a z jízdy s tou 207ou jsem byl docela otrávenej (potřeba řadit mnohem častěji než se 406kou, spotřeba cca na stejné úrovni jako 406, nicméně váha auta podstatně nižší, že - ale je fakt, že auto nebylo zaběhnuté, tacho = cca 5000 km).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozerám, že to nemáš kompletné, len tak som narýchlo som pozrel a chýba tu zopár motorov.

DW10UTD - Boxer 2.0 HDi 62kW

DW10UTED4 - 807, Expert 2.0 HDi 88kW

DW12MTED4 - 4007 2.2 HDi 115 kW

DW12UTED - Boxer 2.2 HDi 74kW

DV6UTED4 - Expert 1.6 HDi 66kW

SOFIM - Boxer 2.8 HDi 94 resp 107 kW

:papa:papa:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Měl jsem půjčenou 207 SW 1.6 HDI 81 kW (stejný výkon mám ve 406ce, ale 2,0 HDI) a z jízdy s tou 207ou jsem byl docela otrávenej (potřeba řadit mnohem častěji než se 406kou, spotřeba cca na stejné úrovni jako 406, nicméně váha auta podstatně nižší, že - ale je fakt, že auto nebylo zaběhnuté, tacho = cca 5000 km).

nemyslím, že zabehnutie až tak tomu pomôže. :nevim ale ako to robia, že tie objemy valcov idú dole a kw ostávajú? to akože čipujú od výroby? alebo dávajú intercoolery?:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

je nevídané jaké výkony se dají vyždímat z malých obsahů motorů:super.To by mne před časem vůbec nenapadlo:myslim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ty výkony se opravdu z malých obsahů už ždímou, což bude podle mě znát v kilometrovém nájezdu - u klasických dieselů nebyl problém natočit 500 000 km s minimálními servisními nároky pokud se řidič k autu normálně choval (v podstatě jen výměna oleje), zatímco dnešní motory jsou na chování řidiče podstatně náchylnější a proto, aby vydržely ohromné tlaky, s kterými motor pracuje, vyžadují maximální přesnost opracování veškerých součástek. Podle mě bude životnost dnešních motorů někde na úrovni 50% životnosti starých dieselů a pokud se na nich projeví jakákoli větší závada, pak se oprava odehrává v pěticiferných částkách.

Sám mám HDI a zatím jsem spokojenej, ale je fakt, že s narozením syna je můj roční nájezd rapidně snížil a tak věřím tomu, že mi ještě několik let 406ka vydrží bez větších oprav.

Share this post


Link to post
Share on other sites

musím souhlasit, že zvýšení výkonů u maloobjemových motorů bude na úkor životnosti a nebudeme již říkat závratné sumy počtu najetých kilometrů.Kde jsou ty časy, když se s dieslem dalo jezdit za málo peněz.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: jeník

musím souhlasit, že zvýšení výkonů u maloobjemových motorů bude na úkor životnosti a nebudeme již říkat závratné sumy počtu najetých kilometrů.Kde jsou ty časy, když se s dieslem dalo jezdit za málo peněz.

Jenže já měl běžný nájezd cca 80 000 km/ročně, což bych s tou 1,2ou viděl tak do konce záruky a pak nazdárek

Share this post


Link to post
Share on other sites

podle slov kamarádů jsou již problémy s motory 1,2 HTP okolo 100 000 km.To je velice brzo a nechce se mi to ani věřit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já jsem zmiňoval 1,2 HDI, o které se psalo o něco výš (že se 1,2 HTP se*e je známá věc)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Medvěd

Podle mě bude životnost dnešních motorů někde na úrovni 50% životnosti starých dieselů a pokud se na nich projeví jakákoli větší závada, pak se oprava odehrává v pěticiferných částkách.

JJ, trend dnešní doby, vše vydrží jen po dobu záruky...

... ono od výrobce není víc ani žádoucí :nevim

Share this post


Link to post
Share on other sites

ty 1,2HDI motory jsou určene pro XA modely , tedy třidveřove užitkače na litani po měste .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Medvěd

že se 1,2 HTP se*e je známá věc

Nejen tyto, ale také 1.4TDi;) Proto je Škodivka přestala vyrábět:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.