ELJEFE Odesláno 16. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 16. prosinec 2007 Zdravím chtěl bych se zeptat odborníků na tohle téma jak moc se liší učinkem poloha vzduchového filtru, většina filtrů když je možnost se dává polohou dopředu a tím je zajištěn maximální přísun studeného vzduchu, ale když bohužel neni možnost dát filtr do přímé polohy třeba z důvodu že to některé části motoru nedovolují a neni prostě dostatek místa aby potrubí vedlo rovně a filtr byl byl natočen přední částí, dává se filtr přední částí dolů popřípadě bokem k předku auta a na to se právě chci zeptat, když je takto filtr dán tak filtrem musí podstaně méně prodit vzduch atím pádem i docelého saní.Chtěl bych znát názory na tuto problematiku děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fakir Odesláno 16. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 16. prosinec 2007 Je úplně fuk, kam je filtr natočen, pokud jde jen o otevřený typ, volně umístěný pod kapotou. Pokud nejde o náporové sání, kdy je jediný přístup vzduchu do celého filtru (uzavřený sportovní airbox - dělá to Green i K&N) veden hadicí obvykle na přední nárazník, je jakýkoliv proud vzduchu pod kapotou naprosto zanedbatelný v porovnání se sáním motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ELJEFE Odesláno 16. prosinec 2007 Autor Sdílet Odesláno 16. prosinec 2007 Ale když je filtr natočenej přímo dopředu a je někde u předního spojleru tak de de přes vzduchovej filtr do trubek sání víc vzduchu než když je tatočenej bokem ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fakir Odesláno 16. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 16. prosinec 2007 Původně zaslal: ELJEFE Ale když je filtr natočenej přímo dopředu a je někde u předního spojleru tak de de přes vzduchovej filtr do trubek sání víc vzduchu než když je tatočenej bokem ne? Ani ne. Jak říkám - jen v případě uzavřeného systému. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kloudiss Odesláno 16. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 16. prosinec 2007 Je fuk jak tam je,hlavne k nemu dostat studenej vzduch,podle me je naprd kdyz je filtr otevrenej ale skovanej pod kapotou kde taha teplej vzduch od motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dizzi Odesláno 16. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 16. prosinec 2007 filter zoberiem len tolko kolko potrebuje motor.nezalezi na natoceni filtra, ale zalezi na teplote vzduchu.Kludne moze byt aj bokom.Motor sam nasava tolko vzduchu kolko potrebuje.Cim chladnejsi vzduch tym je lepsie a rychlejsie spalovanie.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fakir Odesláno 16. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 16. prosinec 2007 Původně zaslal: dizzi Cim chladnejsi vzduch tym je lepsie a rychlejsie spalovanie.... Přesněji řečeno čím chladnější vzduch, tím menší má objem a tím víc dostaneš směsi do válce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mandos Odesláno 17. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 17. prosinec 2007 Samostatnou kapitolou je dávkování benzínu. Měl jsem Accorda 2.0i a po nasazení boxu s náporem KN byl problém. Moc se mu nechtělo ve vysokých rychlostech. Asi velký průtok vzduchu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Lidri!!! Odesláno 27. duben 2008 Sdílet Odesláno 27. duben 2008 je nejlepší co nejkratší trubka nebo kit nebo na co ten filtr připevníš, důležitej je hodně ten studenej vzduch výše řečenej!já jsem tam dal obyčejnou trubku cca 20 cm dlouhou a pokryl černou folií, vypadá to krásně, má to efekt zvukovej a nepatrně výkonostní a jsem spokojenej mám kužel KN Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Scratch Odesláno 28. duben 2008 Sdílet Odesláno 28. duben 2008 podivej se ke me na stranku, tam mas prime sani adaptovane z puvodnich dilu :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fakir Odesláno 28. duben 2008 Sdílet Odesláno 28. duben 2008 Původně zaslal: Lidri!!! je nejlepší co nejkratší trubka To není pravda. Průměr a délka trubky definuje rezonanční vlastnosti vzduchového sloupce v ní obsaženého a ty mají vliv na kvalitu plnění válců při různých otáčkách. mandos: s dávkováním benzínu by taky neměl být problém. Ty motory mají váhu vzduchu či MAP senzor především proto, aby věděly, kolik vzduchu tam jde a k tomu patřičně nadávkovaly palivo, nehledě na lambda sondu v closed loop režimu. Pokud ho rozhodí sportovní filtr sání, je bota někde v jeho elektronice. