Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

ZETOR 307SW 2.0HDi


svanovsky

Recommended Posts

Ahoj lidi,

tak jsem dnes ráno nasedl do svého vozítka, nažhavil a nastartoval. Moc se mu tak brzo ráno sice nechtělo, bylo 5:40, ale naskočil. Nechal jsem chvíli běžet volnoběh, pak dal 1 a vyrazil. To co jsem ale uslyšel bylo dost drsný. Motor měl zvuk, ajko když jede ten nejstarší vyklechtaný ZETOR.

V první chvíli jsem se celkem lekl, ale auto kromě zvuku jelo normálně, žádné další projevy krom toho zvuku jsem nepozoroval. Po cca 5 minutách jízdy se zvuk vytratil a vše bylo jako obyčejně. Říkal jsem si, že to byla asi tím, že je auto promrzlé, bylo -8°C. Potom jsem si ale uvědomil, že už jsem několikrát vyrážel i za nižší teploty a nejsem si vědom, že by se auto chovalo podobně.

Chci se tedy poptat, jestli máte někdo podobnou zkušenost, nebo bych to měl začít řešit a nechat třeba motor zkontrolovat.

Předem všem díky za reakce

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: svanovsky

Ahoj lidi,

tak jsem dnes ráno nasedl do svého vozítka, nažhavil a nastartoval. Moc se mu tak brzo ráno sice nechtělo, bylo 5:40, ale naskočil. Nechal jsem chvíli běžet volnoběh, pak dal 1 a vyrazil. To co jsem ale uslyšel bylo dost drsný. Motor měl zvuk, ajko když jede ten nejstarší vyklechtaný ZETOR.

V první chvíli jsem se celkem lekl, ale auto kromě zvuku jelo normálně, žádné další projevy krom toho zvuku jsem nepozoroval. Po cca 5 minutách jízdy se zvuk vytratil a vše bylo jako obyčejně. Říkal jsem si, že to byla asi tím, že je auto promrzlé, bylo -8°C. Potom jsem si ale uvědomil, že už jsem několikrát vyrážel i za nižší teploty a nejsem si vědom, že by se auto chovalo podobně.

Chci se tedy poptat, jestli máte někdo podobnou zkušenost, nebo bych to měl začít řešit a nechat třeba motor zkontrolovat.

Předem všem díky za reakce

parkujem vonku, startujem do prace rano o 5:25 terajsie teploty ranne od -7 do -2.

auto je za studena ako traktor, pocut kazdy ventilcek,kazdu hlupotinu...ale nic ine sa od toho neda ocakavat....to je normalne...stým nic neurobis....

pouzivat kvalitný olej a netocit ho hned za studena...nech si pomaly chrochta.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: marisw

Původně zaslal: svanovsky

Ahoj lidi,

tak jsem dnes ráno nasedl do svého vozítka, nažhavil a nastartoval. Moc se mu tak brzo ráno sice nechtělo, bylo 5:40, ale naskočil. Nechal jsem chvíli běžet volnoběh, pak dal 1 a vyrazil. To co jsem ale uslyšel bylo dost drsný. Motor měl zvuk, ajko když jede ten nejstarší vyklechtaný ZETOR.

V první chvíli jsem se celkem lekl, ale auto kromě zvuku jelo normálně, žádné další projevy krom toho zvuku jsem nepozoroval. Po cca 5 minutách jízdy se zvuk vytratil a vše bylo jako obyčejně. Říkal jsem si, že to byla asi tím, že je auto promrzlé, bylo -8°C. Potom jsem si ale uvědomil, že už jsem několikrát vyrážel i za nižší teploty a nejsem si vědom, že by se auto chovalo podobně.

Chci se tedy poptat, jestli máte někdo podobnou zkušenost, nebo bych to měl začít řešit a nechat třeba motor zkontrolovat.

Předem všem díky za reakce

parkujem vonku, startujem do prace rano o 5:25 terajsie teploty ranne od -7 do -2.

auto je za studena ako traktor, pocut kazdy ventilcek,kazdu hlupotinu...ale nic ine sa od toho neda ocakavat....to je normalne...stým nic neurobis....

pouzivat kvalitný olej a netocit ho hned za studena...nech si pomaly chrochta.....

.....a ještě bych dodal kvalitní naftu ( ta se v ČR těžko schání)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: omegaalfa

Původně zaslal: marisw

Původně zaslal: svanovsky

Ahoj lidi,

tak jsem dnes ráno nasedl do svého vozítka, nažhavil a nastartoval. Moc se mu tak brzo ráno sice nechtělo, bylo 5:40, ale naskočil. Nechal jsem chvíli běžet volnoběh, pak dal 1 a vyrazil. To co jsem ale uslyšel bylo dost drsný. Motor měl zvuk, ajko když jede ten nejstarší vyklechtaný ZETOR.

V první chvíli jsem se celkem lekl, ale auto kromě zvuku jelo normálně, žádné další projevy krom toho zvuku jsem nepozoroval. Po cca 5 minutách jízdy se zvuk vytratil a vše bylo jako obyčejně. Říkal jsem si, že to byla asi tím, že je auto promrzlé, bylo -8°C. Potom jsem si ale uvědomil, že už jsem několikrát vyrážel i za nižší teploty a nejsem si vědom, že by se auto chovalo podobně.

