Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Originální díly


standa

Recommended Posts

Nevím jestli už se tu probíralo téma originálních -tedy zabalených v krabičce PEUGEOT-CITROEN-a neoriginálních náhradních dílů. Já osobně tedy vidím rozdíl hlavně v ceně. Myslím, že díly jako spojkové díly, silentbloky, filtry,čepy,ložiska,ramena atd lze koupit ve stejné kvalitě jako origo-díly pokud se nekupuje to nejlevnější. Myslím, že VALEO, CHAMPION, FEBI atd jsou dost dobrý.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: standa

Nevím jestli už se tu probíralo téma originálních -tedy zabalených v krabičce PEUGEOT-CITROEN-a neoriginálních náhradních dílů. Já osobně tedy vidím rozdíl hlavně v ceně. Myslím, že díly jako spojkové díly, silentbloky, filtry,čepy,ložiska,ramena atd lze koupit ve stejné kvalitě jako origo-díly pokud se nekupuje to nejlevnější. Myslím, že VALEO, CHAMPION, FEBI atd jsou dost dobrý.

je vidět žes nikdy nekupoval origo díly , psal bys jinak.

"nejsme tak bohatí abychom si mohly kupovat levné věci":papa

[upravil dne 18/12/07 Pe.Tr]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: standa

For Pe.Tr, asi opravdu záleží, které díly. Proč kupovat VALEO spojku nebo světlo zabalenou v krabici od PEUGEOTů ? VALEO je přece dodavatel dílů pro PEUGEOT. Nechci nikoho přesvědčovat, jen mě zajímá názor ostatních.

jo to je pravda

dam ti přiklad :

Peugeot Boxer II ,přední naraznik , v černe barvě bez laku a bez dir na mlhovky

v origo peugeotě cena 5600,- s dph

v autokelly nabizeno jako original dil , tzn že se to koupilo se slevou u origo dealera , nabizená cena je cca 11000,- s dph

bohužel spousta lidi ma zažito že origo servisy ,neplati jen u peu, sou vyděrači ´.Bohužel na to sazí i firmy zabivajici se druhovyrobou a takhle to zneuživa .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

náhradní díly prodávám už dlouhých 8 měsíců tak sem něco postřehl. Ty kecy o origo dílech sou zcestné jak zde již někdo poznamenal osobně fakt nemusím připlácet hezkých par stovek za krabičku spojkového repsetu se lvičkem na krabici, když koupím podstatně levnější VALEO sadu která je dodávaná přímo do prvovýroby. Kvalitu neorigo a origo nejde srovnat každému dám vybrat bud řepu za levno nebo kvalitu dráž.Můj finální názor je že i méně znamé firmy jsou někdy lepší než origa protože se většinou specializují na určitý sortiment dílů takže hurá druhovýrobě :o);) pouze díky ní je hodně lidí mobilních ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před dvěma lety mi na 206 odešlo lanko spojky.Koupil jsem jej v Auto Kelly za cca 700Kč.Vrzalo, šlo těžko a ještě při namáčknutí blokovalo spojk.pedál, protože nešlo rovnoměrně.A přitom jsem ho před montáží ještě namazal.Za měsíc jsem toho měl už dost a koupil origo za cca necelou tisícovku.Pak už spojka šlapala bez problémů, jako před tím.Takže můj osobní názor je, že jak který díl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Určitě se musí vybírat, ale pokud si člověk koupí díl od renomované firmy (lucas,febi,valeo,lomforder,atd..) nemá se čeho bát. Vyjímky potvrzují pravidlo, ve většině případů je ten díl z druhovýroby o polovinu levnější a od opravdu dobrého výrobce i kvalitnější. Já už těm jejich kecum o kvalitě fakt nevěřim. Jednou jsem v domění, že se spojovačka na zadní nápravu nevyrábí v druhovírobě koupil tuto věcičku u peugeotu. Chtěli za blbu tyčku 2 600kč s dph. Až když jsem měl auto dýl a chtěl jsem měnit druhou tyčku, zjistil jsem na peugeot clubu, že se prodávaji asi od 700 do 1 200kč. S tim, že ta za dvanáct set je od lomforder a to je dodavatel dílů pro peugeot. Je na chlup stejná. Kdybych kupoval nějaký karosářský díl určitě bych se v peugeotu zeptal, ale u podvozku to prakticky nemá cenu. Dle mého názoru originální servisy zloději opravdu jsou. Maji na tom stoprocentní přirážky. Někdy vam ani nedaji tu hezkou peuget-citroen krabičku, což by za tu cenu mohli;)

[upravil dne 22.12.07 jp]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 měsíce později...

Mne sa opalili kontakty na spinaci brzdovych svetiel.Tak som sa spytal v Peugeote co by stal novy spinac. Ked si ale vypytal za novy cez 300Sk, tak som hned odtial odisiel. Za kusok plastu a 3 mosadzne pliesky s pruzinkou tolko uz len z principu nedam ! Tak som spinac vybral, rozobral, vybrusil spalene miesta a namiesto nich som naletoval nove kontakty z rele. Po poskladani nebol so spinacom ziaden problem. Ale kedze sa mi to v buducnosti uz nechce znova opravovat, tak som paralelne k nemu pripojil 12V rele (ma odolnejsie kontakty), ktore v pripade spalenia staci lahko vymenit a mozem veselo brzdit dalej :)

Takze terajsi spinac na brzdovom pedali vlastne spina len cievku rele ktora nesposobuje jeho opalovanie. A rele spina uz samotne brzdove svetla.

[upravil dne 19.3.2008 reset_all]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...