Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

P605 2.0 turbo


Hasis

Recommended Posts

no ale motoy s obsahem 2.0 se delaly s turbem, tak se ptam proto, ptze me nekdo rikal ze ten motor s vykonem ktery sem tady psal, je pripraveny na turbo, tak si myslim, ze by se nemuselo nic upravovat ne?

Ptam se ptze jistota je jistota, tak si pockam na vic prispevku ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Všechno jde, ale tohle řešení pro několiko koníků navíc se mi nezdá..

Neznám konstrukci těhle motorů takže nevím jestli stačí vyměnit komponenty atm. motoru za turbo, ale pochybuji že by to bylo tak lehké. Prozačátek si tedy porovnej ty dva motory atm. vs. turbo. Pokud jsou opravdu stejný (jestli maj stejný vrtáni, zdvih, obsah, kompatibilní komponenty...) Ale řek bych že bude mít i jinou hlavu, vstřiky, ř.jednotku vč. el., vačku, pak i komplet výfuk, sání...

Nakonec zjistíš že by se ti tenhle upgrade vůbec nevyplatil (navíc s pochybným výsledkem). Zůstal by ti jen původní blok motoru a očesal by jsi jinej turbo motor.

V tomto případě by bylo mnohem efektivnější, jednodušší, vzít rovnou komplet turbo motor a vymenit ho za ten atmosferickej (pokud teda nemají různá uložení (příčný/podélný))...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Hasis

Da se na motor bez turba z 605ky 2.0 89kw pridat turbo, bez dalsich uprav motoru? A jaky to ma ve vysledku vykon a spotrebu?

[upravil dne 18.12.2007 Hasis]

pridavat na atmosferickej motor turbo je zhruba stejna cinnost, jako predelavat diesel na spalovani benzinu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tjn a taky že se stoupajícím tlakem roste i teplota:cool:

To by se muselo nejak kouzelnicky snížít kompresni poměr z 10/1 na takyvych 7,5-8/1 a to bych chtel vidět jak...jinak písty,ojnice a klika jsou daleko robustnější(material) u motoru XU10J4TE(jsou kovane stejne jako u XU9J4),než právě u motorů XU10J2(89kw):aut

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Pája Rybišár

tjn a taky že se stoupajícím tlakem roste i teplota:cool:

To by se muselo nejak kouzelnicky snížít kompresni poměr z 10/1 na takyvych 7,5-8/1 a to bych chtel vidět jak...jinak písty,ojnice a klika jsou daleko robustnější(material) u motoru XU10J4TE(jsou kovane stejne jako u XU9J4),než právě u motorů XU10J2(89kw):aut

Pozor, to je zas něco trochu jinýho. XU10J4TE je 16v.

Ten, o kterým je tu řeč je XU10J2TE, kterej se od toho Z co mám a autě zas tak šíleně neliší. Ono 19kW zas není takovej masakr aby to nesnesl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Fusion

Původně zaslal: Pája Rybišár

tjn a taky že se stoupajícím tlakem roste i teplota:cool:

To by se muselo nejak kouzelnicky snížít kompresni poměr z 10/1 na takyvych 7,5-8/1 a to bych chtel vidět jak...jinak písty,ojnice a klika jsou daleko robustnější(material) u motoru XU10J4TE(jsou kovane stejne jako u XU9J4),než právě u motorů XU10J2(89kw):aut

Pozor, to je zas něco trochu jinýho. XU10J4TE je 16v.

Ten, o kterým je tu řeč je XU10J2TE, kterej se od toho Z co mám a autě zas tak šíleně neliší. Ono 19kW zas není takovej masakr aby to nesnesl.

Jo to je mi jasný(trochu Téčko znám):cool: ale on byl teda přeplnovany 8ventil??XU10J2TE??to jsem fakt nevedel...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 roky později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...