Přejít na obsah
  • Current Donation Goals

dverni spinac


NBT

Recommended Posts

To jako že ti vypadnul kabel od spínače a potřebuješ ho znova zapojit nebo že chceš na spínač napojit něco úplně jiného, např. alarm? Pokud chceš napojovat něco úplně jiného tak je asi nejlepší napojit se na osvětlení - sundáš plast na levém sloupku předního okna a si u svazku. Sundáš si ve stropě světýlko amrkněš, který kabel do něj vede (barva a číslo - sou tam 4, najdeš jen spínání při otevřených dveřích). No a na tom sloupku ten kabel oholíš a napájíš na něj co je třeba - kabely se tam lehce vyvedou např. od pojistkovky pod volantem. No a pokud trváš na rychlospojce tak to ohol hned za pojiskovkou a ne na tom sloupku - je tam místo jen na další dráty, ne na spojku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na napojení čehokoliv na dveřní spínač je zbytečné sundavat plast sloupku okna. Drát od toho spínače sice vede do kastle, ale cca po 20cm z té kastle zase vyleze - první dírou, co tam je. Takže stačí se připojit tam... a to na obou stranách, takže když mám alarm apod. namontovaný uprostřed palubky, je lepčí se připojit doprava, páč je tam míň drátů, a víc místa...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

oddie: já nemyslel kabel přímo od spínače ale kabelový svazek co leze do toho světla nahoře. Vede od světla za pojistkovku a tam do něho teprv lezou dráty z dveřních spínačů. Sundání toho plastu je otázkou minuty a přístup je tam přímo královský. Každopádně napojení vpravo je taky dobré řešení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak na 306 taky není skoro co zdrbat. Ale tady nejde jen o plasty sloupků oken. Je to všeobecné. Čudlíků je moc a pukaj a pukaj. Např. podběhy už mám pochytané jen šroubkama kde to šlo a zbytek jen tak volně visí. No děs. Pokud by někdo měl hrst čudlíků na podběhy, tak by se mi jich taková napěchovaná obálka šikla.

robert: interiér mám bohužel černý. Jinak taky sháním co se dá z vyšších výbav (např velký středový panel)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No netvrdím, že je to tak u všech aut, ale ty do kterejch jsem se kdy hrabal to měly. Je to celkem logickýa ušetří kilometry drátů. Samozřejmě, že jsou auta, kde na dveřní spínač je např. napojené benzinové čerpadlo, nebo předžhavení, ale to se nás netýká.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

teorie: +12V jde od baterky k zarovce a pak dolu do spinace. Ten, kdyz jsou zavreny dvere, je nesepnuty a tudiz tam +12v konci :) chudacek :)

No a kdyz ty dvere otevrete, spinac se spoji a +12v si vesele leti do kostricky :)

Z toho plyne ze ten spinac sam o sobe je ukostrenej - v podstate ten sroub je jakoze ten zprostredkovatel kostry, a jak psal Petr 605, tak stejne je to skoro u vsech aut.. vyjimky neznam, ale rad poznam.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...