Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

problém s váhou


Guest tombr

Recommended Posts

zdravím, kopil jse 306ku combi 1,6i r.v 01 bazar mi sprostředkoval STK a evidenční prohlídku. Auto je dovoz z dánska. Dostal jsem original tp a technický protokol z STK. Dnes jsem to šel přihlásit a technik mi řekl, že nesouhlasí povolená hmotnost na protokolu s hmotností na orig. TP. přitom vše ostatní sedí. Konkrétně na TP je 1550kg a na protokolu a vlastně i na štítku v autě je 1605kg. Nejde tudíž ztotožnit ZTP. Jak mám teď postupovat? díky všem za rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: tombr

zdravím, kopil jse 306ku combi 1,6i r.v 01 bazar mi sprostředkoval STK a evidenční prohlídku. Auto je dovoz z dánska. Dostal jsem original tp a technický protokol z STK. Dnes jsem to šel přihlásit a technik mi řekl, že nesouhlasí povolená hmotnost na protokolu s hmotností na orig. TP. přitom vše ostatní sedí. Konkrétně na TP je 1550kg a na protokolu a vlastně i na štítku v autě je 1605kg. Nejde tudíž ztotožnit ZTP. Jak mám teď postupovat? díky všem za rady.

To je divný, v techničáku a na štítku by to sedět mělo. Já bych se poptal v tom bazaru a případně na zastoupení Peugeot ČR jestli je něco takovýho možný. Podle tohoto to vypadá že máš prohozenou hmotnost s 1,4 :( Nechci strašit ale vypadá to divně:myslim

Pokud chceš mužem podle VIN zjistit co je to přesně zač

[upravil dne 17/12/07 Radek Hurvajz]

post-0-14109597387437_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bylo by to možný takhle: auto vyrobeno prodáno bez tažného zařízení se štítkem 1605kg, které si nechá kupující namontovat po koupi a až potom je autu napsán TP s taž. zař., proto se maximální hmotnost snížila na netradičních 1550 kg. Je to možný?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Teď jsem řešil něco podobného. STK i Registr vozidel postupovaly rozumně: vyhledali si na internetu "rodný list" auta, tedy údaje výrobce, s jakými parametry bylo vozidlo vyrobeno. Tyto údaje (v mém i Tvém) případě souhlasí s výrobním štítkem na vozidle. Takže nedělali vědu, prohlásili, že když zahraniční úředník udělal chybu v TP, tak tady ho vypíšou řádně, a vypsali ho podle údajů výrobce a výrobního štítku.

V mém případě se jednalo o opačný případ, v německém TP je 3500 kg, ale na výrobním štítku a v "rodném listu" je 3300 kg.

Ještě k Tvé otázce z 19:05 - někdy se "pohotovostní hmotnost" uváděla včetně řidiče 75 kg.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

P607Olda

Teď jsem řešil něco podobného. STK i Registr vozidel postupovaly rozumně: vyhledali si na internetu "rodný list" auta, tedy údaje výrobce, s jakými parametry bylo vozidlo vyrobeno. Tyto údaje (v mém i Tvém) případě souhlasí s výrobním štítkem na vozidle. Takže nedělali vědu, prohlásili, že když zahraniční úředník udělal chybu v TP, tak tady ho vypíšou řádně, a vypsali ho podle údajů výrobce a výrobního štítku.

a kde se dá najít te "rodný list". zkoušel jsem Servicebox u peugeotu ale tam tyto údaje nejsou. dík

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...