Sign in to follow this  
Followers 0
Medion

dopolední překvápko

31 posts in this topic

Tak si to dnes dopoledne vlezu do auta chci nastartovat a ejhle....auto normálně chytlo ale cca do 5 sec.vzdechlo.tak to du zkusit znova.zapnu zapalování a celá palubka po tmě a ani si to neškvrklo.no tak sem vytáhl tátovo auto a natáhl kabely a prostě vůbec nic.tak sem to rozjel z kopce narvu kvalt a zase nic.tak sme to dotáhli domu že dám baterku na nabiječku.změřim ji a měla 13V-to nechápu proč teda nechce natočit a že se ani nerozsvítěj kontrolky:myslim tak ji teď mám na nabíječce a uvidíme co bude dál.nesetkal ste se někdo s něčim podobným.díky za info

Share this post


Link to post
Share on other sites

Záleží kolik má ta baterka při zátěži, pokud na ní naměříš 12V bez zátěžě tak to neznamená že je OK, protože pokud je baterka KO tak při zátěži to napětí může klidně spadnout o několik voltů a ty nenastartuješ. Takhle mi už jedna baterka (rok stará) z ničeho nic odešla, naprázdno měla v pohodě 12V ale jakmile jsem jí zatížil tak to spadlo na nějakých 6-8V a já nemohl nastartovat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Driver

Záleží kolik má ta baterka při zátěži, pokud na ní naměříš 12V bez zátěžě tak to neznamená že je OK, protože pokud je baterka KO tak při zátěži to napětí může klidně spadnout o několik voltů a ty nenastartuješ. Takhle mi už jedna baterka (rok stará) z ničeho nic odešla, naprázdno měla v pohodě 12V ale jakmile jsem jí zatížil tak to spadlo na nějakých 6-8V a já nemohl nastartovat.

12V by ale mělo rozsvítit aspoň kontrolky. To bude někde v silovejch kabelech, nebo ve špatně utažených pólových nástavcích.

Share this post


Link to post
Share on other sites

to mi je jasný že při zatížení napětí klesne.ale nikdy sem s tim neměl problém.včera tady bylo -14 °C a chytlo to úplně bez problémů.a dnes z ničeho nic.prostě to normálně chytlo pak chcíplo a baterka už si ani neškvrkla-nerozsvítily se ani kontrolky.to by snad při poklesu napětí neudělalo.po cca 0.5 hodině nabiječka ukazuje že je baterka nabitá.takže myslíš že je baterka KO?po 1.5 roce?to ji teda pudu reklamovat ať mi vrátí prachy a stčí si ji do pr**** zajedu si koupit tu co sem měl ve 405ce.tu sem měl 4 roky a za celou dobu sem na ni nemusel šáhnout.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Hafity

Původně zaslal: Driver

Záleží kolik má ta baterka při zátěži, pokud na ní naměříš 12V bez zátěžě tak to neznamená že je OK, protože pokud je baterka KO tak při zátěži to napětí může klidně spadnout o několik voltů a ty nenastartuješ. Takhle mi už jedna baterka (rok stará) z ničeho nic odešla, naprázdno měla v pohodě 12V ale jakmile jsem jí zatížil tak to spadlo na nějakých 6-8V a já nemohl nastartovat.

12V by ale mělo rozsvítit aspoň kontrolky. To bude někde v silovejch kabelech, nebo ve špatně utažených pólových nástavcích.

těma nástavci mysliš ty konce co sou přidělaný k baterce?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ale teď mi zase v pohodě startuje.prostě mi to příjde že mi jen vyflusla baterka.kontakty sem očistil a nebyly zas tak zaoxidovaný.uvidíme časem.ale díky za rady

Share this post


Link to post
Share on other sites

mě něco podobnýhop dělá Křápola taky.. přijdu natočím, a chípne. Pak se ani nerožnou kontrolky. Většinou se mi povolí (no, já ho spíš nemám utažený) kontak na baterce. A ono pak dojde k nějakému "zkratu" či co :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

zkrat tak ve startéru,tchánovi to dělalo startér -uhlíky šel na repasy,10x nastartoval dobře a jednou sotva až to vybilo baterku

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: vix

mě něco podobnýhop dělá Křápola taky.. přijdu natočím, a chípne. Pak se ani nerožnou kontrolky. Většinou se mi povolí (no, já ho spíš nemám utažený) kontak na baterce. A ono pak dojde k nějakému "zkratu" či co :)

Tohle jsem měl na mysli. Akorát tam není zkrat, ale velký přechodový odpor....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Hafity

Původně zaslal: vix

mě něco podobnýhop dělá Křápola taky.. přijdu natočím, a chípne. Pak se ani nerožnou kontrolky. Většinou se mi povolí (no, já ho spíš nemám utažený) kontak na baterce. A ono pak dojde k nějakému "zkratu" či co :)

Tohle jsem měl na mysli. Akorát tam není zkrat, ale velký přechodový odpor....

