Dakaros Odesláno 18. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 18. prosinec 2007 Ahoj, měl bych opět dotaz týkajcí se motoru 1.4 a konkrétně mam dotaz na chladící kapalinu, protože se mi nepodařilo sehnat přesně tu, co jsem tam lil minulý rok, tak jsem ji opět kompletně vyměnil a nalil jsem tam červenej fridex s destilkou v poměru 2:3. No a bylo mi řečeno, že to je sakra velká blbost. Co vy na to? Díky za odpověď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 18. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 18. prosinec 2007 Červenej Fridex? Jestli je to ten, co se leje do koncernovejch aut, tak o něm známej, co mechaničí u Škodovky, tvrdí, že je agresivní.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dakaros Odesláno 18. prosinec 2007 Autor Sdílet Odesláno 18. prosinec 2007 Jo, přesně to mi řekly v servisu, že jim olej začal po výměně těsnění pod hlavou týct z celýho auta a do chladicího okruhu a že za to mužu já, že jsem tam ten fridex nalil. Holt jsem idiot. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dakaros Odesláno 18. prosinec 2007 Autor Sdílet Odesláno 18. prosinec 2007 Přitom jsem to řešil se známíma a s maníkem, kterej mi to prodal a jak známí, tak i on tvrdili, že je to jedno, že to tomu autu nic neudělá. A ve specifikacích toho fridexu je psáno, že to na peugeoty je. [upravil dne 18/12/07 Dakaros] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 18. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 18. prosinec 2007 Ale osobní zkušenost s ním nemám. A koukám že to ani zkoušet nebudu.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marlin Odesláno 18. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 18. prosinec 2007 1.4 ka by mela byt hlinikova, takze by to chtelo fridex na hlinik. Ja teda liju do auta modry a vylozene ten, co je na muj motor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dakaros Odesláno 18. prosinec 2007 Autor Sdílet Odesláno 18. prosinec 2007 No na etiketě bylo, že ten fridex je pro celohliníkové motory, ochraňuje před korozí a je šetrný ke gumě. Jen pánové ze servisu říkají, že mam trochu cedník z motoru, ale už by to snad mělo bejt v cajku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dakaros Odesláno 18. prosinec 2007 Autor Sdílet Odesláno 18. prosinec 2007 jinak se leje do oktávek a fóbií, takže musí bejt na hliník. Taky byl litr asi o pade dražší než obyč zelenej, myslel jsem, že dám svýmu zlatíčku to nejlepší a zatim jsem ho zabil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
klumir Odesláno 19. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 19. prosinec 2007 to jsou kecy!!! na barvě nezáleží.hlavní je,aby byl do hliníkových hlav . jestli máš ten origo do škodovek,tak věř,že je kvalitní a šetrný k motoru(narozdíl od těch polských straček za 70kč/l) a rozhodně ti nic nevyžral...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 19. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 19. prosinec 2007 ja kdyz chtel do alfy cervenej ( ) , tak mi ho taky rozmluvili. ale uz nevim proc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 19. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 19. prosinec 2007 Původně zaslal: Dakaros Přitom jsem to řešil se známíma a s maníkem, kterej mi to prodal a jak známí, tak i on tvrdili, že je to jedno, že to tomu autu nic neudělá. A ve specifikacích toho fridexu je psáno, že to na peugeoty je. [upravil dne 18/12/07 Dakaros] Neudělá - no co, vyplaví to usazený bordel a někudy to začne téct. Nesmíš moc koukat na ty jejich obaly ("vhodné pro všechny vozy"), hlavní jsou pro tebe specifikace, který tam musejí být uvedené správně (třeba "BS..." apod.). Spíš zjistit, co doporučuje pro tvůj motor výrobce. Pokud bys tam chtěl dát něco lepšího, tak Castrol, ten je prý bez problémů. Nebo GlycoShell, ale ten je poměrně agresivní. [upravil dne 19/12/2007 Marcel505] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MrVain Odesláno 20. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 20. prosinec 2007 Původně zaslal: klumir to jsou kecy!!! na barvě nezáleží.hlavní je,aby byl do hliníkových hlav . jestli máš ten origo do škodovek,tak věř,že je kvalitní a šetrný k motoru(narozdíl od těch polských straček za 70kč/l) a rozhodně ti nic nevyžral...... presne tak na na farbe nezaleží len nesmieš miešať modrú(zelenu) s červenou atď...,na kvalite áno, bud 5 ročný alebo 3 ročný výmenny interval zas podla ceny výrobku, tesnenie pod hlavou ma svoju životnosť a ked raz prasklo tak ho treba vymeniť a bude minimalne 5 rokov pokoj Ak si použil Fridex G+, tak maš 5 rokov z výmenou pokoj:super [upravil dne 20/12/07 MrVain] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 20. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 20. prosinec 2007 Jak to tak čtu.... a cedník z auta ti teda udělalo CO? Klumir s MrVainem červený Fridex vyloučili.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
