Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

cena


Placanek

Recommended Posts

to bude eště za dýl tak těch 10let aspoň... ? bych řek... páč to neni auticko ktery by bylo něčim zvláštní od dobových aut, to samý jako 205 zatim to na veterána taky moc nevypadá..., třeba nějaký kabrio nebo tak tam bych to chápal nebo limitovaná série :) třeba se mýlim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: sarkomi

aaischa vyvedu Tě z omylu kluka mám na onem světě tak ten těžko a dceři je 19 a má jiné zájmy ,a 406 jako veterán to se nedožiju:)

tak to sem se moc netrefil :bojim:grr:(:myslim

jinak sem to mířil na ty 309ky.. páč 406ka by tou dobou byla něco jako 205 teď..

[upravil dne 14.12.2007 aaischa]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No 309 jako veterán moc ceněná nebude, možná tak nějaký GTI tak za 30 let, ale jinak si myslím, že nemají moc šanci. Je to auto, kterýho se vyrobila hromada a není ničím vyjímečný. Asi jako kdyby jsi si chtěl schovat Favorita a doufat že to taky jednou bude ceněný veterán.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Driver

No 309 jako veterán moc ceněná nebude, možná tak nějaký GTI tak za 30 let, ale jinak si myslím, že nemají moc šanci. Je to auto, kterýho se vyrobila hromada a není ničím vyjímečný. Asi jako kdyby jsi si chtěl schovat Favorita a doufat že to taky jednou bude ceněný veterán.

favorita jako veterána :D :D :D asi tak jak říkáš no...
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jediný, co by mohlo mít "zajímavou" hodnotu, by byla nějaká 30ti letá "uloženka" ve stavu "právě sjela z pásu".

Pánové, nedělám si srandu, ale v roce 2001 kamarádka sháněla nějaké přibližovadlo do 30 000 Kč. Její manžel si v bazaru vyhlídl UNO v naftě za 18 000, když jsem to viděl, tak jsem ho od koupě odradil s tím, že nejlepší bude koupit nějakýho Favorita nebo Formana, v té ceně by mohl být i slušnej kus a servis bude mít a pár kaček. I vyrazili jsme do Škoda bazaru na ohradě A TAM STÁLA

NÁDHERNÁ 105KA (UŽOVKA), ROK 1983 S NAJETÝMA 12 000 KM!!!!!!!!!!!!!! VE STAVU "PRÁVĚ JSEM OPUSTILA FABRIKU".

V techničáku byl jediný majitel, podle bazaristy vetchý stařík, který s autem minimálně 10 let nikam nejezdil. Auto jsem při zkušební jízdě (bazarák souhlasil) zavezl ke známým do servisu, Ti nejprve spráskli ruce (na čelním skle byla ohromná cenovka 35 000 Kč) a pak, když auto zvedli na hever, tak chodili kolem s vyvalenýma očima a slovy: "Ty vole, to kup, to je fakt funglovka". Jediný zásah do auta bylo navrtání prahů a vylití nějakým sajrajtem (snad vyjetým olejem) aby to náhodou v tý garáži nezrezlo.

Cenu jsem nakonec na těch 30 000 srazil (prachy na stole jsou vážnej argument) a kámoška se škůdkou jezdí dodnes. Teď má najeto cca 50 000 km a co já vím, tak chvíli po koupi se měnily brzdové válečky a brzdové hadice a někdy v průběhu provozu baterka - jinak se na auto nešáhlo.

Kdyby se podařilo narazit na 309ku v podobném 1A savu, pak by se jí asi vyplatilo zakonzervovat a vytáhnout za 20 let, jinak ale velkosériová auta od roku 70 nemají téměř žádnou sbratelskou cenu, viď Marceli.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Medvěd

Jediný, co by mohlo mít "zajímavou" hodnotu, by byla nějaká 30ti letá "uloženka" ve stavu "právě sjela z pásu".

