Rebik Odesláno 18. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 18. prosinec 2007 Tak jsem zmasírován reklamou vyrazil dnes poprvé "špičkovým" vlakem ČD. Jel jsem z Olomouce, první šok přišel při nákupu jízdenky, kdy nefungovaly pokladny a musel jsem 15min stát frontu u jediné fungující mezinárodní. U pendolína potřebuje člověk rezervaci, takže nákup ve vlaku není přípustný- ( Zaplatil jsem 500Kč, což při 240km co najedu autem není moc cenově příznivé, vlak jsem sotva doběhl. Interiér celkem čistý, ale hodně málo místa, káva slušná (33Kč), voda (29 Kč). Vlak rozhodně nepůsobí jako technický zázrak, rychlost není působivá, naopak často se jede krokem, z reproduktorů se furt line sebechvalné hlášení a vlak dorazil do Prahy se zpožděním 12min, což je takřka 10% doby jízdy. Prostě drahé, nepohodlné, s cestou MHD po Olomouci pomalé oproti autu. Pokud příště z nutnosti vlakem - 1. třída skýtá více pohodlí, ale obecně s nefunkčníma pokladnama služna na h...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 18. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 18. prosinec 2007 No ono všeobecně naše ČD stojí za houby, nikdy to nebylo ke slušnýmu cestování, tak nevěřím že by se něco změnilo tím že máme Pendolino. Jinak já bych volil nejspíš autobusovou dopravu, mají nižší ceny, pro mě do Prahy je to polovina ceny než vlakem, a i to pohodlí a přesnost by se dalo říct že není špatný. myslím tím teda dálkové busy, o městských se to říct mnohdy nedá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
urdemala Odesláno 18. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 18. prosinec 2007 čd nebrat. to co předvádějí, je srovnatelný s plivnutím do obličeje všem svým zákazníkům. většina z nich bohužel nemá jinou alternativu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozefsv Odesláno 18. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 18. prosinec 2007 ach tie vlaky.vlakmi som jazdil ako student 1,5 roka.po super skusenostiach som si kupil stare ziguli a bolo to lepsie ako vlak.to bolo radosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tommy306 Odesláno 18. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 18. prosinec 2007 Pinďulínem jsem jel asi 2x nebo 3x 1. třídou a hned napoprvé jsem byl "lehce" rozčarován, při dalších jízdách už jsem věděl do čeho jdu, tak jsem si vzal kafe, noviny a neřešil to (aspoň že v té 1.třídě je to zadara)..ale kdybych si to měl platit v plný výši, tak by mě nikdo nedonutil ani vlízt na nádraží Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 18. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 18. prosinec 2007 Ad pendlino - nikdy jsem jím nejel (ale přiznávám, že bych se jednou i rád svezl). Nedávno jsem někde poslouchal reportáž, která se právě tímto technickým zázrakem zabývala a v hlavě mi zústaly tyhle dvě informace, které nějak z hlavy ne a ne odejít a) koupíš lístek na Pendolino (s příplatkem), protože Pendolino mají ČD někde v servisu tak přistaví klasické rychlíkové vozy, ale příplatek si ponechají b) stěžovala si babička, že vnukům slíbila jako dárek výlet Pendolinem z Prahy do Ostravy, no a opět Pendolino mělo asi nějakou poruchu a tak přijel normální vlak, což děti samozřejmě obrečely (zpět měly zakoupené lístky se studentama, tak se holt děcka Pendolinem nesvezly). Pominu - li, že to pro tu babču určitě nebyl levný dárek, tak mi oba dva popsané stavy přijdou ze strany ČD jako těžký podpás. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Smeták Odesláno 18. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 18. prosinec 2007 Já jsem si včera dopřál jizdu tímto "zázrakem" , i když vlakama normálně nejezdím,protože je to vždy s nějakým průserem.U mě cesta probíhala nad očekávání dobře.Sice jsme už v Praze měli 10min zpoždění,ale v cílovém místě mé cesty v Olomouci už to bylo jen pět.Dovolil jsem si jet v 1.třídě (je to pochopitelné,když to platí firma ).Čistota v pořádku,občerstvení taky(to je v ceně příplatku za 1.třídu).Dostali jsme s přítelkyní kafe,sendviče,colu a nějakou sladkost.Dále noviny.Lidovky nebo hospodářské.Personál příjemný.I přesto,že moje polovička dělá u ČD a já na tento podnik neustále nadávám,tak musím uznat,že pro mě byla cesta tímto vláčkem velice příjemná!100 lidí = 100 názorů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 18. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 18. prosinec 2007 Jak můžou Pendolíno na tu hnusnou starou trať vůbec postavit nechápu. Pak se diví že to rupne a svádí to na "teroristy". Česko Itálie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MatrixChose Odesláno 18. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 18. prosinec 2007 Co Italie, ale teprv Francie a TGV Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kurt Odesláno 18. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 18. prosinec 2007 Původně zaslal: Fusion Jak můžou Pendolíno na tu hnusnou starou trať vůbec postavit nechápu. Pak se diví že to rupne a svádí to na "teroristy". Kterou "hnusnou starou" máš namysli? Snad ne rychlostní koridor, který se právě kvůli Pendolinu budoval? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BoneDaddy Odesláno 18. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 18. prosinec 2007 Já tím jel jednou když to byla horká novinka na českých kolejích. Jediná výhoda byla, že to bylo prázdný. Jízda hrozná, doba jízdy o 5 minut kratší než běžným rychlíkem a při mých relativně malých tělesných proporcích jsem se sotva vsoukal do sedačky, kolena jsem měl zapřená do stolku, sedačky uzké. No hrůza. Prostě "Nekup to za ty prachy". