Sign in to follow this  
Followers 0
vlado-.m

Nadrzka na aditivum

9 posts in this topic

PP mi hadze hlasku minimalnej hladiny aditiva. Kontroloval som hladinu a bola tam asi tretina. Tak som sa nadrzke pozrel na zubky. Je tam jeden konektor, ku ktoremu vedu iba dva kabliky/hnedy a zeleny/. Hned vedla konektora je nasadena na natrubok tenka cierna hadicka, predpokladam ze je to od davkovacieho cerpadla. Natrubok sa mi ustami vsak neda prefuknut. Z boku nadrzky je nejaka zatka, ktora je do nej vsadena . Do nej su vedene dve hadicky, hrubsia do predneho natrubku a odtial na vrch nadrzky.Pri fuknuti do tohto natrubku som ho nedokazal prefuknut ani dnu ,ani von.Nechapem naco to tam vobec je, ibaze by sa to cez neho plnilo. Do vedlajsieho natrubku vedie tensia hadicka a tiez je vyvedena na vrch nadrzky. Pri prefuknuti tohto sa otvaral na vnutornej strane zatky nejaky ventilcok, predpokladam, ze je to podtlakovy ventil, ked klesa hladina aditiva. Vie niekto ako sa meria hladina aditiva? Na konektore na nadrzke su sice styri piny ale na protikuse su len dva kabliky.Takze nejaky plavak, o ktorom tu podaktory pisu neviem najst. Jedine, ze by takto bol napojeny plavak a obsah nadrzky ba sa odcerpaval nejak inak ako zaplavenym cerpadlom, napr. podtlakom. Vie niekto o tom podrobnejsie info?

307 sw 79kw

Share this post


Link to post
Share on other sites

co ja vim tak tam plovak neni a BSI pocita spotrebu matematicky podle mnozstvi natankovaneho paliva. Ale minimalni vstrik je na deset litru paliva, takze to bude vzdy trochu kecat, ale jestli tam mas tretinu, tak bych asi alespon zacal shanet kde a za kolik ti to doplnej

[upravil dne 14/12/07 buml]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: buml

co ja vim tak tam plovak neni a BSI pocita spotrebu matematicky podle mnozstvi natankovaneho paliva. Ale minimalni vstrik je na deset litru paliva, takze to bude vzdy trochu kecat, ale jestli tam mas tretinu, tak bych asi alespon zacal shanet kde a za kolik ti to doplnej

[upravil dne 14/12/07 buml]

To by potom ale znamenalo, že doliatim aditiva skor ako začne hlasiť dosiahnuté minimum, sa aj tak nevyhneš hláške MINIMUM DIESEL ADITIVUM LEVEL.

Share this post


Link to post
Share on other sites

to mas naprostou pravdu. po doliti aditiva se musí v BSI vymazat údaje o spotřebovaném aditivu

Share this post


Link to post
Share on other sites

a byl jsi na diagnostice?mě PP taky hlásil nízkou hladinu aditiva a ukázalo se že je vadné čidlo ve víčku nádrže.P807 2.0Hdi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: buml

to mas naprostou pravdu. po doliti aditiva se musí v BSI vymazat údaje o spotřebovaném aditivu

Nerobí sa to v BSI ale nuluje sa to v počítači aditívovania nafty :papa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: hnusoba

Původně zaslal: buml

to mas naprostou pravdu. po doliti aditiva se musí v BSI vymazat údaje o spotřebovaném aditivu

Nerobí sa to v BSI ale nuluje sa to v počítači aditívovania nafty :papa

tak to se omlouvam za mystifikaci, tech ridicich jednotek a dalsich vsemoznejch nemoznejch tistaku tam je, tak aby se v tom prase vyznalo, ale principielne jde o vymazani udaju spotrebovaneho aditiva a to sem tedy nastesti napsal spravne

a muze vedet kde se nachazi? v RJ motoru?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Záleží na konkrétnom modeli, u 307ky sa nachádza pri ľavom stĺpiku pod vodičovým sedadlom, u 406ky niekde pri nohách spolujazdca...

I keď, na novej 307ke sa nachádza pri spolujazdcovi za BSI.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.