Pánové, nedělám si srandu, ale v roce 2001 kamarádka sháněla nějaké přibližovadlo do 30 000 Kč. Její manžel si v bazaru vyhlídl UNO v naftě za 18 000, když jsem to viděl, tak jsem ho od koupě odradil s tím, že nejlepší bude koupit nějakýho Favorita nebo Formana, v té ceně by mohl být i slušnej kus a servis bude mít a pár kaček. I vyrazili jsme do Škoda bazaru na ohradě A TAM STÁLA

NÁDHERNÁ 105KA (UŽOVKA), ROK 1983 S NAJETÝMA 12 000 KM!!!!!!!!!!!!!! VE STAVU "PRÁVĚ JSEM OPUSTILA FABRIKU".

V techničáku byl jediný majitel, podle bazaristy vetchý stařík, který s autem minimálně 10 let nikam nejezdil. Auto jsem při zkušební jízdě (bazarák souhlasil) zavezl ke známým do servisu, Ti nejprve spráskli ruce (na čelním skle byla ohromná cenovka 35 000 Kč) a pak, když auto zvedli na hever, tak chodili kolem s vyvalenýma očima a slovy: "Ty vole, to kup, to je fakt funglovka". Jediný zásah do auta bylo navrtání prahů a vylití nějakým sajrajtem (snad vyjetým olejem) aby to náhodou v tý garáži nezrezlo.

Cenu jsem nakonec na těch 30 000 srazil (prachy na stole jsou vážnej argument) a kámoška se škůdkou jezdí dodnes. Teď má najeto cca 50 000 km a co já vím, tak chvíli po koupi se měnily brzdové válečky a brzdové hadice a někdy v průběhu provozu baterka - jinak se na auto nešáhlo.

Kdyby se podařilo narazit na 309ku v podobném 1A savu, pak by se jí asi vyplatilo zakonzervovat a vytáhnout za 20 let, jinak ale velkosériová auta od roku 70 nemají téměř žádnou sbratelskou cenu, viď Marceli.

tak to gratuluju občas taky vidim nekde jet něco postaršího v luxusnim stavu, sou to pěkný kousky...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Placanek

Tak to se toho asi nedožiju,ale prodat je mi jí líto...

Jo, jo - taky mi bylo opravdu, ale opravdu líto, když jsem před dvěma roky prodával mou 309ku. Líto mi jí bylo zejména kvůli rozdílu mezi výší investic (PC 88 000 Kč, servis dalších cca 50 000 + 2 sady gum za cca 16 000 Kč) a konečnou prodejní cenou 30 000 Kč (auto jsme měli cca 3 roky a najeli jsme cca 90 000 km). Pravdou ale zústává, že kupec našeho turbodiesela (Zobyho bratránek) si auto nemohl vynachválit a jezdil s ním (aspoň podle mých info) další cca rok a půl absolutně bez investic.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Ota

309ky nevidím pozitivně, stejně jako 305ky, ani s 304kou berline to není po veteránsku extra slavný...

Jak tu již bylo psáno - jedině nějaká speciální verze v původním stavu, ale i tak...

A co vidím na 305, že je každá s jinou výbavou, a co rok to jiný tvar třeba blikače, takže ta rozmanitost dílů na těchto nízkých třídách je pěkně nechutná.

No nedávno jsem viděl inzerát na 305 break, snad rok 83, pěkná, málo najeto, ale cena něco přes 200 tisíc... A ještě to byl monoblok benzín.

A i ty sedany třeba z roku 79 jsou furt za pár korun, a to mají třeba najeto 50 tisíc...

Čím nižší třída, tím horší.

Placanek: Kam bys to schoval aby to tam vydrželo 20 let?

Medvěd: od roku 70 - jak píšu, jen ty speciální série jsou ceněné, jako třeba 305 S5, GTX, ale ne moc.

[upravil dne 16/12/2007 Marcel505]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To bych ji musel šoupnout pěkně nakonzervovanou do stodoly,ale rači s ní budu jezdit,dokut bude živa.Vzhledově nevypadá špatně,jen mě zlobí její spotřeba,ta mi nějak stoupla.Mám dojem že je to čerpadlem.Kdyby se mi podařilo sehnat slušnej motor TD,tak bych ho tam šoupnul...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...