Rodaxx

NETOPÍ MI PAŽOUTEK...

16 posts in this topic

Zdravím lidičky prosím o pomoc netopí mi pažoutek ...co s tím...může někdo poradit...předem díky...mám 309 Diesel.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Rodaxx

Zdravím lidičky prosím o pomoc netopí mi pažoutek ...co s tím...může někdo poradit...předem díky...mám 309 Diesel.

jako první bych zkusil odvzdušnit okruh vody, popř. pročistit trubky kde vede voda... u forda mondea jsme to měli ucpané a taky to netopilo... po "profouknutí" vodou, auto začalo topit...

Share this post


Link to post
Share on other sites

jj díky moc to byla rychlost...to znamená vše vypustit a propláchnout pouze vodou a poté napustit ...jaký fridex tam mám nalít ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravím, no nalít bys tam měl fridex na hliníkové motory, ne nějakej agresívní, pokud zajdeš do normálního motoshopu, tak ti poradí, nevěděl jsem nic a tam mi řekli, že když se to auto vyrábělo, tak se do toho nedával červenej a dali mi pro mýho miláčka to co má rád :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

pak písni jestli to pomohlo :) páč mam podobnej problém, ale spíš nevim jestli to neni tim že se to prostě nevyhřeje, na mý 205ce i po hodinový jízdě de vzduch teplej ale auto udrží nějak tak spíš vlažný, přetopení nehrozí v žádnym případě a začne topit ceklem až po nějaký chvíli, ale zas jezdim s lehkou nohou..motor teplotu má v poho.. tak pak písni at mam inspiraci co s tim nebo jestli to je normoš...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: aaischa

pak písni jestli to pomohlo :) páč mam podobnej problém, ale spíš nevim jestli to neni tim že se to prostě nevyhřeje, na mý 205ce i po hodinový jízdě de vzduch teplej ale auto udrží nějak tak spíš vlažný, přetopení nehrozí v žádnym případě a začne topit ceklem až po nějaký chvíli, ale zas jezdim s lehkou nohou..motor teplotu má v poho.. tak pak písni at mam inspiraci co s tim nebo jestli to je normoš...

U tebe by to mohl být stále pootevřený termostat. Měl jsem podobno zkušenost a po výměně termostatu v pohodě (bylo trochu přiskříplý těsnění do otevírací cesty);)

Share this post


Link to post
Share on other sites

počítám že vadnej termostat člověk nepozná a je to zralý na výměnu ? motor má cca 80 nejspíš juknout jestli je teplejch chladič.. ? ikdyž při 80ti by to už mělo chladit velkym okruhem ne? nebo to je este brzo.. ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: aaischa

počítám že vadnej termostat člověk nepozná a je to zralý na výměnu ? motor má cca 80 nejspíš juknout jestli je teplejch chladič.. ? ikdyž při 80ti by to už mělo chladit velkym okruhem ne? nebo to je este brzo.. ?

Záleží na termostatu. Jsou ty, kteý otevíraj při 83°C (což je pro diesel, ale mě se tam nevejde) nebo při 89°C (což mám nyní já)... Měl jsem tam kdysi temostat na 83 a s teplotou motoru jsem se přes 80 dostal po dlouhym stání v koloně, jinak se ručka teploměru skoro nehla a auto ne a ne topit...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je potřeba si ujasnit jednu věc: Zahřeje se ten motor na provozní teplotu? Co říká teploměr?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak to já mám nějak jiný, teplota motoru mi vyleze na 80 a výš už nejde, topí mi to už od 70, ale je to takový vlažný, před 80-ti z toho jde už horkej vzduch

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja mam na motoru taky 80°C dle teploměru ale topí to nějak tak vlažně... zezačátku prakticky vůbec...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Rodaxx

a netopí a netopí...je to vlažný ale jak pustím ventilátor tak jde skoro studenej vzduch ...

přesně

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.