klumir Odesláno 20. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 20. prosinec 2007 Původně zaslal: Hafity Jak to tak čtu.... a cedník z auta ti teda udělalo CO? Klumir s MrVainem červený Fridex vyloučili.... co ti udělá cedník?? tak jsou to dvě věci: v prvé řadě materiál hlavy-pokud je udělaná z trochu méně kvalitního(odolného) kompozitu,tak je k oxidaci náchylnější (třeba první favority-tam byly i vyžrané i 3mm díry.... no a druhá věc je používání špatných chladících směsí-buď do litinových motorů,nebo levných a nekvalitních a v neposlení řadě dlouhá léta neměněná chladící kapalina.....(pokud nevyteče,tak na to každý se*re) každopádně je to dlouhodobý proces,který trvá roky,takže to,že si tam nalil červený "fridex" a za měsíc to začalo téct je opravdu nesmysl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 20. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 20. prosinec 2007 Původně zaslal: klumir Původně zaslal: Hafity Jak to tak čtu.... a cedník z auta ti teda udělalo CO? Klumir s MrVainem červený Fridex vyloučili.... co ti udělá cedník?? tak jsou to dvě věci: v prvé řadě materiál hlavy-pokud je udělaná z trochu méně kvalitního(odolného) kompozitu,tak je k oxidaci náchylnější (třeba první favority-tam byly i vyžrané i 3mm díry.... no a druhá věc je používání špatných chladících směsí-buď do litinových motorů,nebo levných a nekvalitních a v neposlení řadě dlouhá léta neměněná chladící kapalina.....(pokud nevyteče,tak na to každý se*re) každopádně je to dlouhodobý proces,který trvá roky,takže to,že si tam nalil červený "fridex" a za měsíc to začalo téct je opravdu nesmysl. No jo, ale tohle není odpověď na otázku.... [upravil dne 20/12/2007 Hafity] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
klumir Odesláno 21. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 21. prosinec 2007 Původně zaslal: Hafity Původně zaslal: klumir Původně zaslal: Hafity Jak to tak čtu.... a cedník z auta ti teda udělalo CO? Klumir s MrVainem červený Fridex vyloučili.... co ti udělá cedník?? tak jsou to dvě věci: v prvé řadě materiál hlavy-pokud je udělaná z trochu méně kvalitního(odolného) kompozitu,tak je k oxidaci náchylnější (třeba první favority-tam byly i vyžrané i 3mm díry.... no a druhá věc je používání špatných chladících směsí-buď do litinových motorů,nebo levných a nekvalitních a v neposlení řadě dlouhá léta neměněná chladící kapalina.....(pokud nevyteče,tak na to každý se*re) každopádně je to dlouhodobý proces,který trvá roky,takže to,že si tam nalil červený "fridex" a za měsíc to začalo téct je opravdu nesmysl. No jo, ale tohle není odpověď na otázku.... [upravil dne 20/12/2007 Hafity] jak to,že to není odpověď?? prostě se to vyžralo a začalo to téct.zrovna teď.vždycky je to dobré,než se to zkazí. a často se to projeví,když se s tím něco dělá-vyměnil si vodu,trošku se to probublalo a začalo to téct.kdyby jsi tam dal zelený fridex,udělá to stejně.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 21. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 21. prosinec 2007 Je fakt, že je to trochu věcí náhody. Kolikrát se stalo, že po výměně chladící náplně začala týct vodní pumpa.... Na druhou stranu, proč by mi ten mechanik ze Škodovky říkal, ať to nedávám do starších aut? Předpokládám, že s tím má určité zkušenosti.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MrVain Odesláno 21. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 21. prosinec 2007 Původně zaslal: Hafity Je fakt, že je to trochu věcí náhody. Kolikrát se stalo, že po výměně chladící náplně začala týct vodní pumpa.... Na druhou stranu, proč by mi ten mechanik ze Škodovky říkal, ať to nedávám do starších aut? Předpokládám, že s tím má určité zkušenosti.... skusenosti ma isto, veď za kým prídeš ked ti praskne tesnenie pod hlavou, nevieš čo doporučoval? Moji kolegovia davaju do starých škodoviek Fridex EKO Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 21. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 21. prosinec 2007 Asi jsem to zase špatně napsal.... Do starších aut jsem myslel VŠEOBECNĚ! Navíc když mi praskne THV, tak nikam nemusím.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
klumir Odesláno 21. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 21. prosinec 2007 já osobně nevěřím tomu,že by to bylo tím novým fridexem.a když už přece jen začne něco téct-ať je to pumpa,chladič atd. .....je to tím,že to drželo jen silou vůle a stejně by to brzy téct začlo............ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.