lordlacik

Vysoká teplota pri 140km/h ?

18 posts in this topic

Zdravím všetkých, neviete mi poradiť, prečo mi niekedy začne preblikovať kontrolka teploty? Išiel som teraz po dialnici a chcel som ho tročku vytočiť a okolo 140km/h mi začala preblikovať teplota.:o Robí to každému, alebo mám niečo blbé? Myslím že športová verzia by mohla dať viac než len 140 a zadrieť sa? Teraz mi menili celý predok + chladič, ventilátor a nová kvapalina. Ale robilo mi to aj predtým. Mám najazdených 145000 km.

:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm divné.. vypadá to že voda nestíhá cyrkulovat v oběhu nebo nemáš dolitou kapalinu v chladiči-pokud to máš měněné tak je dobré kouknout a dolívat průběžně. možná by to mohlo být tím...nestíhá chladit.., nebo kdyz se ti to moc přehřívá, pusť topení = ochlazuje se voda v chl., .. ale delat to i přes léto..hehe.. :-))))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Musím pozrieť, ale kvapaliny je určite dosť, doliali ju pri výmene, je tam nejaké čerpadlo, čo cirkuluje tú vodu? Nemôže byť upchaté alebo niečo podobné? Teraz v zime mám kúrenei pustené stále.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a co tak čerpadlo chladící kapaliny má to lopatky ,což třeba nejsou v takové podobě jako nové že jsou poškozené:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj,

ja som mala tiez meneny cely predok - chladic, termostat, nova kvapalina cista bez destilovanej vody, kontrolku na vodu mam vypalenu, tu neviem overit, ale chladenie sa mi zapina kazdu chvilu aj teraz v zime...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ivankaad- asi to bude v čidle v chladiči. Možno Ti tam dali inú teplotnú hodnotu, než aká by tam povodne mala byť... :papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

pysta1 - vies ako sa dane cidlo nastavuje? lebo vraj sa cidlo nastavit neda...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ivankaad- nie, nie to sa nenastavuje. je to pevne dane. mal by tam byt napísaný rozsah teplot kedy ma ventilátor vypnút a kedy zapnút. Napr. 92-97. A možno tam máš inú hodnotu. napr. 88-92...

Share this post


Link to post
Share on other sites

V čidle to asi nebudem mať, lebo ventilátor sa mi napr. v lete sám zapol aj po vypnutí motora. Takže asi niečo iné, musím to dať preveriť u kámoša v serivse.

Share this post


Link to post
Share on other sites

lordlacik- to je normálna vec, že Ti to zapne aj po vypnutí motora. To sa može stávať. Ale asi bude fakt lepšie keď to dáš všetko preverit...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dozvedela som sa, že čidlo chladiča sa dá vymeniť. Neviem aké tam mám teraz, ale vraj originál tam má byť na teplotu okolo 120°C. Dám si to teda vymeniť a uvidím :) Tiež s tým vraj môže súvisieť aj tá kontrolka vody, ktorá mi nesvieti, ale žiarovka je ok...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ivanka pri 120? Nie je to trošku veľa, veď Ti zovrie voda v chladiči a potom to už nebude to pravé orechové pre chladiacu kvapalinu a celkovo pre chladiaci systém. Podľa mňa najlepšie je pri tých 90-100. Dovtedy chladí normálne ak stúpne na tú hodnotu je zle a nech chladí ventilátor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ivankaad- to neeee, to hadam nemyslíš vážne??? :bojim Veď ak máš v chladiči 120 stupňov, tak v motory je už strašne moc! To by sa uvaril motor! :) Daj to radšej preveriť v peugeote v NR.... :papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.