Chci se tedy poptat, jestli máte někdo podobnou zkušenost, nebo bych to měl začít řešit a nechat třeba motor zkontrolovat.

Předem všem díky za reakce

parkujem vonku, startujem do prace rano o 5:25 terajsie teploty ranne od -7 do -2.

auto je za studena ako traktor, pocut kazdy ventilcek,kazdu hlupotinu...ale nic ine sa od toho neda ocakavat....to je normalne...stým nic neurobis....

pouzivat kvalitný olej a netocit ho hned za studena...nech si pomaly chrochta.....

.....a ještě bych dodal kvalitní naftu ( ta se v ČR těžko schání)

No, snažím se brát hlavně SHell V_Power Diesel. Snad je to o něco lepší, než to co je jinde. Taky zvažuji pořízení ADITIVA, které tu někdo celkem chvílil

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: svanovsky

Původně zaslal: omegaalfa

Původně zaslal: marisw

Původně zaslal: svanovsky

Ahoj lidi,

tak jsem dnes ráno nasedl do svého vozítka, nažhavil a nastartoval. Moc se mu tak brzo ráno sice nechtělo, bylo 5:40, ale naskočil. Nechal jsem chvíli běžet volnoběh, pak dal 1 a vyrazil. To co jsem ale uslyšel bylo dost drsný. Motor měl zvuk, ajko když jede ten nejstarší vyklechtaný ZETOR.

V první chvíli jsem se celkem lekl, ale auto kromě zvuku jelo normálně, žádné další projevy krom toho zvuku jsem nepozoroval. Po cca 5 minutách jízdy se zvuk vytratil a vše bylo jako obyčejně. Říkal jsem si, že to byla asi tím, že je auto promrzlé, bylo -8°C. Potom jsem si ale uvědomil, že už jsem několikrát vyrážel i za nižší teploty a nejsem si vědom, že by se auto chovalo podobně.

Chci se tedy poptat, jestli máte někdo podobnou zkušenost, nebo bych to měl začít řešit a nechat třeba motor zkontrolovat.

Předem všem díky za reakce

parkujem vonku, startujem do prace rano o 5:25 terajsie teploty ranne od -7 do -2.

auto je za studena ako traktor, pocut kazdy ventilcek,kazdu hlupotinu...ale nic ine sa od toho neda ocakavat....to je normalne...stým nic neurobis....

pouzivat kvalitný olej a netocit ho hned za studena...nech si pomaly chrochta.....

.....a ještě bych dodal kvalitní naftu ( ta se v ČR těžko schání)

No, snažím se brát hlavně SHell V_Power Diesel. Snad je to o něco lepší, než to co je jinde. Taky zvažuji pořízení ADITIVA, které tu někdo celkem chvílil

no mě to bez aditiva ted vůbec nejede a to kupuju naftu u schellu nebo u OMV (2,0 hdi 66 kw cca 38000 km)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pri mínusových teplotách je zvuk môjho motora po naštartovaní tiež taký všelijaký - a la traktor - ale po zahriatí pekne stíchne. štartuje na prvýkrát. tachometer 172 000 km, doteraz som nedával aditívum, ale teraz som začal dávať VIF zimný a zdá sa mi, že motor je trocha tichší /možno sa mi to len zdá:D/. šlape ako hodinky - samozrejme v rámci svojích 90 koníkov:papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: svanovsky

Ahoj lidi,

tak jsem dnes ráno nasedl do svého vozítka, nažhavil a nastartoval. Moc se mu tak brzo ráno sice nechtělo, bylo 5:40, ale naskočil. Nechal jsem chvíli běžet volnoběh, pak dal 1 a vyrazil. To co jsem ale uslyšel bylo dost drsný. Motor měl zvuk, ajko když jede ten nejstarší vyklechtaný ZETOR.

V první chvíli jsem se celkem lekl, ale auto kromě zvuku jelo normálně, žádné další projevy krom toho zvuku jsem nepozoroval. Po cca 5 minutách jízdy se zvuk vytratil a vše bylo jako obyčejně. Říkal jsem si, že to byla asi tím, že je auto promrzlé, bylo -8°C. Potom jsem si ale uvědomil, že už jsem několikrát vyrážel i za nižší teploty a nejsem si vědom, že by se auto chovalo podobně.

Chci se tedy poptat, jestli máte někdo podobnou zkušenost, nebo bych to měl začít řešit a nechat třeba motor zkontrolovat.

Předem všem díky za reakce

neviem co myslis týmto :Peugeot 307SW 2.0HDi 79kW/96kW r.v.:12/03 - aktuální povoz

mas v tom aute cip?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já teda ani v těchhle mrazech neslyším výraznější hlučnost motoru po nastartování. Spíš občas zadrnčel plastový kaslík za L světlem v motorovém prostoru, tak jsem ho utáhl a vycentroval, aby se nedotýkal vnitřku blatníku a je klid. Používám VIF (letní i zimní) a motor šlape jak po másle. Používám Shell Helix ultra - syntetiku. Mám najeto 145tkm a zatím pohodička. Čeká mě brzy asi rozvoďák... prý okolo 160 000km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...