terarus

Prosím poraďte -spotřeba

44 posts in this topic

Zezačátku upomenu že mi jde o zlatou střední cestu a ne o to aby se tady někdo vychloubal že mu to jezdí za 4l/100km :)

Zajímala by mě spotřeba u :

P306 Kombi 1600ccm-benzin

P306 Kombi 1800ccm-benzin

P406 Kombi 1800ccm-benzin

P406 Kombi 2000ccm HDI

a pak nějaké porovnání mezi 406 benzin 1,8 a 406 2,0 Hdi ?Jak spotřeba tak akcelerace .Tak i vaše názory .Moc děkuji za rady :super

Share this post


Link to post
Share on other sites

MNo jo něco podobného to je ale ne uplně přesně :D

Spíš uvažuju o tý 1,8 v benzínu pak by jste ještě mohli napsat jakej je rozdíl mezi 306tkou a 406tkou (výhody a nevýhody) a jak se zhruba pohybuje cena (Kombik nad rok 1998,v co největší výbavě)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: terarus

MNo jo něco podobného to je ale ne uplně přesně :D

Spíš uvažuju o tý 1,8 v benzínu pak by jste ještě mohli napsat jakej je rozdíl mezi 306tkou a 406tkou (výhody a nevýhody) a jak se zhruba pohybuje cena (Kombik nad rok 1998,v co největší výbavě)

406 je proti 306 větší, pohodlnější, a těžší, huř se s ní parkuje, ale pokud ti nevadí větší auto tak bych šel spíš do ní. Na druhou stranu ten motor 1,8 16V je minimum pro 406, není to s ním žádná raketa, ale když potřebuješ a trochu ho vytočíš tak to jede vcelko svižně. 306 bude s touto motorizací svižnější protože je lehčí, asi i spotřeba bude o něco nižší. Ale u 306 byvá často nutná oprava zadní nápravy, má jinou konstrukci oproti 406 a musíš případně počítat s repasí, pokud už není udělaná. Jinak cena za slušnou 406 z r 98 bude okolo 100 tis, asi uvidíš i levnější ale těžko říct jestli to za to stojí. 306 bude o něco málo levnější

Jinak já mám spotřebu okolo 9,5 litru, ale jezdím 85% v ucpanym městě a kratky trasy do 20 km, a mám těžší nohu. Když jsem jel v létě dál tak to vyšlo asi 7 l/100km

[upravil dne 19/12/07 Radek Hurvajz]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mno to je přesně to co jsem potřeboval vědět :-) Tvoje 406tka vypadá taky velmi dobře koukal jsem na inzeráty a dají se sehnat i za 60 ale taky za 180tis tak jsem tak nějak počítal do těch 110tis že bych šel.Jde mi o pohodlí a mám velkého psa tak ji chci v kombikoj aby mohl ležet v kufru .A jakej bys doporučoval objem aby to bylo trochu svižnější přeci jen na předjíždění ale zas aby na to nebyla nějaká sviňská pojistka za 15tis/ročně takže něco tak do 2500ccm ale to jsem nikde nenašel jenom 2000ccm Hdičko ale nechci naftu protože to je ještě línější. A 2000cm v benzínu nebu asi o moc živější akorát 5000kč rozdíl v povinym ručení.

Docela mě zaujalo tohle :http://auta.yauto.cz/peugeot/peugeot-406/peugeot-406-3-0i-v6-max-vybava-159352.html

Ale není to Kombik a strašně velkej obsah to bych neuživil Myslím že ta 1,8 by měla stačit na normální ježdění .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sa teraz vyžívam v 406. Dal som za ňu 270 000,- Je to nižšia stredná trieda. Ale to som netušil koľko nižších tried existuje podľa PEU. S tou spotrebou si ma potešil, lebo ja pedál len tak hladkám a využívam volnobežný dojazd a mám 8,5 l/100. Jazda len zápcha a do 20 km. Ale zvezenie je to úplne iné:super:cool::papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ta cena v tom inzerátu je nějak mimo. No nejlepší volba je ten 2.0 benzin, ale 1,8 16V na běžné ježdění stačí, pokud nejsi nějakej závodník tak to bude v pohodě, ono když ten motor vytočíš tak to žádnej chcípák není, spíš pořádně naštvanej Lev:), jinak HDI o moc línější není jede to pěkně, je nižší spotřeba, ale jsou vysoké nároky na udržbu, spojková sada je o hodně dražší, dvouhmotová řemenice odchází, vstřiky taky mužou odejít, to samý čerpadlo, pokud by jsi šel do HDI je potřeba počitat že se celkové náklady mužou ale nemusí vyrovnat nákladům za vyšší spotřebu benzinového motoru. Záleží na co narazíš, jak se o auto kdo staral a tak. Jinak já zastávám názor že starší auto jedině benzinový, diesela bych nebral protože tam je víc věcí který se mužou podělat. Palubní počítač se do 406 normálně dával, teda jen do některých, dá se i dodělat, je tu na foru návod. O navigaci nevim, ale možny to je. Jinak počkej si na názory ostatních, majitelé HDI si zase budou chválit to svoje;)

