Sign in to follow this  
Followers 0
ludom

privod paliva

5 posts in this topic

tak, uz som to spravil.

Bolo to v tom ohreve nafty v bloku motora, tá prechodová rúrka (z hadice do bloku) čo ide do toho ohrevu bola volná, tak som tam dal neaky bordel a dal som to spat, uz to neprisáva vzduch startuje tak ako má. Som spokojný. Taká blbost a kolko problémov narobí.

dik:D:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

a je ten ohřev i na 205 1,8 a 1,9 D???

a kde ji mám na tom motoru hledat?

do palivového filtru jde hadice od chladiče, tak to asi bude ten předehřev???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Předehřev nafty u starších mechanických dieselů:

1. vyhřívaný naftový filtr - vodou. Vyskytuje se v 205 a 309 starších modelech, voda do filtru vede z hlavy, těsně za pravým horním držákem motoru.

2. vyhřívací komůrka vzadu zespodu, u držáku spodního silentbloku motoru. Samotný filtr je pak nevyhřívaný. Nový typ 205 a 309 do r.93, starý typ 405 - ky.

3. Naftový filtr posazený přímo na těleso termostatu. Na modelech od r.93 výš.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ja ten predehrev mam, ked som pod autom tak pri pravej náprave, na strane rozvodového remena, uplne dole.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.