gogogo Odesláno 17. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 17. prosinec 2007 Zdravím. Chtěl bych odmontovat přední nápravnici a nerad bych něco urval.Má stím někdo zkušenosti,na co si dát pozor a tak podobně?Mám venku motor chtěl bych jí ošetřit od koroze a pohodlně si vyměnit plastový pouzdra stabylizátoru. Jak je vubec řešený to přední uložení je tam třeba sylenblock?Vypadá to že v přední části bude stačit povolit na levo i napravo jednu matku v zadní pod karosérií to na každé straně drží dva šrouby.Nikdy jsem to rozebrané neviděl viz.foto,ale vypadáto že je to vlastně takový plech(držák)chycený dvěma šrouby ke karosérii a z toho vychází šroub ke kterému se pak matkou přitáhne nápravnice. A vypadá to že budu muset odpojit řízení drží na dvou šroubech(v nápravnici),spoj tyče od volantu a řízení do toho se my moc nechce. A samozvřejmě řazení. Geometrie mně potom asi nemine. Předem díky všem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gogogo Odesláno 17. prosinec 2007 Autor Sdílet Odesláno 17. prosinec 2007 Jinak ten sylenblok je asi blbost.Tam by asi neměl smysl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zoby Odesláno 17. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 17. prosinec 2007 je to celkem divný, prošlo mi rukama několik 205-tek a všechny to měly bez toho silentbloku, prostě šroub přímo do kastle. pokud to budeš dělat tak jak píšeš, tyhle 2 šrouby + 4 šroubyjakoby pod nohama. + oddělat táhla řazení, nemusí se šroubvat, ale stačí je vysunout z těch kulových čepů a oddělat tyč na volant - doporučuji to oddělat vevnitř pos volantem, je tam jen jeden šroub a vysune se to pak celý Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gogogo Odesláno 17. prosinec 2007 Autor Sdílet Odesláno 17. prosinec 2007 No tak před chvílý jsem to byl v garáži ještě prohlídnout a vypadá to že to nák pružně uložený bude protože auto mám ve předu na každý straně podepřené klasickýma zvedákama co jsou sočástí výbavy a mám to ještě jištěný trojnožkama které mám prvě pod tou nápravnicí,takže jsem váhu rozložil do čtyř míst a když jsem povolil zvedáky tak bylo vydět jak nápravnice zajíždí hloubějš do toho držáku při přenesení váhy na zvedáky naopak,ale když jsem zkoušel s nápravnicí hejbat tak jsem si ani neprd.Jinak nevím jak moc je to na těh šroubech vymezený abych to pak nepřitách v uvozovkách našikmo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vopičí Odesláno 17. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 17. prosinec 2007 Taky jsem na to už dřív koukal a zjistil jsem, že některý 205 tam ten sylenblok maj a některý prostě ne. Jestli je to podle kubatury nebo roku to nevím, ale myslím že ty slabší ho tam maj:myslim Jinak pokud povolíš 4 šrouby(2 velvo a 2 vpravo) pod nohama a ty dva na sylenbloku(na každý straně jeden) nebo ty dva (na každý straně dva abys sylenblok nepřetrhl), tak je rám volnej a můžeš s ním dělat co chceš. Samozřejmě musíš odpojit řízení atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.