Sign in to follow this  
Followers 0
Guest tombr

problém s váhou

8 posts in this topic

zdravím, kopil jse 306ku combi 1,6i r.v 01 bazar mi sprostředkoval STK a evidenční prohlídku. Auto je dovoz z dánska. Dostal jsem original tp a technický protokol z STK. Dnes jsem to šel přihlásit a technik mi řekl, že nesouhlasí povolená hmotnost na protokolu s hmotností na orig. TP. přitom vše ostatní sedí. Konkrétně na TP je 1550kg a na protokolu a vlastně i na štítku v autě je 1605kg. Nejde tudíž ztotožnit ZTP. Jak mám teď postupovat? díky všem za rady.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: tombr

zdravím, kopil jse 306ku combi 1,6i r.v 01 bazar mi sprostředkoval STK a evidenční prohlídku. Auto je dovoz z dánska. Dostal jsem original tp a technický protokol z STK. Dnes jsem to šel přihlásit a technik mi řekl, že nesouhlasí povolená hmotnost na protokolu s hmotností na orig. TP. přitom vše ostatní sedí. Konkrétně na TP je 1550kg a na protokolu a vlastně i na štítku v autě je 1605kg. Nejde tudíž ztotožnit ZTP. Jak mám teď postupovat? díky všem za rady.

To je divný, v techničáku a na štítku by to sedět mělo. Já bych se poptal v tom bazaru a případně na zastoupení Peugeot ČR jestli je něco takovýho možný. Podle tohoto to vypadá že máš prohozenou hmotnost s 1,4 :( Nechci strašit ale vypadá to divně:myslim

Pokud chceš mužem podle VIN zjistit co je to přesně zač

[upravil dne 17/12/07 Radek Hurvajz]

post-0-14109597387437_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

jsou ty užitečné zatížení, V TP hmotnost 1125 a zatížení 425kg, v tabulce jsou samé 485kg, nechápu to:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

bylo by to možný takhle: auto vyrobeno prodáno bez tažného zařízení se štítkem 1605kg, které si nechá kupující namontovat po koupi a až potom je autu napsán TP s taž. zař., proto se maximální hmotnost snížila na netradičních 1550 kg. Je to možný?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teď jsem řešil něco podobného. STK i Registr vozidel postupovaly rozumně: vyhledali si na internetu "rodný list" auta, tedy údaje výrobce, s jakými parametry bylo vozidlo vyrobeno. Tyto údaje (v mém i Tvém) případě souhlasí s výrobním štítkem na vozidle. Takže nedělali vědu, prohlásili, že když zahraniční úředník udělal chybu v TP, tak tady ho vypíšou řádně, a vypsali ho podle údajů výrobce a výrobního štítku.

V mém případě se jednalo o opačný případ, v německém TP je 3500 kg, ale na výrobním štítku a v "rodném listu" je 3300 kg.

Ještě k Tvé otázce z 19:05 - někdy se "pohotovostní hmotnost" uváděla včetně řidiče 75 kg.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: tombr

jsou ty užitečné zatížení, V TP hmotnost 1125 a zatížení 425kg, v tabulce jsou samé 485kg, nechápu to:myslim

No je možný že ta tabulka je ke starýmu modelu, to nevím.

Share this post


Link to post
Share on other sites

P607Olda

Teď jsem řešil něco podobného. STK i Registr vozidel postupovaly rozumně: vyhledali si na internetu "rodný list" auta, tedy údaje výrobce, s jakými parametry bylo vozidlo vyrobeno. Tyto údaje (v mém i Tvém) případě souhlasí s výrobním štítkem na vozidle. Takže nedělali vědu, prohlásili, že když zahraniční úředník udělal chybu v TP, tak tady ho vypíšou řádně, a vypsali ho podle údajů výrobce a výrobního štítku.

a kde se dá najít te "rodný list". zkoušel jsem Servicebox u peugeotu ale tam tyto údaje nejsou. dík

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.