ludom Odesláno 21. listopad 2003 Sdílet Odesláno 21. listopad 2003 tak, uz som to spravil. Bolo to v tom ohreve nafty v bloku motora, tá prechodová rúrka (z hadice do bloku) čo ide do toho ohrevu bola volná, tak som tam dal neaky bordel a dal som to spat, uz to neprisáva vzduch startuje tak ako má. Som spokojný. Taká blbost a kolko problémov narobí. dik:D:D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zoby Odesláno 24. listopad 2003 Sdílet Odesláno 24. listopad 2003 a je ten ohřev i na 205 1,8 a 1,9 D??? a kde ji mám na tom motoru hledat? do palivového filtru jde hadice od chladiče, tak to asi bude ten předehřev??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 24. listopad 2003 Sdílet Odesláno 24. listopad 2003 Předehřev nafty u starších mechanických dieselů: 1. vyhřívaný naftový filtr - vodou. Vyskytuje se v 205 a 309 starších modelech, voda do filtru vede z hlavy, těsně za pravým horním držákem motoru. 2. vyhřívací komůrka vzadu zespodu, u držáku spodního silentbloku motoru. Samotný filtr je pak nevyhřívaný. Nový typ 205 a 309 do r.93, starý typ 405 - ky. 3. Naftový filtr posazený přímo na těleso termostatu. Na modelech od r.93 výš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zoby Odesláno 24. listopad 2003 Sdílet Odesláno 24. listopad 2003 mám variantu 1. takže mi asi problém jako měl ludom nehrozí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ludom Odesláno 26. listopad 2003 Autor Sdílet Odesláno 26. listopad 2003 No ja ten predehrev mam, ked som pod autom tak pri pravej náprave, na strane rozvodového remena, uplne dole. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.