Sign in to follow this  
Followers 0
307Red

308 vlastnosti, zkušenosti, chvála, kritika ...

122 posts in this topic

Ahoj, máte někdo praktické skušenosti s 308 ? :roll

Např.: náchylnost na kmitání volantu při 130 km/h nebo cokoliv jiného z praxe s 308 ...

Jinak 308 design je OK ;) ale to není všechno ...

Docela rád bych vyměnil 307Break za 308Break (SW) ale na dotaz kdy bude v prodeji krčí u prodejce rameny. :(

[upravil dne 20.12.07 307Red]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: 307Red

Ahoj, máte někdo praktické skušenosti s 308 ? :roll

Např.: náchylnost na kmitání volantu při 130 km/h nebo cokoliv jiného z praxe s 308 ...

Jinak 308 design je OK ;) ale to není všechno ...

Docela rád bych vyměnil 307Break za 308Break (SW) ale na dotaz kdy bude v prodeji krčí u prodejce rameny. :(

[upravil dne 20.12.07 307Red]

až v druhe pulce přištiho roku

Share this post


Link to post
Share on other sites

S 308ou jsem najel cca 100 km a žádné zásadní závady jsem nepostřehl - ale 100 km zase nejde brát jako nějaký ortel spolehlivosti, spíš se chlubím, že jsem v ní jel.

Výpověď mého zjištění je tedy zcela mimo mísu, ale vzhledem k tomu, že se prodává jen pár měsíců. tak zatím moc lepších (kvalitnějších) reakcí čekat nemůžeš.

Možná by se mohli vyjádřit i Řebík, Vvitty, Garfield, Marcel 505 a Mates 306 a hlavně nejvíc bych čekal od reakce Pe.Tra a Milhause 65, kteří pracují přímo u prodejců a tak by o nějakých čatějších vadách měli vědět nejvíc.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Medvěd

S 308ou jsem najel cca 100 km a žádné zásadní závady jsem nepostřehl - ale 100 km zase nejde brát jako nějaký ortel spolehlivosti, spíš se chlubím, že jsem v ní jel.

Výpověď mého zjištění je tedy zcela mimo mísu, ale vzhledem k tomu, že se prodává jen pár měsíců. tak zatím moc lepších (kvalitnějších) reakcí čekat nemůžeš.

Možná by se mohli vyjádřit i Řebík, Vvitty, Garfield, Marcel 505 a Mates 306 a hlavně nejvíc bych čekal od reakce Pe.Tra a Milhause 65, kteří pracují přímo u prodejců a tak by o nějakých čatějších vadách měli vědět nejvíc.

Vycpoš je prodejce peugeot,ale vzhledem k tomu že jsme 308 nedavno naskladnily tak tech informaci z provozu moc nebude.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Pe.Tr

Původně zaslal: Medvěd

S 308ou jsem najel cca 100 km a žádné zásadní závady jsem nepostřehl - ale 100 km zase nejde brát jako nějaký ortel spolehlivosti, spíš se chlubím, že jsem v ní jel.

Výpověď mého zjištění je tedy zcela mimo mísu, ale vzhledem k tomu, že se prodává jen pár měsíců. tak zatím moc lepších (kvalitnějších) reakcí čekat nemůžeš.

Možná by se mohli vyjádřit i Řebík, Vvitty, Garfield, Marcel 505 a Mates 306 a hlavně nejvíc bych čekal od reakce Pe.Tra a Milhause 65, kteří pracují přímo u prodejců a tak by o nějakých čatějších vadách měli vědět nejvíc.

Vycpoš je prodejce peugeot,ale vzhledem k tomu že jsme 308 nedavno naskladnily tak tech informaci z provozu moc nebude.

Právě pro to, že je Vycpoš prodejce, tak bych se ho na nic neptal - Ty bys mu věřil???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vycpoš je dobrej prodejce:super

kua tohle vlakno mu musim zitra ukazat:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Medvěd

S 308ou jsem najel cca 100 km a žádné zásadní závady jsem nepostřehl - ale 100 km zase nejde brát jako nějaký ortel spolehlivosti, spíš se chlubím, že jsem v ní jel.

Výpověď mého zjištění je tedy zcela mimo mísu, ale vzhledem k tomu, že se prodává jen pár měsíců. tak zatím moc lepších (kvalitnějších) reakcí čekat nemůžeš.

