Hasis Odesláno 18. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 18. prosinec 2007 Da se na motor bez turba z 605ky 2.0 89kw pridat turbo, bez dalsich uprav motoru? A jaky to ma ve vysledku vykon a spotrebu? [upravil dne 18.12.2007 Hasis] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin.405 Odesláno 18. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 18. prosinec 2007 nejsem odborník přes turba, ale pokud vím tak na žádnej atmosferickej motor se nedá přidělat turbo bez snížení kompresního poměru, možná úpravy řídící jednotky? a asi bych řekl že i výměny pístu, ojnic a podobných věcí který takovou zátěž nevydrží... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hasis Odesláno 18. prosinec 2007 Autor Sdílet Odesláno 18. prosinec 2007 no ale motoy s obsahem 2.0 se delaly s turbem, tak se ptam proto, ptze me nekdo rikal ze ten motor s vykonem ktery sem tady psal, je pripraveny na turbo, tak si myslim, ze by se nemuselo nic upravovat ne? Ptam se ptze jistota je jistota, tak si pockam na vic prispevku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jofo Odesláno 19. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 19. prosinec 2007 Dalo. Ale s vymenou elektriky, spojky, riadiacej jednotky, a kooopec inych drobnosti. A udajne je to uplne iny motor inac rozlozeny v karoserii takze z toho vyplyva aj ine drziaky motora atd.... Aspon toto co som sa pytal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ART Odesláno 19. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 19. prosinec 2007 Všechno jde, ale tohle řešení pro několiko koníků navíc se mi nezdá.. Neznám konstrukci těhle motorů takže nevím jestli stačí vyměnit komponenty atm. motoru za turbo, ale pochybuji že by to bylo tak lehké. Prozačátek si tedy porovnej ty dva motory atm. vs. turbo. Pokud jsou opravdu stejný (jestli maj stejný vrtáni, zdvih, obsah, kompatibilní komponenty...) Ale řek bych že bude mít i jinou hlavu, vstřiky, ř.jednotku vč. el., vačku, pak i komplet výfuk, sání... Nakonec zjistíš že by se ti tenhle upgrade vůbec nevyplatil (navíc s pochybným výsledkem). Zůstal by ti jen původní blok motoru a očesal by jsi jinej turbo motor. V tomto případě by bylo mnohem efektivnější, jednodušší, vzít rovnou komplet turbo motor a vymenit ho za ten atmosferickej (pokud teda nemají různá uložení (příčný/podélný))... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 24. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 24. prosinec 2007 Jediný co ty motory mají společnýho je blok a hlava (ve které je teda jiná vačka). Musel bys vyměnit všechny čidla a dalších tisíc věcí. Podle mě prakticky nemožná věc, teoreticky jo. Kdysy sem se o to zajímal, je to nesmysl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 24. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 24. prosinec 2007 Původně zaslal: Hasis Da se na motor bez turba z 605ky 2.0 89kw pridat turbo, bez dalsich uprav motoru? A jaky to ma ve vysledku vykon a spotrebu? [upravil dne 18.12.2007 Hasis] pridavat na atmosferickej motor turbo je zhruba stejna cinnost, jako predelavat diesel na spalovani benzinu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
subin Odesláno 24. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 24. prosinec 2007 Hlavně jak tady bylo řečeno je jiná vačka a elektronika,jinak se většinou liší i tvar spalovacího prostoru,časování ventilů je odlišné,takže by ti s největší pravděpodobností schořeli písty Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pája Rybišár Odesláno 24. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 24. prosinec 2007 tjn a taky že se stoupajícím tlakem roste i teplota:cool: To by se muselo nejak kouzelnicky snížít kompresni poměr z 10/1 na takyvych 7,5-8/1 a to bych chtel vidět jak...jinak písty,ojnice a klika jsou daleko robustnější(material) u motoru XU10J4TE(jsou kovane stejne jako u XU9J4),než právě u motorů XU10J2(89kw) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hasis Odesláno 24. prosinec 2007 Autor Sdílet Odesláno 24. prosinec 2007 ok takze ste je to pro normalniho smrtelnika temer nemozne thx za rady;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 24. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 24. prosinec 2007 Původně zaslal: Pája Rybišár tjn a taky že se stoupajícím tlakem roste i teplota:cool: To by se muselo nejak kouzelnicky snížít kompresni poměr z 10/1 na takyvych 7,5-8/1 a to bych chtel vidět jak...jinak písty,ojnice a klika jsou daleko robustnější(material) u motoru XU10J4TE(jsou kovane stejne jako u XU9J4),než právě u motorů XU10J2(89kw) Pozor, to je zas něco trochu jinýho. XU10J4TE je 16v. Ten, o kterým je tu řeč je XU10J2TE, kterej se od toho Z co mám a autě zas tak šíleně neliší. Ono 19kW zas není takovej masakr aby to nesnesl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 24. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 24. prosinec 2007 Tato přestavba je možná!:super Jen je nutné mít 2OO 000kč.Prvních sto tisíc na součástky a druhých sto na pobyt v psychiatrické léčebně--o konci přestavby asi nebudeš vědět:D:D:D:D:D:D:D:D:D:roker Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hasis Odesláno 24. prosinec 2007 Autor Sdílet Odesláno 24. prosinec 2007 aha ozzx tak to dik :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pája Rybišár Odesláno 24. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 24. prosinec 2007 Původně zaslal: Fusion Původně zaslal: Pája Rybišár tjn a taky že se stoupajícím tlakem roste i teplota:cool: To by se muselo nejak kouzelnicky snížít kompresni poměr z 10/1 na takyvych 7,5-8/1 a to bych chtel vidět jak...jinak písty,ojnice a klika jsou daleko robustnější(material) u motoru XU10J4TE(jsou kovane stejne jako u XU9J4),než právě u motorů XU10J2(89kw) Pozor, to je zas něco trochu jinýho. XU10J4TE je 16v. Ten, o kterým je tu řeč je XU10J2TE, kterej se od toho Z co mám a autě zas tak šíleně neliší. Ono 19kW zas není takovej masakr aby to nesnesl. Jo to je mi jasný(trochu Téčko znám) ale on byl teda přeplnovany 8ventil??XU10J2TE??to jsem fakt nevedel... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miku Odesláno 27. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 27. prosinec 2007 Já ho mám ve své 406 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Leito Odesláno 22. prosinec 2012 Sdílet Odesláno 22. prosinec 2012 I jaho mam přeplnovany 8ventil XU10J2TE (RGX) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.