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marlin Odesláno 18. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 18. prosinec 2007 a co teprve Maglev Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 18. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 18. prosinec 2007 Jsem koukal na rychlíky na trati ČB - Plzeň ... a srovnával jízdní řád z roku 1937 a 2007... uznávám, že teď rychlík dorazí do Plzně o 10 minut dříve, ale zajímalo by mě, jaký ČD udělaly za tu dobu pokrok, když lokotka dneska nemusí brát v Babinech vodu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vvitty Odesláno 18. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 18. prosinec 2007 vixi to je jasny, nemusi tam hazet uhli lopatou, protoze ho tam hazi podavacem v elektrarne preci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aaischa Odesláno 18. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 18. prosinec 2007 do pendolina bych nevlez, moc drahy, zbytecne jinak jezdim vlakem raci jak busem, kdyz jedu nekam, pac je tam vic mista vecinou pohoda, ale ceny me ted taky nastvaly... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fakir Odesláno 18. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 18. prosinec 2007 Marlin: á, prototyp německého Transrapida TR-08. Krásný vozítko, tím bych se rád někdy svezl, ikdyž v našem státě se toho nedožiju asi ani já. Je mi sice teprv dvaadvacet, ale naděje si nedělám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 18. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 18. prosinec 2007 MAGLEV? Nemá to něco společného s MAGnetickou LEVitací Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marlin Odesláno 18. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 18. prosinec 2007 to vis ze ma, ty kluku ušatá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoudaK Odesláno 18. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 18. prosinec 2007 Mám bezva kamaráda a ten se živý jako strojvedoucí a když ho tak poslouchám jakéj je tam BORDEL a jakou má strojvedoucí zodpovědnost i za to o co se tam stará a je placena jiná hromada lidí... Tak tohle povolání musí dělat jen člověk který má tu železničinu rád už od mala.. Příklad.. Dojedete s nákladem do místa určení kde vás odpříhnou a vzápjetí vás navedou k vagónům připraveným na odjezd a tohle se odehraje během nějakých cca 10 minut a už vám svítí signál pro opuštění koleje a tudíž musíte odjet.. Jenže musíte podle předpisů vyplnit papíry což je asi cca dalších 10 minut a 2511111 5532266 5,1331 a tohle číslo asi 10x opsat do různých lejster... A když se někde sekne v jednom čísle tak 200 až 1000 Kč z výplaty dolů!!! Pač ty ženský co sedíjou někde v kanclu a víjou odkud kam jel a co vezl jsou LÍNÉ to jedno číslo opravit při přepisování do elektronické podoby.. No a do toho všeho papírování vám přednosta stanice do vysílačky huláká co tam ještě dělá,že potřebuje tu kolej volnou pro projíždějící rychlík at už s tím vypadne... Nebo když mu nadřízená osoba přikáže at tam dojede na druhou stranu nádraží pro kolegy at to nemusí šmatlat třeba ve sněhu pěšky a něco se stane,tak za to může on jako strojvedoucí protože tam neměl v tu dobu co dělat... Protože nastane tvrzení proti tvrzení a na papíru to nikde nemá a tak je nahranéj.. No a kdyby to odmítnul udělat tak si taky tak akorát nase... do bot a bude se to o něm vědět... A když to náhodou dostane příkazem přes vysílačku který se odposlouchávaj tak tenhle hovor se zrovna jak naschvál nenahraje... Jak podivuhodné... Minulou zimu se přihodilo to,že jeho jeden kolega kdesi ny Vysočině dojel s motoráčkem do stanice a povídá vypravčímu: zavolej do depa at to prohrnou nebo tam ráno nikdo neprojede... No panáček na to hodil bobek nikam nezavolal a ráno tam zůstal vyset ranní spěšný vlak na který čekalo x desítek lidí co muselo do práce... Tak přijely dvě mašinky a vláček vyškubaly ze závějí a odtáhly ho na první odstavnou kolej a než z Břeclavi dojela sněžná fréza a prohrnula to tak bylo na světě 5 hodinový zpoždění.... A tohle všechno proto,že jeden výpravčí nezavolal do depa o sněžnou frézu... A co se týče Pendolín.... Tak povídal,že CD měla nabídku i od Němců koupit soupravy Siemens který jsou o polovinu levnější a jsou mnohem líp připraveny na provoz na českých kolejích než Pendolína do kterých museli nasypat x milionu na upravách aby se tady vůbec rozjely... Takže takovéj kamarád šoft... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 18. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 18. prosinec 2007 Kromě toho, že se Pendolina měla stavět v ČR (byla tady skoro linka na svařování hliníkových profilů), dokonce v těch místech, kde dneska stojí Sazka Arena. Takže, až někdo bude chtít před Sazka Arenu postavit nějaký pomník, navrhuji Čmeláka. Takže, jestli nějaký Siemense nebo něco podobného, ano, ono se toho namluví. KoudaK : A co tvému známému brání v tom, opustit "modrou armádu" : Jestli má strach, aby nepřišel do řečí, aby se o něm vědělo apod., tak ať buď drží hubu (a třeba i krok), anebo ať začne dělat něco jinýho - lidi podle všeho nejsou (a nejen v technických oborech). Ale jak si tak myslím, spíše si chce vylít srdíčko, než udělat nějaké rozhodnutí P.S.: Veselá historka z ČD : "Pielstick" čekal 15 minut na zhlaví, než mu přišel hradlař osobně říci, že si má fíra sám přehodit výhybku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.