Sign in to follow this  
Followers 0
Jaris

Imobilizer pomoc !!

13 posts in this topic

Ahojte

Mám 406tku 2.1 TD a před čtyřma týdny jsem dával do servisu na repas čerpadlo Lucas epic. Po namontování zrepasovaného čerpadla mě volali jakej kod mám v imobilizéru. Jenže po zadání kodu mě znovu volali, že jim to nejde nastartovat a na klávesnici svítí jak zelená, tak i červená dioda. Podle zkoumání, je to nějaká chyba v imobilizéru. Ale vůbec to nechápu. Auto jsem jim tam vezl s funkčním imobilizérem a měl jsem to ještě naprogramované, že se dá imobilizér deaktivovat dálkáčem. Kvůli tomu abych tu klávesnici používal co nejmíň. Jsem z toho celej špatnej, co se mohlo stát, že po namontování čerpadla nejde zadat pin imobilizéru?:bojim

Díky za rady

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moc bych za to nedal, že se jim jak na potvoru při vyklopení klávesnice immobilizeru buď zlomil nebo vypadl některej z těch drátku, který do ní vedou.Proto to teď svítí obouma kontrolkama a nechce odblokovat ŘJ. Takže zkontrolovat kabeláž. Hodně štěstí...

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je taky možné. Jednou jsem už podobnou závadu měl. Byli zlomené některé drátky, tak jsem je napojil a zase to šlapalo. Už rok jsem byl bez problémů ale myslím, že to šlo při těch zlomených drátkách odblokovat dálkou. Ale už si nejsem 100%tně jist. Jde mě spíš o to, jestli se třeba nemohl nějak vynulovat ten pin. Nebo se bloknout kvůli vymontování a zamontování čerpadla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pin se ti sám ani nevynuluje ani neblokne. Elektronika ne čerpadle pouze dostává pokyny z ŘJ a ta je napojená na klávesnici. Problém hledej v klávesnici respektive v jejím připojení na ŘJ - takže zas ty drátky. Já už to taky letoval dvakrát a sem tam to prostě zazlobí. To,že se to pohnojilo zrovna v servisu při opravě čerpadla bude jen náhoda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Někde se tu psalo o nějakým dieselu ve 406 že má kód v čerpadle protože nemá řídící jednotku, není to stejný případ?

Pre upresnenie : Kód imobilizéra je v riadiacej jednotke motoru a v klávesnici, to vtedy, ak je to benzínový motor. Ak je to diesel, tak je druhá časť v čerpadle, pod zatrhávacími skrutkami. Dá sa to u diesla vyradiť odsekaním krytu z čerpadla, a napojením plus po kľúči(15) priamo na stop ventil pod krytom. Ale pravda je, že sa lámu káble v ohybe pri klávesnici.

S Pozdravom igor

[upravil dne 18/12/07 Radek Hurvajz]

Share this post


Link to post
Share on other sites

ahojte

Děkuji za rady. Už mě to zase funguje. Museli to prý napojit na počítač a sladit to. Prý když je to delší dobu bez napětí, tak se to jakoby umrtví nebo co. Nemluvil jsem přímo stím chlapem co to dělal ale jen s mechanikem. Takže přesně neřeknu jak probíhala operace. Ale prý si tu klávesnici vyndal a přez komp to ladil. Stálo mě to 1000 Kč :(.

Share this post


Link to post
Share on other sites

aspoň že tak,příjemné zprávy potěší sic jak je to myšleno delší dobu bez baterie??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jen jestli ti neumrtvujou peněženku...Nejsem si jist jak je tam napojení dálkáče, ale já měl čerpadlo velku tejden- tudíž i bez napětí a po zapojení žádný ladění a šlo to. No nic, hlavně že se podařilo. Mimochodem- neprozradíš kde, co a za kolik s tim čerpadlem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

No, nastartovat to opravdu nešlo. Když mě volal kvůli mému kódu, tak jsem tam přijel a ukazoval mě to. Dálkáčem to taky nešlo, sám jsem to zkoušel ale co stím imobilizérem opravdu dělal netuším. Jestli je pravda to co mě řekl nebo ne taky 100% nevim. To bych musel u toho auta stát a sledovat je. Jenže to v žádném servisu moc nechtěj, už z toho důvodu aby se nevidělo co jak dělaj. Cenu opravy čerpadla , kde to dělali a co tam dělali sem napíšu. Zítra to jedu zaplatit, tak až zítra. Už jsem to čerpadlo vyděl a je to udělané pěkně.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: sarkomi

aspoň že tak,příjemné zprávy potěší sic jak je to myšleno delší dobu bez baterie??

Myslím tím, tak 4 týdny.

Jak píšu vejš, moc se mě to taky nezdálo, že by to bylo baterkou. Ale nic nenadělám :nevim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: bagr

Jen jestli ti neumrtvujou peněženku...Nejsem si jist jak je tam napojení dálkáče, ale já měl čerpadlo velku tejden- tudíž i bez napětí a po zapojení žádný ladění a šlo to. No nic, hlavně že se podařilo. Mimochodem- neprozradíš kde, co a za kolik s tim čerpadlem?

Oprava čerpadla mě stála 13 000 a dělali to v nějakém servisu v Olomouci. Měnili komplet těsnění, nějaké pružinky a gufera. Čerpadlo mě prosakovalo naftu a vzhledem ktomu, že mě jeden debil udělal špatně rozvody a byl nataženej jak struna, tak se mě vymlelo. To kolečko čerpadla kterým otáčí rozvoďák byl úplně ohlé a prosakovalo gufero. Tím pádem mě tekla nafta na rozvody a rozvoďák byl naboptnalej i s klínovým řemenem. Takže se dělali i rozvody. A prý jsem stím přijel za minutu dvanáct, protože byl rozvoďák po stranách už natrhanej. A to měl najeto jen 30 000 Km.

Nejvíc mě štve, že to zavinil někdo jinej a já do toho jen strkal peníze. Dávejte si bacha komu to dáváte, protože se o auto můžete starat jak nejlíp to jde ale když to podělá mechanik, tak je to zbytečné.

Share this post


Link to post
Share on other sites

na motore, pri čerpadle je jeden konektor ktorý, ked sa rozpojí svieti červená aj zelena LED naraz, mohlo sa stať pri oprave že sa konektor uvolnil:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.