Sign in to follow this  
Followers 0
Fakir

Při jaké teplotě motoru měřit hladinu oleje?

10 posts in this topic

Manuál ke 206ce, který mají pežoťáci na webu, říká, že se má měřit při studeném motoru. Knížka 206: Jak na to zase tvrdí, že se to má měřit při motoru zahřátém na provozní teplotu, který se nechá chvíli stát, aby olej stekl z mazacích kanálů do vany. Kdo má teda pravdu? :myslim:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

teplotu motoru bych asi neresil, ale resil bych jestli ten motor je nakou dobu vypnutej, aby stacil olej stect do vany

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já slyšel, že se má měřit minimálně 2 hodiny po jízdě aby se stačil vrátit z kanálků do vany. Osobně ho prostě kontroluju, až před jízdou, ne po ní. Kdyžtak dejte vědět

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Fakir

...

Knížka 206: Jak na to zase tvrdí, že se to má měřit při motoru zahřátém na provozní teplotu, který se nechá chvíli stát, aby olej stekl z mazacích kanálů do vany. Kdo má teda pravdu? :myslim:D

Tak defakto ta hladina by tam měla být dostatečná po dobu, kdy ten motor běží.

A vůbec - on ten olej stéká třeba i dva dny! Jednou se to na mě vylilo, když jsem si myslel, že jsem ho den předtím všechen vypustil...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Když stojí autí celkem vodorovně,tak ten volej ráno změřím :P (VYCHYTAVKA-nečekám až steče,je mi fuk,zda je teplý or studený) Potom zdrhám na tramwway---mám prázdnou nádrž. :mrk:super:roker

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Fakir

Manuál ke 206ce, který mají pežoťáci na webu, říká, že se má měřit při studeném motoru. Knížka 206: Jak na to zase tvrdí, že se to má měřit při motoru zahřátém na provozní teplotu, který se nechá chvíli stát, aby olej stekl z mazacích kanálů do vany. Kdo má teda pravdu? :myslim:D

Hladinu oleja by som meral pred jazdou,na teplote nezáleží

ak zistíš po jazde že tam nebol olej tak je to pruser:D:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

V podstate na tom nezalezi, bezpecnejsie je merat hladinu u studeneho motoru prave koli tomu aby sa ti nestalo ze ti pri teplom menej a je to len tim ze cast oleja este nestiekla spat do pol. vane

Původně zaslal: Fakir

Manuál ke 206ce, který mají pežoťáci na webu, říká, že se má měřit při studeném motoru. Knížka 206: Jak na to zase tvrdí, že se to má měřit při motoru zahřátém na provozní teplotu, který se nechá chvíli stát, aby olej stekl z mazacích kanálů do vany. Kdo má teda pravdu? :myslim:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

za svých x let co jezdím tak olej jsem měřil vždy před jízdou tedy pokud byl motor studený,auto na rovině.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.