Gapino

teče olej 406 HDi

22 posts in this topic

Zdravím. Z ničeho nic mi začal z auta téct olej. Motorový. Po rozdělání podmotorových plastů je to celé zablité. Ale vypadá to, že teče z prostoru mezi motorem a převodovkou. Jak je to možný?? Před měsícem ještě naprosto suchý, bez úniků. Teď pod autem ráno v garáži každý den nová kaluž. No kaluž, on se ten olej na betonu rozpíjí, tak by to mohlo být tak těch 10 až dvacet kapek. Jak je ale možné, že to začalo z ničeho nic téct tak rychle? A odkuď to asi bude??? Nestalo se Vám to také někomu??????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já to vidím na gufero na klice,bych to radši za včasu vyměnil at neodrovnáš spojku.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Všechno je dobrý do té doby,než se to po..re.Co nejdříve umyj wapkou (nebo aspon pořádně utři a zjisti,KDE to teče):o:roker

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Přema

Já to vidím na gufero na klice,bych to radši za včasu vyměnil at neodrovnáš spojku.....

Jo jo. Po svátcích to odvezu k doktorovi. To zasejc bude darda. To bych mozna mohl nechat vymenit i spojku, kdyz pujde prevodovka asi ven. Ze???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spis se casteji stava ze netesni spoj mezi hadici a trubkou na turbu, simering na klice bych moc nerek alespon sem nezazil a hdi s 770tis na tacho znam a motor stale ok

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: PP205

Spis se casteji stava ze netesni spoj mezi hadici a trubkou na turbu, simering na klice bych moc nerek alespon sem nezazil a hdi s 770tis na tacho znam a motor stale ok

Ano, vede tam nejaka trubka zespodu mezi motorem a prevodovkou a na ni jsou taky kapky....Je silna. Ale to je trubka k intercooleru, jestli se nemylim...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: PP205

Spis se casteji stava ze netesni spoj mezi hadici a trubkou na turbu, simering na klice bych moc nerek alespon sem nezazil a hdi s 770tis na tacho znam a motor stale ok

Jo a tece to presne od doby, co jsem si nechal vymenit rozvody. Oni tam meli motor na strane od rozvodu pospustenej dolu, drzak byl odmontovanej. Tak jestli se to pri to popusteni treba nekde nevyhaklo( myslim ten spoj jak si tu psal) Je to mozne?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: PP205

Spis se casteji stava ze netesni spoj mezi hadici a trubkou na turbu, simering na klice bych moc nerek alespon sem nezazil a hdi s 770tis na tacho znam a motor stale ok

Kde přesně myslíš?

post-0-14109597444658_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja bych to videl na kontrolu vsech spoju od turba az po intercooler a nejen spoju, koukni i na ty hadice a trubky

EDIT > jak moc mas voblitej dole intercooler? a kolik se ti ztraci oleje?

[upravil dne 23/12/07 buml]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: buml

ja bych to videl na kontrolu vsech spoju od turba az po intercooler a nejen spoju, koukni i na ty hadice a trubky

EDIT > jak moc mas voblitej dole intercooler? a kolik se ti ztraci oleje?

[upravil dne 23/12/07 buml]

Intercooler je uplně suchej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takže těma hadicema to nebylo. Očistili jsme spodek motoru, nechali chvíli nastartované a připadalo nám, že to sákne pod vanou. Tak jsme ji sundali, oškrábali zbytky silikonu, dali nový a zadělali. Prve jsem se vrátil z garáže. Takže doufám, že to bylo jen tímhle.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mě to začalo dělat také a kamarád mi potvrdil to gufero o kterém tu mluví Přema, myslel jsem, že to kape z vany, nebo z turba atd. ale nepotvrdilo se mi to, protože to kape mezi motorem a převodovkou, takže teď nevím co dál, je to náročná oprava - myslím technologicky? :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takže tou vanou to nebylo.:(:( V servise říkali, že to teče okolo podkovy, prý to je časté, takže převodovka ven. A pak se uvidí. Takže pak poinformuju....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Takže tou vanou to nebylo.:(:( V servise říkali, že to teče okolo podkovy, prý to je časté, takže převodovka ven. A pak se uvidí. Takže pak poinformuju....

ako to nakoniec dopadlo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nechcem ti brať ilúzie o odpovedi,ale ten príspevok je z pred piatich rokov:myslim:myslim:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak mam podobny problem a chcem vediet ako sa to vyriesilo, ja viem, ze je to stary prispevok

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podľa profilu dotyčný tu bol 4.1.2013....takže malá šanca na odpoveď od neho:fnuk

Share this post


Link to post
Share on other sites
tak mam podobny problem a chcem vediet ako sa to vyriesilo, ja viem, ze je to stary prispevok

musíš oddeklovat zespodu motor a umýt wapkou, pak nastartovat a sledovat, kde olej uniká a pak řešit--jinak to zjistit nejde:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

jj, největší sviňárna byla nějaká mrazová zátka mezi motorem a převodovkou (u benzína), těžko se to hledalo i opravovalo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.