automacher

Peugeot 206 1,4 HDi r.v. 2003 system common rail

12 posts in this topic

MAM TAKYTO PROBLEM.

Auto neštartuje pri pri akceleracii asi 4000 otačok z motorom cuklo a odvtedy neide naštartovať. Predpokladal som že je to čerpadlo. Ale čerpadlo tlakuje.

Skušal som povoliť jednu trubku z comonrailu a tam už tlak neide.

Neviem ale čo sa vlastne nachadza v tej trubke comonrail či je tam iba snimač tlaku paliva alebo ventil regulacie tlaku paliva.mislim že mi odtial uchodi tlak.

Poradil by mi niekto?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: automacher

MAM TAKYTO PROBLEM.

Auto neštartuje pri pri akceleracii asi 4000 otačok z motorom cuklo a odvtedy neide naštartovať. Predpokladal som že je to čerpadlo. Ale čerpadlo tlakuje.

Skušal som povoliť jednu trubku z comonrailu a tam už tlak neide.

Neviem ale čo sa vlastne nachadza v tej trubke comonrail či je tam iba snimač tlaku paliva alebo ventil regulacie tlaku paliva.mislim že mi odtial uchodi tlak.

Poradil by mi niekto?

Poradím ti,ale potřebuju vědět jaký tam je čerpadlo !!! Koukni se na pumpu a opiš a pošly mi číslo z čerpadla,bude vypadat nějak takto : 0445 010 075 nebo podobně,jiné budou jen ty poslední 3 číslice !

Jinak té pumpě nemusí nic být,ale může,a trubku kterou jsi povolil ale nevím kde,tak tam to jde z čerpadla trubka do reilu ( zásobník nafty ) a ten to rozděluje pak do vstřikovačů a nenapsal jsi odkud jsi tu trubku odpojil,jestli od čerpadla nebo od reilu ! napiš mi a pokud možno to i vyfoť kde jsi to odpojoval a nějak se dohodnem,dá se to opravit,neboj ! Kdyžtak mi to pošli na meil,tady je to omezené kb pro fotky,tak ať s tím nejsou problémy ! Zdar a hezké svátky Buri

[upravil dne 22/12/07 Burisek]

Share this post


Link to post
Share on other sites

No mislim si že to nebolo tym že sa motor vytočil na 4000 otačok .

Bola tam vyšuchana palivova hadica čo vedie z nadrže do palivoveho filtra.Nachadza sa pod kritom vzduch.filtra.Praskla a čerpadlo sa zavzdušnovalo.Neviem ako dlho ale mislim si že to bol ten hlavny problem prečo niečo odišlo v tom palivovom systeme.

Inak z črpadla tlak ide ale ked som povolil jednu zo štiroch trubiek na rampe ktore vedu do trisiek tak tam už tlak nebol.

Mislim si že palivo prepušta naspeť do prepadu,takže by to mohol robyť ventil regulacie tlaku paliva na čerpadle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo vzduch u dieslu to je docela problém.Ale stejně nechápu,proč točíš auto na 4000 otáček?To mu taky moc neprospěje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Preboha živeho chlapi.Ja netočim motor na 4000 otačok.

Auto bolo nedavno kupene z autobazaru a skušalo sa.

To neznamena to že sa stale vytača na 4000 otačok.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: automacher

No mislim si že to nebolo tym že sa motor vytočil na 4000 otačok .

Bola tam vyšuchana palivova hadica čo vedie z nadrže do palivoveho filtra.Nachadza sa pod kritom vzduch.filtra.Praskla a čerpadlo sa zavzdušnovalo.Neviem ako dlho ale mislim si že to bol ten hlavny problem prečo niečo odišlo v tom palivovom systeme.

Inak z črpadla tlak ide ale ked som povolil jednu zo štiroch trubiek na rampe ktore vedu do trisiek tak tam už tlak nebol.

Mislim si že palivo prepušta naspeť do prepadu,takže by to mohol robyť ventil regulacie tlaku paliva na čerpadle.

No,logicky pokud byla poškozená hadička k naftovýmu filtru,tak tím by se ti čerpadlo nemělo zanést a ani nijak poškodit !! Jde o to že ten regulační ventil by to mohl být,ale to by auto jelo alespoň v nouzovým režimu,ten ventil pouze reguluje to aby v reilu byl dostatek nafty a aby ten reil přes vstřikovače vstříknul potřebné množství nafty do válců,ale neříkám že to tím nemůže být !! A za další,pokud se ti zavzdušní naftová soustava,tak doby kdy se to odvzdušňovalo jako u trambusu jsou už dávno pryč ! Dneska se to už samo odvzdušňí takže to by taky tak velký problém bejt neměl !! Co říká na toto diagnostika ?? Byl jsi naní ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Diagnostiku mam doma,Samozrejme nie origo.A ta vipisuje ventil regulacie tlaku paliva a snimač tlaku paliva na rampe,

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Burisek

Původně zaslal: automacher

No mislim si že to nebolo tym že sa motor vytočil na 4000 otačok .

Bola tam vyšuchana palivova hadica čo vedie z nadrže do palivoveho filtra.Nachadza sa pod kritom vzduch.filtra.Praskla a čerpadlo sa zavzdušnovalo.Neviem ako dlho ale mislim si že to bol ten hlavny problem prečo niečo odišlo v tom palivovom systeme.

Inak z črpadla tlak ide ale ked som povolil jednu zo štiroch trubiek na rampe ktore vedu do trisiek tak tam už tlak nebol.

Mislim si že palivo prepušta naspeť do prepadu,takže by to mohol robyť ventil regulacie tlaku paliva na čerpadle.

No,logicky pokud byla poškozená hadička k naftovýmu filtru,tak tím by se ti čerpadlo nemělo zanést a ani nijak poškodit !! Jde o to že ten regulační ventil by to mohl být,ale to by auto jelo alespoň v nouzovým režimu,ten ventil pouze reguluje to aby v reilu byl dostatek nafty a aby ten reil přes vstřikovače vstříknul potřebné množství nafty do válců,ale neříkám že to tím nemůže být !! A za další,pokud se ti zavzdušní naftová soustava,tak doby kdy se to odvzdušňovalo jako u trambusu jsou už dávno pryč ! Dneska se to už samo odvzdušňí takže to by taky tak velký problém bejt neměl !! Co říká na toto diagnostika ?? Byl jsi naní ??

Inak moc sa miliš v tom že tieto systemy sa odvzdušnia sami.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: foxo

no teda nevim, preco diesel honis v 4000 otackach. To sa ti asi odplatil..:P

pokud je to HDI, tak ten točí max něco přes 5000 ot/min. Pak je tam omezovač .

Share this post


Link to post
Share on other sites

je to mozne, ale tych 5000ot/min skusat nebudem. Ja mam svoje auti rad. Pre mna je krajsi videt rucictku medzi 2000-3000ot/min. Rad to vidi hlavne motor a penazenka..;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: foxo

je to mozne, ale tych 5000ot/min skusat nebudem. Ja mam svoje auti rad. Pre mna je krajsi videt rucictku medzi 2000-3000ot/min. Rad to vidi hlavne motor a penazenka..;)

Já točím motor normálně kolem 4000 ot,samozřejmě po zahřátí a nevidím v tom vůbec žádný problém.....mě auto plynule zrychluje i při 4000 tak proč by se nemohl tolik točit????? a spotřeba ted v zimě podle PP 6,6 l tak jaká peněženka?

[upravil dne 27-12-07 Přema]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.