Mugatu

306 2.0 HDI nestartuje!!!

25 posts in this topic

Včera jsem přijel domů, postavil auto do garaži. A jestly neumřelo tak tam stojí do dnes!! Nemužu ho natočit ani neškytne. Prosim poraďte. Pal. filtr není ucpanej, Voda tam není! Co s tím?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se startováním je tu spousta debat...

Točí motor s tendencí chytnout? - přívod paliva

Pouze točí? - imobilizér

Netočí vůbec? - baterie

Možných příčin je spousta...

Share this post


Link to post
Share on other sites

přesně jen to že nejde nastartovat mi nic neříká,pokud se rozepíše je pak nějaké řešení

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motor točí jako strhanej, ale nejde palivo z čerpadla když povolim vstřikovací trubku jde jen vzduch. Palivové čerpadlo jde. nevim jestly je tam nějakej ventyl co mi otvírá nebo zavírá přivod??? Fakt netuším

Share this post


Link to post
Share on other sites

ventil by tam měl býti blokuje imobilizer většinou tak jsem to měl já sice u Laguny pokud jsem neodemkl centrálem tak byl zavřený nepustil palivo

Share this post


Link to post
Share on other sites

centralem? To jsem zkoušel a tim to nebude. je možné že je to imobilizer ,ale ten nějak nevyzkousím spiš si myslím že je to někde nějakej p... snímač nebo neco s přívodem paliva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a co zkusit druhý klíček??v něm máš taky čip na ovládání imobilizeru

Share this post


Link to post
Share on other sites

jsem zkoušel a nic. zajimavý bylo, že když jsem přišel ráno tak to mělo snahu tak na 1 vteřinku tam byl nějakej naznak

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: sarkomi

tak to jste už dva s HDI sice 406

je to sice pěkné, ale ptám se na to v souvislosti s tím, že mi cvaká něco v přístrojové desce zároveň s hupy pístů.:grr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ted jsem se dival na palivové čerpadlo v nadrži když ho zapn u na zdroj mim o vozidlo tak jede. ale v aute ho po zapnuti klicku vubec neslysim. kdyz odpojim hadici od filtru tak nic neteče ani když točím startérem. napjeti na svorkách je tam nejakych 5V. Mohl by to delat ten imobilizer? nebo odpojovač přivodu paliva při nehodě? když jsem ho totiž rozdělal tak byla střížka na hoře po zmačknuti zajela dloju nevim ale jak to má být?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: sarkomi

spíše to cvaká pod palubkou tam jsou relátka

Jo, cvaká, ale proč cvaká?:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak to zkus natočit se zdrojem mimo,aspoň zůžíš okruh závad 12v tomu neublíží,při chodu motoru ti čerpadlo jede furt na max napětí

[upravil dne 16.12.2007 subin]

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok zkusim jen nevim kolik tam dat stávi aby se to nezozkocilo ale 12 v tomu snad ktatkodobe neublizi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No tak jsem to zkusil a hle jede. napichl jsem to na zdroj 12 V a jede. do svorkovnive mi nejde nic jde to přes pojistku nebo přes nějake rele?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jde to přes relé,kontroloval jsi pojistky?Mám za to,že jsem u ňákýho auta vyděl pojistku imobilizéru:myslimJinak by tu mělo někde bejt el.schéma,akorát nevím kde:nevim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.