Možná by se mohli vyjádřit i Řebík, Vvitty, Garfield, Marcel 505 a Mates 306 a hlavně nejvíc bych čekal od reakce Pe.Tra a Milhause 65, kteří pracují přímo u prodejců a tak by o nějakých čatějších vadách měli vědět nejvíc.

307 Red: No 308, volant se ti nebude kmitat ani při 180...

Jak jsme již psali v tématu Štiřín, nějak nás nenadchli ty benzínové verze. Měli jsme 1,6 a bylo to jak zdechlej kůň, snad ani z tý 2,0 nebyli překvapeni.

Auta měla málo najeto...

No já bych šel jedině ho HDi...

P.S. Docela zajímavé, jak se cena 308 stále zvyšuje... Zkus to sledovat...

No prodejci - přeci ty vady neprozradí! To by pak nic neprodali!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmmm co napsat za zkusenosti, kdyz jsem s tim najel 50km.... :myslim

prvni dojem byl fajn, libilo se mi vzhledem, prosklenou strechou, pohodlnym sezenim (byt tvrdsim nez jsem zvykly), i na dalnici se jevilo celkem stabilne pri vyssich rychlostech. na druhou stranu me hodne zklamaly motorizace, ktere do toho davaji. ale co by clovek cekal, kdyz je zvykly na 160koni, dostane do ruky auto co ma jen 150, motor v zabehu, 250kg navrch a jeste Medveda s Garfieldem jako spolujezdce :D proste to nejelo, no. ale jak uz zminoval medved, jsou to prvni dojmy, tak to tak berte... samozrejme to bylo nove auto, nikde nic nedrncelo, neklepalo, netlouklo, silnice nebyla poradne citit... proste zadny me tak duverne znamy zvuk z meho vozu :)

a o (ne)zavadach bych si na zaklade toho netroufal ani zminovat...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na hodnocení spolehlivosti tohoto vozu si budeme muset nějaký čas počkat.Zatím je krátký čas v provozu.Musím ale podotknout, že se jedná o povedené vozidlo.:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravím!P 308 v základní výbavě "Confort" je podle katalogu nabízen bez mlhovek.To je změněný přední nárazník nebo je místo skla síťovina ( 307 facelift ) ? Nevíte někdo?Díky.Nashle.:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: jakal.51

Zdravím!P 308 v základní výbavě "Confort" je podle katalogu nabízen bez mlhovek.To je změněný přední nárazník nebo je místo skla síťovina ( 307 facelift ) ? Nevíte někdo?Díky.Nashle.:myslim

Nárazník je stejný se záslepkami místo mlhových světlometů.

Jinak ke zkušenostem, 308 osmička působí dotaženým dojmem a to jak při statickém tak i dynamickém kontaktu. Oproti 307 se výrazně změnily jízdní vlastnosti směrem k lepšímu. Vozidlo je celkově daleko lépe odhlučněné. Obojímu napomáhají částečně přepracované přední a zadní náprava. Vzhledem k faktu, že 308 je předělaná 307, kde došlo k odstranění nedostatků a zachování dobrých funkcí nebo vlastností, bez přidávání jakýchkoliv speciálních a neověřených novinek, předpokládám, že dlouhodobé zkušenosti a hlavně spolehlivost budou na dobré úrovni.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: PEUGEOTIK307

Krásne auto:super!:super:super:super

tak tos ještě neviděl 308 SW!

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak pozde se prodava pouze u nas nebo vsude ?

za jak dlouho by se mohly prodavat ojete verze? (nejlepe z dovozu, pac u nas toho moc nebude a jestli ano, tak vime jak to s nima je)

[upravil dne lampa]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravim vsetkych,

prinasavam Vam zopar postrehov pri kazdodennom pouzivani

mojej 308-cky.

Plusy:

-velmi dobre odhlucnenie od naprav pri prejazde nerovnosti (jam, roznych vytlkov)

-takmer ziadne vrzganie palubovky

-velmi dobra spotreba (momentalne 5.2 l/100km)

-vela praktickych drobnosti (haciky v kufry, v kabine).

-citlive, avsak velmi vykonne brzdy (4x kotuc)

-denne svetla - tym padom vyssia zivotnost halogenovych sv.

