Přejít na obsah
  • Current Donation Goals

dopolední překvápko


Medion

Recommended Posts

Tak si to dnes dopoledne vlezu do auta chci nastartovat a ejhle....auto normálně chytlo ale cca do 5 sec.vzdechlo.tak to du zkusit znova.zapnu zapalování a celá palubka po tmě a ani si to neškvrklo.no tak sem vytáhl tátovo auto a natáhl kabely a prostě vůbec nic.tak sem to rozjel z kopce narvu kvalt a zase nic.tak sme to dotáhli domu že dám baterku na nabiječku.změřim ji a měla 13V-to nechápu proč teda nechce natočit a že se ani nerozsvítěj kontrolky:myslim tak ji teď mám na nabíječce a uvidíme co bude dál.nesetkal ste se někdo s něčim podobným.díky za info

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Záleží kolik má ta baterka při zátěži, pokud na ní naměříš 12V bez zátěžě tak to neznamená že je OK, protože pokud je baterka KO tak při zátěži to napětí může klidně spadnout o několik voltů a ty nenastartuješ. Takhle mi už jedna baterka (rok stará) z ničeho nic odešla, naprázdno měla v pohodě 12V ale jakmile jsem jí zatížil tak to spadlo na nějakých 6-8V a já nemohl nastartovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Driver

Záleží kolik má ta baterka při zátěži, pokud na ní naměříš 12V bez zátěžě tak to neznamená že je OK, protože pokud je baterka KO tak při zátěži to napětí může klidně spadnout o několik voltů a ty nenastartuješ. Takhle mi už jedna baterka (rok stará) z ničeho nic odešla, naprázdno měla v pohodě 12V ale jakmile jsem jí zatížil tak to spadlo na nějakých 6-8V a já nemohl nastartovat.

12V by ale mělo rozsvítit aspoň kontrolky. To bude někde v silovejch kabelech, nebo ve špatně utažených pólových nástavcích.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to mi je jasný že při zatížení napětí klesne.ale nikdy sem s tim neměl problém.včera tady bylo -14 °C a chytlo to úplně bez problémů.a dnes z ničeho nic.prostě to normálně chytlo pak chcíplo a baterka už si ani neškvrkla-nerozsvítily se ani kontrolky.to by snad při poklesu napětí neudělalo.po cca 0.5 hodině nabiječka ukazuje že je baterka nabitá.takže myslíš že je baterka KO?po 1.5 roce?to ji teda pudu reklamovat ať mi vrátí prachy a stčí si ji do pr**** zajedu si koupit tu co sem měl ve 405ce.tu sem měl 4 roky a za celou dobu sem na ni nemusel šáhnout.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Hafity

Původně zaslal: Driver

Záleží kolik má ta baterka při zátěži, pokud na ní naměříš 12V bez zátěžě tak to neznamená že je OK, protože pokud je baterka KO tak při zátěži to napětí může klidně spadnout o několik voltů a ty nenastartuješ. Takhle mi už jedna baterka (rok stará) z ničeho nic odešla, naprázdno měla v pohodě 12V ale jakmile jsem jí zatížil tak to spadlo na nějakých 6-8V a já nemohl nastartovat.

12V by ale mělo rozsvítit aspoň kontrolky. To bude někde v silovejch kabelech, nebo ve špatně utažených pólových nástavcích.

těma nástavci mysliš ty konce co sou přidělaný k baterce?
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: vix

mě něco podobnýhop dělá Křápola taky.. přijdu natočím, a chípne. Pak se ani nerožnou kontrolky. Většinou se mi povolí (no, já ho spíš nemám utažený) kontak na baterce. A ono pak dojde k nějakému "zkratu" či co :)

Tohle jsem měl na mysli. Akorát tam není zkrat, ale velký přechodový odpor....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Hafity

Původně zaslal: vix

mě něco podobnýhop dělá Křápola taky.. přijdu natočím, a chípne. Pak se ani nerožnou kontrolky. Většinou se mi povolí (no, já ho spíš nemám utažený) kontak na baterce. A ono pak dojde k nějakému "zkratu" či co :)

Tohle jsem měl na mysli. Akorát tam není zkrat, ale velký přechodový odpor....

