Guest Makkii Odesláno 13. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 13. prosinec 2007 AHOJ VSEM , CHTEL JSEM SE ZEPTAT , TED JSME KOUPILI PEUGEOTA 206CC 1.6i JAKEJ TEN MOTOR JE MA NAJETO 130 000km A JAK DLOUHO VYDRZI , SPOTREBA ATD , RUCICKA OTACKOMERU MI NEUKAZUJE KOLIK JE OTACEK ALE STOJI NA 900ot./min. DEKUJI PREDEM ZA VSECHNY ODPOVEDY Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tanagy Odesláno 13. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 13. prosinec 2007 1.6 8V (65kW), nebo 1.6 16V (80kW)? Tak či tak - oba to jsou vcelku bezproblémové motory. Jak dlouho vydrží? Pokud byl řádně servisován, tak by 300.000km neměl být žádný problém. Spotřeba? Záleží hlavně na stylu jízdy, na čistotě filtrů, na stavu svíček, na nahuštění gum, na odporu vzduchu (už při otevřeným okýnku je prý spotřeba o 5procent vyšší), atd,atd. Já mám na 260tce s 1.4 8V průměrnou spotřebu kolem 6,5l (když se snažim). Na 307 v kombíku s 1.6 16V zatím kolem 7,5l (ale sou tam filtr a svíčky zralé na výměnu - takže to pude ještě o něco dolů) S otáčkoměrem ti nepomůžu - 900 je tak volnoběh. Ale zkus pohledat ve fóru - možná to tu už někdo řešil - to samý spotřeba, atd. Vůbec ti poradim - Nezakládat zbytečná témata Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Makkii Odesláno 13. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 13. prosinec 2007 je to motor 1.6 80kw a je to 206cc 2001 / 12 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fakir Odesláno 13. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 13. prosinec 2007 Takže 1.6 16V. Motor je to do 206 naprosto suprovej - dá se s ním jezdit za levno, ale když se mu šlápne na krk, tak ukáže velkou zásobu síly, kterou dokáže 206ku rozhýbat. Na delších tratích mívám spotřebu do 7 litrů (podle stylu jízdy, obvykle spíš kolem šesti), ve městě mívám v průměru 7,5 - 8 litrů. Nicméně já nemám zrovna lehkou nohu na plynu. Tenhle motor je citlivý hlavně na kvalitu svíček a pokud s ním máš v úmyslu trochu dračit, tak musíš vzít v úvahu, že zkonzumuje velké množství vzduchu, takže bych doporučil vyměnit papírovou vložku vzduchového filtru za sportovní bavlněnou. Jinak je ten motor naprosto bezproblémový. Pokud jste to CCčko teď koupili a nevíš, jak se k tomu předchozí majitel choval, mrkni se na stav řemenů rozvodů a příslušenství, popř. jejich vodících kladek a v případě potřeby je nech vyměnit. Taky bych doporučil rovnou vyměnit olej a filtr, to zase tak velká investice není. Když už byses v tom chtěl pohrabat, tak koukni na svíčky, v jakém jsou stavu (potřebuješ 16 mm ořech, jsou v hlavě hodně utopené) a zkontroluj klapku plynu, jestli není zanesená od oleje, případně vyčistit. Celkově je ten motor super. Mám ho v pětidvířku a naprostá spokojenost. P.S.: poznámka na konec - tenhle motor má rád otáčky. V městském provozu sice táhne použitelně už od 2000 ot/min, ale co v něm je začne odhalovat po překročení 4000 ot/min. Pokud ho předchozí majitel "neznehodnotil" častým podtáčením a je dobře zaběhnut, dá se bez problémů točit do 6000 ot/min. [upravil dne 13/12/07 Fakir] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
denoo Odesláno 14. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 14. prosinec 2007 16 v je ok, tie osemventilve maju akurat co som pocul taky zvuk ako keby klepali ventily, ale ako v poriadku su co sa tyka spolahlivosti vsetky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Makkii Odesláno 14. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 14. prosinec 2007 DEKUJI MOCKRAT ZA VSECHNY ODPOVEDI a jeste jsem se chtel zeptat jestli ta 206cc ma rezervu???? protoze jsem ji nikde nenasel a v kufru mela pouze ten sprej na nafoukani pneumatiky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fakir Odesláno 14. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 14. prosinec 2007 Původně zaslal: Makkii DEKUJI MOCKRAT ZA VSECHNY ODPOVEDI a jeste jsem se chtel zeptat jestli ta 206cc ma rezervu???? protoze jsem ji nikde nenasel a v kufru mela pouze ten sprej na nafoukani pneumatiky Tohle se někdy používá místo rezervy. Nevím jak CC, ale ostatní 206ky mají rezevu v takovém kovovém držáku pode dnem kufru, který je přístupný zespodu (v kufru je jen šroub, kterým se ten držák uvolní, aby se dal vyháknout). Mrkni vzadu pod auto. Pokud tam rezerva není, zřejmě se už do CC nevešla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
denoo Odesláno 14. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 14. prosinec 2007 kokos, jazdit bez rezervy, no to by som sa asi na dlhsiu trasu neodvazil , bohvie co by taky defekt ma stal napr v rakusku, nemecku ... (keby nemam rezervu) ani nechcem vediet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.