-rovnomerna akceleracia bez turbo kopanca.

Minusy:

-velmi nachylny na bocny vietor (uz pri 110km/h treba pevne drzat volant - velke sklamanie :(

-aerodynamicky hluk uz pri 130km/h a vyssej - ako keby som mal zadne okno pootvorene - velke sklamanie!!!!!:grr

-vrzganie (cvrlikanie) v zadnej casti vozidla pri 100km/h - 5-te dvere alebo tapacir - preskumam a odstranim (uz som nasiel neupevneny kablovy zvazok pri zadnom svetle, avsak to nesposobovalo to vrzganie...)

-troska nervozny pri rychlom prejazde zakrut (archaicka zadna naprava)

-pekna a na dotyk prijemna palubna doska, avsak cistenie....fuu... ine kaficko....:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: PeugeotHDi

Zdravim vsetkych,

prinasavam Vam zopar postrehov pri kazdodennom pouzivani

mojej 308-cky.

Plusy:

-velmi dobre odhlucnenie od naprav pri prejazde nerovnosti (jam, roznych vytlkov)

-takmer ziadne vrzganie palubovky

-velmi dobra spotreba (momentalne 5.2 l/100km)

-vela praktickych drobnosti (haciky v kufry, v kabine).

-citlive, avsak velmi vykonne brzdy (4x kotuc)

-denne svetla - tym padom vyssia zivotnost halogenovych sv.

-rovnomerna akceleracia bez turbo kopanca.

Minusy:

-velmi nachylny na bocny vietor (uz pri 110km/h treba pevne drzat volant - velke sklamanie :(

-aerodynamicky hluk uz pri 130km/h a vyssej - ako keby som mal zadne okno pootvorene - velke sklamanie!!!!!:grr

-vrzganie (cvrlikanie) v zadnej casti vozidla pri 100km/h - 5-te dvere alebo tapacir - preskumam a odstranim (uz som nasiel neupevneny kablovy zvazok pri zadnom svetle, avsak to nesposobovalo to vrzganie...)

-troska nervozny pri rychlom prejazde zakrut (archaicka zadna naprava)

-pekna a na dotyk prijemna palubna doska, avsak cistenie....fuu... ine kaficko....:myslim

ked k nam do Zvolena priniesli novu 308ku do predajne bol som na skusobnej jazde ale priznam sa oproti nasej 307ke moc \"vyraznych\" zmien som nenasiel a este smutna vec u nas uz chodi jedny 308ka ale akurat vcera ni vybehli oci z dierky spolujazdcove zadne dvere spolu s blatnikom mala dost dobre preliacene a asi 20 cm sraf az na plech - smutne :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravim vsetkych,

prinasavam Vam dalsie postrehy pri kazdodennom pouzivani

mojej 308-cky.

Zameriam sa na minusy ktore som minule vyzdvihol:

-velmi nachylny na bocny vietor (uz pri 110km/h treba pevne drzat volant - velke sklamanie :grr

-aerodynamicky hluk uz pri 130km/h a vyssej - ako keby som mal zadne okno pootvorene - podarilo sa mi odstranit tu chybu: zadne prave dvere v hornom prednom rohu troska pretrcali oproti prednym, avsak je tam tiez kratke tesnenie - cca. 4mm diera(musel som ho dorobit)

-vrzganie (cvrlikanie) v zadnej casti vozidla pri 100km/h - 5-te dvere alebo tapacir - preskumam a odstranim (uz som nasiel neupevneny kablovy zvazok pri zadnom svetle, avsak to nesposobovalo to vrzganie...) - odstranene! - chyba bola v upevneni kabloveho zvazku, ktory ide k tretiemu brzdovemu svetlu.... nedokonale odhlucnenie....:ticho

-troska nervozny pri rychlom prejazde zakrut (archaicka zadna naprava) - ESP to troska isti :-)

-pekna a na dotyk prijemna palubna doska, avsak cistenie....fuu... ine kaficko....

Share this post


Link to post
Share on other sites

takze to je taka poloskladacka za cca 600 000 sk ktoru si treba doladit doma?:myslim

nic v zlom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Někde jsem četl, že podvozek je stejny s 307.Nevím, co na tom je pravdy, ale asi to nebude jen podvozek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.