Sign in to follow this  
Followers 0
Marcel505

Zasekávají se stěrače (205, 309)

10 posts in this topic

Na 305 mám problém se stěrači. Jsou to ty s cyklovačem, a měli by fungovat tak, že při malém přitáhnutí setřou a při větším přitáhnutí pustí i ostřikovače. A když páčku stlačím, v první poloze to funguje s cyklovačem, v druhé (jedno otočení) normálně a v třetí (další otočení páčky) rychle.

Jenže, když páčku přitáhnu, stěrače jen poskočí, prostě neudělají celé kolo, takže ji musím držet přitáhlou aby setřeli a vrátili se.

Totéž s tím cyklovačem - slyším cvaknutí relé, ale stěrače jen poskočí, pak zase poskočí při cvaknutí relé, při normálním a rychlém stírání problém není.

Takže, je to v páčce? V relátku? V motoru stěračů?

Je to totéž jako na 205 a 309 (starý model určitě), tak snad někdo už něco takového řešil. Nechci se v tom hrabat zase půl dne, když je taková zima... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nevím jak je to řešený u těchto aut, ale viděl bych to na dojezdový spínač v motorku stěračů. Někdy stačí páčku déle podržet než najede kontakt na dráhu a pak už to dobíhá samo. Otázka, dojedou stěrače do spodní polohy když je vypneš uprostřed cyklu?

[upravil dne 23/12/07 Radek Hurvajz]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Radek Hurvajz

Nevím jak je to řešený u těchto aut, ale viděl bych to na dojezdový spínač v motorku stěračů. Někdy stačí páčku déle podržet než najede kontakt na dráhu a pak už to dobíhá samo. Otázka, dojedou stěrače do spodní polohy když je vypneš uprostřed cyklu?

Nedojedou, aby mi jednou setřeli, musím celou dobu páčku držet.

No s tím kontaktem je to asi možný, někdy se mi to takhle stalo, u jinýho auta - že poskočili, a pak jsem jim dal ještě jednou a rozjeli se, ale tyhle ne.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Marcel505

Původně zaslal: Radek Hurvajz

Nevím jak je to řešený u těchto aut, ale viděl bych to na dojezdový spínač v motorku stěračů. Někdy stačí páčku déle podržet než najede kontakt na dráhu a pak už to dobíhá samo. Otázka, dojedou stěrače do spodní polohy když je vypneš uprostřed cyklu?

Nedojedou, aby mi jednou setřeli, musím celou dobu páčku držet.

No s tím kontaktem je to asi možný, někdy se mi to takhle stalo, u jinýho auta - že poskočili, a pak jsem jim dal ještě jednou a rozjeli se, ale tyhle ne.

No a s tím vypnutím při běžném chodu, to dojedou nebo ne, pak by to byl na 100% ten dojezdovej kontakt

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Radek Hurvajz

No a s tím vypnutím při běžném chodu, to dojedou nebo ne, pak by to byl na 100% ten dojezdovej kontakt

To jsem člověče nezkoušel. Zkusím. Ale myslím si, že nedojedou taky.

No ještě že se na to pak dá dojít lehkou dedukcí - výměna páčky (přepojím jen kabely) a nebo výměna motoru - přendám konektor...

Do relátka se mi tak moc chtít nebude...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Marcel505

Původně zaslal: Radek Hurvajz

No a s tím vypnutím při běžném chodu, to dojedou nebo ne, pak by to byl na 100% ten dojezdovej kontakt

To jsem člověče nezkoušel. Zkusím. Ale myslím si, že nedojedou taky.

No ještě že se na to pak dá dojít lehkou dedukcí - výměna páčky (přepojím jen kabely) a nebo výměna motoru - přendám konektor...

Do relátka se mi tak moc chtít nebude...

No pokud nedojedou je to jasný, je to ten kontakt uvnitř převodovky, na tom velkém oběžném kole je dráha a proti ní je na plášti kontakt, buď je obroušenej nebo upálenej, je jich tam teda víc, jestli se ti s tím nechce dělat tak vyměň rovnou celej motorek;)

[upravil dne 23/12/07 Radek Hurvajz]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jsem to zkusil, když to při normálním nebo rychlém stírání vypnu, zastaví se.

Ozve se nějaký znalec 205 či 309, aby to byla tutovka?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hele vůbec nepotřebuješ znalce, rozdělej motorek od stěračů (není to nic složitýho) a mrkni jak to uvnitř funguje, respektive v tvým případě nefunguje.. všechny motorky od stěračů sou stejný ;) (skoro)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Marcel505

Tak jsem to zkusil, když to při normálním nebo rychlém stírání vypnu, zastaví se.

Ozve se nějaký znalec 205 či 309, aby to byla tutovka?

No dyk to povídám, dojezdovej kontakt, běhá po kruhový dráze která je na jednom místě přerušená a až tam se to zastaví po vypnutí páčky, pokud to funguje teda. Rozdělej to a uvidíš, třeba je jen studeňák v konektoru, nebo ten kontakt bude stačit přihnout, uvidíš, možná je prodřená dráha. A nebo to rovnou vyměň celý pokud se stím nechceš dělat;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK, pokud se nenajde dobrovolník, pustím se do toho sám... :roker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.