Přesně tak, tohle samý se mi stalo nedávno u Tesca. Nakonec jsem zjistil, že mám úplně volný šrouby na klemě u svorky mínul pólu u baterky (po rozdělání, očištění a utažení všech silových spojů:D). Jsem si mohl ušetřit práci, přijít na to hned. Jo, přechoďák je sviňa;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak po nabití bateky sem za 2 dny opět nenastartoval.tak sem dotáhl baterku ze škudky 44Ah a chytlo to v pohodě.takže to vypadá že je baterka v prd***musim koupit novou,ale nevim jak to udělat s reklamací.v papírech píšou,že mi ji vyměněj za novou.jenže já ji nechci protože už novou budu mít.co s tim aby mě vrátili peníze místo novej baterky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest servisman
Původně zaslal: subin

Není to nějaký divný že ani na roztlačení nechytlo?:myslimKdyby byla baterka v háji tak by to chytnout mělo

vem že je to elektronika pokud je malé napětí pro ŘJ tak to nemusí chytnout,vem není to 120 ta chytla na první drc při roztlačení

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: sarkomi

Původně zaslal: subin

Není to nějaký divný že ani na roztlačení nechytlo?:myslimKdyby byla baterka v háji tak by to chytnout mělo

vem že je to elektronika pokud je malé napětí pro ŘJ tak to nemusí chytnout,vem není to 120 ta chytla na první drc při roztlačení

Altik by měl nabudit potřebné napětí po chvíly a pak po změření měla dost.takovejhle výkyv napětí:nevimco skusit dát tu baterku do druhýho auta jak sis bral tu funkční
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

přesně tak,pokavaď je baterka vydudaná,tak ti čerpadlo nenatlakuje palivovou soustavu a nepřipraví směs atd.takže to nemůže chytnout na roztlačení.a ani by se roztlačovat nemělo,protože může přezkočit řemen na rozvodech a bylo by to v haj*lu.a když sme to zkoušeli roztáhnout tak to po chvilce chytlo,ale měl sem bobky kuli těm rozvodům.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest servisman

Sice to mohl zkusit,vem že se muže baterka odcházet,kamarádce odešla baterka po 10 měsících tak dostala novou a dali jí silnější,protože ty její popojíždky po městě věčné startování.Místo 44 jí dali 55.Zatím jezdí 2 roky a nestěžuje si

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: subin

Původně zaslal: sarkomi

Původně zaslal: subin

Není to nějaký divný že ani na roztlačení nechytlo?:myslimKdyby byla baterka v háji tak by to chytnout mělo

vem že je to elektronika pokud je malé napětí pro ŘJ tak to nemusí chytnout,vem není to 120 ta chytla na první drc při roztlačení

Altik by měl nabudit potřebné napětí po chvíly a pak po změření měla dost.takovejhle výkyv napětí:nevimco skusit dát tu baterku do druhýho auta jak sis bral tu funkční
ta baterka je z traktůrku kterej je zazimovanej.takže tu co sem vyndal z mího auta nemám kde zkusit.když sem ji vyndal z auta tak si ani neškvrkla.když sem ji dal na nabíječku tak byla zkoro nabitá.vypadá to že prostě nedrží a padá napětí.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: sarkomi

Sice to mohl zkusit,vem že se muže baterka odcházet,kamarádce odešla baterka po 10 měsících tak dostala novou a dali jí silnější,protože ty její popojíždky po městě věčné startování.Místo 44 jí dali 55.Zatím jezdí 2 roky a nestěžuje si

já tam měl 55 ale je to značka STABAT ,tu sem ještě nikde neviděl.takže kdo ví co je to za sra*ku
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...