aaischa

p205 ruční brzda...kousání... ?

7 posts in this topic

Ahojte,

davam to sem páč je to celkem spekulativní téma, je normoš, že když nechám zataženou ručku třeba do druhýho dne od večera do rána tak se jakoby kousne-chytne, a když jí povolim tak bych auto neroztlačil nebo jenom těžko.. ? normoš s motorem ho rozjedu a tak do tý minutky je to v pohodě se zas "odlepí" aspon tak to na mě působí, pocitam s tim ze je to prostě "vlastnost" pac znamej co ma renaulta 11 podobnej r.v. tak ma podobny problemy, jenže když tam nechám zpátečku nebo jedičku tak kupodivu se s autem dá celkem hejbat, prostě si ho kousek poodtlačit, tak mi to trochu vrtá hlavou :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: KoudaK

No můžou být zaneřáděný lanka (koupit nový) a nebo to může přimrznout...

řekněmež že mrznutí se vylučuje, je to v garáži kde je cca i v zimě tak 3-5°C pod nulu to spíš nejde, určo ne teď.. je tomu i nějaká odpomoc po "domácku" vyčistit zkontrolovat, namazat...? vim jak to funguje, ale spíš kde co...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myslím že nechávat v zimě auto postavený na ručce je koledování si o průser. To je jedna ze základních znalostí co do mě od začátku vtloukají - v zimě auto jedině na rychlosti, nikdy ne na ručku. Když už se to kousne, tak v žádným případě neroztahovat, pak jedině počkat na oblevu, nebo auto naložit a odvézt někam do vytápěnýho prostoru :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: MirasCC

Myslím že nechávat v zimě auto postavený na ručce je koledování si o průser. To je jedna ze základních znalostí co do mě od začátku vtloukají - v zimě auto jedině na rychlosti, nikdy ne na ručku. Když už se to kousne, tak v žádným případě neroztahovat, pak jedině počkat na oblevu, nebo auto naložit a odvézt někam do vytápěnýho prostoru :)

zatim u nás v Praze nemrzne O:-) je v garáži takže pohodička, proto to právě řešim, páč na rychlosti sem se divil :o ale celkem s nim hnu... budu muset zejtra vykoumat jestli i víc nebo nějaká "vůle" normál ručku nedávám, až sem ted barvil v garáží, zařazený R-ko a ejhhle barvim kufr zevnitř, opřenej o auto a cca 5 cm sem ho "posunul" tak sem vyběh juknout jestli nevypadla rychlost a nevypadla... tak nemam tušení coto, jinak jezdí v poho, sice se někdy spíš výmečně ale stane že když člověk řadí tak "nezařadí" prostě nepřesný řazení ale moc se to nestává

jinak máš samo pravdu :papa

[upravil dne 12.12.2007 aaischa]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: MirasCC

Myslím že nechávat v zimě auto postavený na ručce je koledování si o průser. To je jedna ze základních znalostí co do mě od začátku vtloukají - v zimě auto jedině na rychlosti, nikdy ne na ručku. Když už se to kousne, tak v žádným případě neroztahovat, pak jedině počkat na oblevu, nebo auto naložit a odvézt někam do vytápěnýho prostoru :)

Já sem todle slyšel ale nikdy nedodržoval a nikdy se mě na žádným autě nestalo že by se to kouslo. Ani když bylo -20°.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Fusion

Původně zaslal: MirasCC

....o vytápěnýho prostoru :)

Já sem todle slyšel ale nikdy nedodržoval a nikdy se mě na žádným autě nestalo že by se to kouslo. Ani když bylo -20°.

je to moje prvni auto tak se ptám páč nevim :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.