Svata Odesláno 19. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 19. prosinec 2007 Ahoj Pežoťáci, potřebuji poradit ohledně koupi Pežotka. Bydlím na vesnici a bez auta to prostě nejde a byl jsem 12 let spokojeným majitelem Trabantíka, který bohužel dosloužil a tak pošilhávám po Pežotkovi. Co jsem slyšel, tak náhradní díly snad nejsou problém ani snad nestojí svět a dá se toho poměrně doma udělat na tom taky dost. Mám představu něco v 5-ti dvéřu s malým obsahem(kvůli pojistce). Problém je, že mi jaksi z dělnického platu nezbývá na nákup nového vozu a tak musím koupit ojetinu. Mám na to cca 30.000,- Kč vím žádný zázrak, ale poraďte jak staré, kolik vydrží motor a kolik by tak měl mít namotáno, abych ještě něco pojezdil i já z dětmi a prostě taková ta nějaká moudra na co dát pozor a co zas tak netlačí. díky předem za cenné rady Sváťa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kloudiss Odesláno 19. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 19. prosinec 2007 Za ty penize poridis starou 106,nevim tak r.v 94max,moc po cenach nekoukam.Na co si davat pozor?Hlavne na zadni napravu,je casto unavena a kola jsou do A,me treba repase zadni napravy stala 6000kc.Jinak mi dily prijdou pomerne levne a jsou bez problemu k sehnani.Motory podle me vydrzej fakt dost mam 98rok 1.6 XS a co ten motor vydrzel je uzasne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marlin Odesláno 19. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 19. prosinec 2007 no koupis stary model, takze tak cca do roku 96 Jako obecne je auto docela velky drzak. Ted jsem s nasi 106kou asi po pul roce jel a docela jsem koukal jak si pekne vyslapuje, po te porci km co uz ma za sebou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hadra Odesláno 19. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 19. prosinec 2007 Jo, není to špatný auto. Já ho před 3 rokama koupil za 38, něco prvotní investice, potom jezdilo rok a pak se dva roky sralo. Bohužel špatnej kus, motorově jakžtakž, ale po bouračce, vyměnil jsem co se dalo. Od poloos přes spojku, brzdy, dílů řízení. Ale taky to bylo dáno tím, že auto jezdilo denně cca 100km. Jinak jsem měl plnou výbavu, jizdní vlastnosti super, výkon 55Kw naprosto dostačující - řekl bych někdy až moc na to auto. Nakonec šlo z domu za 28 a novej majitel - strejda je spokojenej. Ten motor jezdí i s půl litrem oleje, auto pěkně topilo. Má neduhy, ta kastle se mi zdá měkká, ale je povedené. S těma cenama - rozvody kolem 4 tis, poloosy tuším 2.5tis za kus, brzdové destičky kolem 700, prasátka 500 jedno. Akorát nevím, co do 30tis sehnat, on to asi nebude žádnej zázrak a nebo pastička, možná bych spíš v tomto případě šel do nějaké zachovalé 205 nebo 309 ( ta má rozumnej kufr ), jsou to dá se říct ty samé auta, v té 106 toho místa moc není, ale dá se ( 5 pytlu cementu atd.. ). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.