Přesně tak, tohle samý se mi stalo nedávno u Tesca. Nakonec jsem zjistil, že mám úplně volný šrouby na klemě u svorky mínul pólu u baterky (po rozdělání, očištění a utažení všech silových spojů:D). Jsem si mohl ušetřit práci, přijít na to hned. Jo, přechoďák je sviňa;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak po nabití bateky sem za 2 dny opět nenastartoval.tak sem dotáhl baterku ze škudky 44Ah a chytlo to v pohodě.takže to vypadá že je baterka v prd***musim koupit novou,ale nevim jak to udělat s reklamací.v papírech píšou,že mi ji vyměněj za novou.jenže já ji nechci protože už novou budu mít.co s tim aby mě vrátili peníze místo novej baterky

Share this post


Link to post
Share on other sites

Není to nějaký divný že ani na roztlačení nechytlo?:myslimKdyby byla baterka v háji tak by to chytnout mělo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: subin

Není to nějaký divný že ani na roztlačení nechytlo?:myslimKdyby byla baterka v háji tak by to chytnout mělo

vem že je to elektronika pokud je malé napětí pro ŘJ tak to nemusí chytnout,vem není to 120 ta chytla na první drc při roztlačení

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: sarkomi

Původně zaslal: subin

Není to nějaký divný že ani na roztlačení nechytlo?:myslimKdyby byla baterka v háji tak by to chytnout mělo

vem že je to elektronika pokud je malé napětí pro ŘJ tak to nemusí chytnout,vem není to 120 ta chytla na první drc při roztlačení

Altik by měl nabudit potřebné napětí po chvíly a pak po změření měla dost.takovejhle výkyv napětí:nevimco skusit dát tu baterku do druhýho auta jak sis bral tu funkční

Share this post


Link to post
Share on other sites

přesně tak,pokavaď je baterka vydudaná,tak ti čerpadlo nenatlakuje palivovou soustavu a nepřipraví směs atd.takže to nemůže chytnout na roztlačení.a ani by se roztlačovat nemělo,protože může přezkočit řemen na rozvodech a bylo by to v haj*lu.a když sme to zkoušeli roztáhnout tak to po chvilce chytlo,ale měl sem bobky kuli těm rozvodům.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sice to mohl zkusit,vem že se muže baterka odcházet,kamarádce odešla baterka po 10 měsících tak dostala novou a dali jí silnější,protože ty její popojíždky po městě věčné startování.Místo 44 jí dali 55.Zatím jezdí 2 roky a nestěžuje si

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: subin

Původně zaslal: sarkomi

Původně zaslal: subin

Není to nějaký divný že ani na roztlačení nechytlo?:myslimKdyby byla baterka v háji tak by to chytnout mělo

vem že je to elektronika pokud je malé napětí pro ŘJ tak to nemusí chytnout,vem není to 120 ta chytla na první drc při roztlačení

Altik by měl nabudit potřebné napětí po chvíly a pak po změření měla dost.takovejhle výkyv napětí:nevimco skusit dát tu baterku do druhýho auta jak sis bral tu funkční
ta baterka je z traktůrku kterej je zazimovanej.takže tu co sem vyndal z mího auta nemám kde zkusit.když sem ji vyndal z auta tak si ani neškvrkla.když sem ji dal na nabíječku tak byla zkoro nabitá.vypadá to že prostě nedrží a padá napětí.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: sarkomi

Sice to mohl zkusit,vem že se muže baterka odcházet,kamarádce odešla baterka po 10 měsících tak dostala novou a dali jí silnější,protože ty její popojíždky po městě věčné startování.Místo 44 jí dali 55.Zatím jezdí 2 roky a nestěžuje si

já tam měl 55 ale je to značka STABAT ,tu sem ještě nikde neviděl.takže kdo ví co je to za sra*ku

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.