Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

nápravnice


gogogo

Recommended Posts

Zdravím.

Chtěl bych odmontovat přední nápravnici a nerad bych něco urval.Má stím někdo zkušenosti,na co si dát pozor a tak podobně?Mám venku motor chtěl bych jí ošetřit od koroze a pohodlně si vyměnit plastový pouzdra stabylizátoru.

Jak je vubec řešený to přední uložení je tam třeba sylenblock?Vypadá to že v přední části bude stačit povolit na levo i napravo jednu matku v zadní pod karosérií to na každé straně drží dva šrouby.Nikdy jsem to rozebrané neviděl viz.foto,ale vypadáto že je to vlastně takový plech(držák)chycený dvěma šrouby ke karosérii a z toho vychází šroub ke kterému se pak matkou přitáhne nápravnice.

A vypadá to že budu muset odpojit řízení drží na dvou šroubech(v nápravnici),spoj tyče od volantu a řízení do toho se my moc nechce.

A samozvřejmě řazení.

Geometrie mně potom asi nemine.

Předem díky všem.

post-0-1410959738726_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je to celkem divný, prošlo mi rukama několik 205-tek a všechny to měly bez toho silentbloku, prostě šroub přímo do kastle.

pokud to budeš dělat tak jak píšeš, tyhle 2 šrouby + 4 šroubyjakoby pod nohama.

+ oddělat táhla řazení, nemusí se šroubvat, ale stačí je vysunout z těch kulových čepů

a oddělat tyč na volant - doporučuji to oddělat vevnitř pos volantem, je tam jen jeden šroub a vysune se to pak celý

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak před chvílý jsem to byl v garáži ještě prohlídnout a vypadá to že to nák pružně uložený bude protože auto mám ve předu na každý straně podepřené klasickýma zvedákama co jsou sočástí výbavy a mám to ještě jištěný trojnožkama které mám prvě pod tou nápravnicí,takže jsem váhu rozložil do čtyř míst a když jsem povolil zvedáky tak bylo vydět jak nápravnice zajíždí hloubějš do toho držáku při přenesení váhy na zvedáky naopak,ale když jsem zkoušel s nápravnicí hejbat tak jsem si ani neprd.Jinak nevím jak moc je to na těh šroubech vymezený abych to pak nepřitách v uvozovkách našikmo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky jsem na to už dřív koukal a zjistil jsem, že některý 205 tam ten sylenblok maj a některý prostě ne. Jestli je to podle kubatury nebo roku to nevím, ale myslím že ty slabší ho tam maj:myslim

Jinak pokud povolíš 4 šrouby(2 velvo a 2 vpravo) pod nohama a ty dva na sylenbloku(na každý straně jeden) nebo ty dva (na každý straně dva abys sylenblok nepřetrhl), tak je rám volnej a můžeš s ním dělat co chceš.

Samozřejmě musíš odpojit řízení atd.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...