Já dal za 406 124 tis v 08/2006 a následně jsem zjistil že je sice zachovalá a servisovaná, ale teče voda pod hlavou a vodní pumpa, oprava stála 13500,- , jinak jsem dělal jen běžnou udržbu, oleje, tyčky stabilizátorů atd.

[upravil dne 19/12/07 Radek Hurvajz]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: terarus

Mno to je přesně to co jsem potřeboval vědět :-) Tvoje 406tka vypadá taky velmi dobře koukal jsem na inzeráty a dají se sehnat i za 60 ale taky za 180tis tak jsem tak nějak počítal do těch 110tis že bych šel.Jde mi o pohodlí a mám velkého psa tak ji chci v kombikoj aby mohl ležet v kufru .A jakej bys doporučoval objem aby to bylo trochu svižnější přeci jen na předjíždění ale zas aby na to nebyla nějaká sviňská pojistka za 15tis/ročně takže něco tak do 2500ccm ale to jsem nikde nenašel jenom 2000ccm Hdičko ale nechci naftu protože to je ještě línější. A 2000cm v benzínu nebu asi o moc živější akorát 5000kč rozdíl v povinym ručení.

Docela mě zaujalo tohle :http://auta.yauto.cz/peugeot/peugeot-406/peugeot-406-3-0i-v6-max-vybava-159352.html

Ale není to Kombik a strašně velkej obsah to bych neuživil Myslím že ta 1,8 by měla stačit na normální ježdění .

Celkem si protirecis, ale to je jedno. Dneska uz nafta linejsi neni, to je predsudek z dob Avii (to samy se tyce startovani v zime). 2.0 HDi s tim celkem hejbe a jestli chces vic tak si kup 2.2 HDi a spotrebu moc resit stejne nemusis...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ta 2,2Hdičko už ale bude cenově asi trošku někde jinde že ? :-) a taky sehnat ho nebude lehké co já tak koukám po inzercích tak všude jen 2,0 Hdi a sem tam nějaká 1,9td myslím že ta 1,8 v benzínu by mohla stačit cena auta nebude nijak vysoká a poviný také ne navíc diesel dnes už stojí více jak natural takže se to zas až tolik nevyplatí kór když chci tankovat to nejlepší(Schel W-Power Diesel je za 34,50)

[upravil dne 19.12.2007 terarus]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokud najedeš ročně do 15000km tak benzin, pokud je tvuj nájezd větší dalo by se uvažovat i o tý naftě, to si musíš rozhodnout, nafta se vyplácí až tak od 20000km za rok, jinak je to bud stejný jako s benzínem nebo dražší

Share this post


Link to post
Share on other sites

myslím že nafťáka nee :bojim

Jinak tohle jsem našel a to by se mi docela líbylo stav/výbava docela slušný myslim za ty prachy :http://www.sauto.cz/car_detail.php?filter_car_id=6061710

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak to nevím co by to mohlo býti standart to není,třeba ovládání rádia?? nebo vstřik paliva pro super zrychlení

Share this post


Link to post
Share on other sites

LPG bych spíše bral vlevo pod volantem tam je něco:myslim

pokud někdo prodává tak to vždy naleští;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: sarkomi

LPG bych spíše bral vlevo pod volantem tam je něco:myslim

pokud někdo prodává tak to vždy naleští;)

Jasne, mel by, ale ja kdyz úrpdaval Fa, tak jsem na to tak nejak kaslal a spis se prohanel sestkou :mad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.