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Burisek Odesláno 1. květen 2008 Sdílet Odesláno 1. květen 2008 No taky by mně to zajímalo,chtěl bych do své 406 2.1 TD nějaký sportovnější přívod vzduchu aby to trošku lépe sálo a ještě lépe táhlo ? Doporučíte mi něco ?? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fakir Odesláno 2. květen 2008 Sdílet Odesláno 2. květen 2008 Původně zaslal: Burisek No taky by mně to zajímalo,chtěl bych do své 406 2.1 TD nějaký sportovnější přívod vzduchu aby to trošku lépe sálo a ještě lépe táhlo ? Doporučíte mi něco ?? Díky Prakticky jakýkoliv dostatečně velký kuželový filtr, který umístíš někam, kam se vejde a pokud možno dál od horkých částí motoru, ikdyž předpokládám, že máš intercooler, takže to tak kritický není. Ale líp ti to stejně nepotáhne, pokud není originální filtr restrikcí. [upravil dne 2/5/08 Fakir] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Burisek Odesláno 2. květen 2008 Sdílet Odesláno 2. květen 2008 Původně zaslal: Fakir Původně zaslal: Burisek No taky by mně to zajímalo,chtěl bych do své 406 2.1 TD nějaký sportovnější přívod vzduchu aby to trošku lépe sálo a ještě lépe táhlo ? Doporučíte mi něco ?? Díky Prakticky jakýkoliv dostatečně velký kuželový filtr, který umístíš někam, kam se vejde a pokud možno dál od horkých částí motoru, ikdyž předpokládám, že máš intercooler, takže to tak kritický není. Ale líp ti to stejně nepotáhne, pokud není originální filtr restrikcí. [upravil dne 2/5/08 Fakir] Díky za radu ale intercooler fakt nemám,leda bych o tom nevěděl takže asi smůla,myslel jsem aby se mu lépe dýchalo.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fakir Odesláno 2. květen 2008 Sdílet Odesláno 2. květen 2008 Původně zaslal: Burisek Díky za radu ale intercooler fakt nemám,leda bych o tom nevěděl takže asi smůla,myslel jsem aby se mu lépe dýchalo.... V takovém případě by byla (pokud jde o to, aby to líp táhlo) mnohem zajímavější \"rekonstrukce\" celého sání, spojená s vestavbou intercooleru. To už je imho poměrně smysluplná úprava a věřím, že by byla na výkonu cítit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 2. květen 2008 Sdílet Odesláno 2. květen 2008 Pro Fakir Mohl bys mě poučit? Co je to imho? Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fakir Odesláno 2. květen 2008 Sdílet Odesláno 2. květen 2008 Původně zaslal: ozzy1956 Pro Fakir Mohl bys mě poučit? Co je to imho? Dík Sorry, zvyk. To je jedna z často používaných internetových zkratek. Znamená to In My Humble Opinion, tedy v překladu \"dle mého skromného názoru\". [upravil dne 2/5/08 Fakir] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 2. květen 2008 Sdílet Odesláno 2. květen 2008 Dík,často se to tady vyskytuje,tak ať vím,o co jde... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Willli Odesláno 10. červenec 2008 Sdílet Odesláno 10. červenec 2008 AHoj Fakir, vidim, ze mas bohate skusenosti a mas asi podobny ked nie rovnaky motor ako ja, 1.6 16V NFU (TU5JP4) mam riesene naporove sanie a ako som pisal v inom fore davam teraz novy motor ladene zvody,ostra vacka,odlahceny zotrvak,napor sanie,iridium sviecky, chcem sa ta spytat ci mas skusenosti s vahou vzduchu nejako ju upravit aby som dostal max.vzduchu a zmesi do valcu tu este zvazujem pouzit ine vstrekovace ale si pisal , ze ta mudra ECU si to aj tak vsetko podla seba upravi. Chcem ist na ladenie ECU-ale vo firme ProfiTuning u nas v SK mi moc sanci nedavaju, ze vraj zalezi kolko sa da v mojej ECU programovat, nevies ci nahodou na tento motor sa nedaju pouzit ine ECU lepsie programovatelne? lebo rozne orig. sportove ECU+kable+snimace stoja cca 30.000-80.000Sk Sorry ale este jedna otazka neviem identifikovat moju novu vackovku, povodna ma vyrazene JP4 1 A289 02 a v novom motore ma JP4 5 B332 03 a ani zaboha neviem nikde najst tieto kody vyrobcu vaciek a ich oznacovanie, v servise Peugeot poznaju iba objednavkove kody cize skoro nic Dik za tvoj cas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Willli Odesláno 10. červenec 2008 Sdílet Odesláno 10. červenec 2008 ta nestastna vacka co neviem aka je oznacenie vyrazene na vackovke je JP4 5 B332 03 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.